برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه
برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه

عبور از آتش

عبور از آتش

تونی رابینز بیش از 25 سال عمر خود را برای یافتن پاسخ در مورد سوالات “چه چیزی رفتار انسان را شکل می دهد؟” و “چگونه می تواند تغییر پایدار در خود و دیگران ایجاد کند” اختصاص داده است.

او یک رهبر جهانی است، سخنران انگیزشی و یکی از تاثیر گذار ترین افراد در صنعت توسعه شخصی امروز است.

از طریق تحقیقاتی که او انجام داده است، و نیز تعامل او با 50 میلیون نفر از 80 کشور، او با استراتژی های باور نکردنی در مورد چگونگی به حداکثر رساندن توانایی های ما به عنوان انسان، دست یافته است.

به خاطر تمام موارد ذکر شده، تصمیم گرفتم 4 روز در لندن صرف کنم تا از او بپرسم چگونه می توانم زندگی خود را بهبود بخشم و به دیگران کمک کنم تا زندگی خود را بهبود ببخشند.

با 7000 نفر از 41 کشور مختلف، این بزرگترین و یکی از مهم ترین دوره های آموزشی در زندگی من بود.

چیزهای زیادی که از تونی آموخته ام، اما من می خواهم با شما یکی از مهم ترین درس های موفقیت در زندگی را به اشتراک بگذارم، که از تجربه دیوار اتش(عبور از آتش)من آموخته ام.

6 مرحله از امکان غیر ممکن – تجربه دیوار آتش

وقتی اولین بار شنیدم که ما باید از یک زغال سنگ گرم بین 1200 تا 2000 درجه فارنهایت عبور کنیم، اولین فکر من این بود: “هیچ راهی برای انجام این کار وجود ندارد. این غیر ممکن است!”

برای ادامه مقاله و دیدن کلیپ اینجا را کلیک کنید 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.