برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه
برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه

توسعه کاریزماتیک

گوش دادن به طور منظم به این مدیتیشن از لحاظ جسمی کانال های اعتماد به نفس شما را از نو ایجاد میکند

وشما احساس برتری ،قدرتمند بودن مانند یک رهبر ،ارزش و شایستگی را میکنید مغز یک جریان ثابت از پیام ها را دریافت میکند و پس از ان کاریزما شما توسعه پیدا میکند.

  • و پس از مدت کوتاهای از گوش دادن کاریزما توسعه پیدا مکند
  • و تغییرات چشمگیری را در موقعیت های اجتماعی شما رخ میدهد و شما ناگهان از وجود خودتان شرمنده میشوید زمانی که در کنار دیگران بوده اید اما نتوانستید درست خود را نشان دهید ومردم برای گوش دادن به شما علاقمند میشوند زیرا اعتماد به نفس واقعیتان از درون بیرون می اید.
  • توسعه کاریزما باعث میشود شما به زبان بدنتان مطمعن باشید و این اسان است و به طور طبیعی رخ میدهد زمانی که شما نیاز به انجام کاری داشته باشید مهارتهایتان را برای انجام وضایف راهنمایی میکنید و دیگران ازادانه و با اشتیاق به طرف شما جذب میشوند.
  • همین الان این البوم را دانلود کنید زیرا شما شایسته کاریزما بودن هستید.

توضیحات

توسعه کاریزماتیک

توسعه انرژی Charisma Radiate

  •  تبدیل شدن به فردی جالب و مورد علاقه
  •  مهارت های ارتباطی عالی را بسازید
  • icon-tick جذاب شدن – گوش دادن دیگران به صحبت های شما

    icon-tick ساخت مهارت های ارتباطی عالی با مردم

    icon-tick رساندن راحت پیام با اطمینان و راحت

    icon-tick نفوذ کردن به مردم با ایده هایتان

    icon-tick توسعه یک شخص متقاعد کننده طبیعی

    icon-tick فعال شدن مهارت های هر جایی از بدن شما

  • فکر می‌کنم این اتفاق برای همه ما افتاده باشد… کسی وارد اتاق شده و شما نتوانسته‌اید چشمتان را از او بردارید.
  • آنها احتمالاً سطحی که استاندارد زیبایی اغلب مردم است را نداشته باشند،
  • امّا چیزی در مورد آنها وجود دارد. چیزی که شما نمی‌توانید دلیلش را بفهمید.
  •  چرا اینطور است؟ به احتمال زیاد این فرد شخصیت کاریزما و جذابی دارد.

این فرد شخصیتی دارد که شما فوراً جذبش می‌شوید.

می‌دانم همه ما احتمالاً آرزو می‌کنیم که ای کاش می‌توانستیم جای آن فرد که هر کسی جذبش می‌شود بودیم.

خب، خبر خوب این است که داشتن شخصیت جذاب و کاریزماتیک در واقع مهارتی است که می‌توانیم یاد بگیریم.

پس احتمالاً متعجب هستید که…

“داشتن شخصیت کاریزماتیک چه شکلی است؟”

“چطور می‌توانم شخصیت کاریزماتیک داشته باشم؟”

فردی که شخصیت کاریزماتیک دارد اغلب ویژگی‌های زیر را دارد؛ آنها دوست داشتنی، جالب و پر انرژی هستند و بودن با آنها خوش‌آیند است.

ه کارایی در راه آسان است . آیا تا به حال می خواستی مثل افراد معروف به طور طبیعی جذاب باشی  و نمی دانستی  چطور؟

اکنون می توانید این مهارت ها را با برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه خود به راحتی بسازید.

اعتقادات محدودیت خود را با پارادایم های قدرتمند که با شخصیت کاریزماتیک، اعتماد به نفس و اعتماد به نفس مرتبط هستند، جایگزین کنید.

 

 توسعه کارایی – زمان خود را به درخشش

همه قادر به توسعه کارایی هستند. مهم نیست که آیا شما از محل عدم اعتماد به نفس و نه راحتی در پوست خود آمده است. بیایید ببینیم چگونه از فقدان کریسمس رنج می بریم.

آیا شما در شرایط اجتماعی، در محل کار یا زمانی که شما باید ارائه می کنید که بخشی از دوره کالج است نامرئی احساس می کنید؟ آیا شما احساس می کنید که هیچ کس به چیزی که شما می گویند گوش نمی دهد یا اینکه مردم شما را بی احترامی می کنند؟

بسیاری از کسانی که از عزت نفس کم و کریسمس ناتمام رنج می برند در اجتماعات اجتماعی احساس بی معنی می کنند. شما احتمالا می دانید که پیشنهاد زیادی دارید، اما در تنظیمات اجتماعی تقریبا فلج می شوید. شما تلاش می کنید تا خود واقعی خود را بیرون بیاورید.

قبل از اینکه نگاه کنیم به راه های موثر توسعه کاریسم که به شما در اجتماعات اجتماع، مدرسه و حرفه ای کمک می کند یا در شرایطی که نیاز به رهبری دارد، بیایید ببینیم که چه کاریزما و چه چیزی آن را تعریف می کند.

Charisma چیست؟

Charisma توانایی تاثیر مثبتی از طریق پیوندهای فیزیکی، احساسی و ذهنی است. Charisma باعث می شود ما را مانند کسی، حتی اگر ما به سختی آن شخص را می دانیم . یک شخص کارزیست مانند یک مغناطیس برای دیگران در محیطش است.

تحقیقات نشان می دهد که انسان های کاریزماتیک معمولا بیننده هستند که بر آینده تمرکز می کنند. آنها رقابتی هستند و تعالی را دنبال می کنند. آنها هدف گرا ، ارتباطات عالی، گیرنده های خطر و قادر به کار در موقعیت های نامشخص هستند.

دیگران را از طریق اعتماد به نفس خود در حال تحریک احساسات همبستگی و اشتیاق دیگران به دست می دهند.Charisma در توانایی تاثیرگذاری بر نظرات مختلف، تغییر موقعیت ها، ادراک ها و برنامه های درسی است.

اکثر ما به طور طبیعی به کسانی که از عدم رضایت و یا شکست نمی ترسند ، کشیده می شوند، که واقعا به آنچه ما می گویند علاقمند هستند و می دانند که چگونه با هم ارتباط برقرار می کنند.

ما آنها را درک می کنیم تا شخصیت های عالی داشته باشیم و لذت ببریم که در شرکتشان باشیم. افراد چهره شناسی دیگران را تقویت می کنند و به آنها اجازه رشد و تکامل می دهند. ما در نزدیکی آنها ایستادیم؛ زیرا ما به آنها اعتماد کردیم.

در حال توسعه کاریزما-مین

در حال توسعه کارایی – ۵ ویژگی که به شما کمک می کند شخصیت شخصی خود را وارد کنید:

۱. زیبایی شناسی – کارایی با یک ظاهر کلی آغاز می شود که شامل لباس های مد روز، شستشو، حالت راست و موی صاف مناسب می باشد.

۲. سخن گفتن به صورت روان – پیام باید ساده، متمرکز و روشن باشد. اگر شما مجبور به ارائه یا جلسات فروش باشید، تمرین کنید. با مقاومت کار کنید و پیام خود را روشن و ساده کنید.

۳. شخصیت آرام – کسانی که درک شده به داشتن charisma، به آرامی حرکت می کنند، به آرامی صحبت می کنند و اجازه نمی دهد که این آرامش را مختل کند.

۴. با استفاده از یک صدای عمیق – افرادی که دارای کارایی هستند، معمولا به آرامی و واضح صحبت می کنند و صدای عمیق دارند. آنها هنگام سخن گفتن برای ایجاد کنجکاوی هم متوقف می شوند و شرکتشان هشدار می دهد که چه چیزی می گویند. این ویژگی مهمتر از آن است که در مورد توسعه ی کاریزماتیک اتفاق می افتد.

۵. معنای خود را – شما باید خود را با قدردانی و احترام برخورد کنید. این را با قاطعیت مخلوط نکنید، اما ارزش خود و افرادی را که با آنها مرتبط هستید.

این پنج ویژگی اساسی است که به شما کمک می کند تا در مسیر پیشرفت کاریمان قرار بگیرید.

هر یک از آنها نیاز به تغییر در دیدگاه زندگی و تمرین دائمی خود دارند، مانند صحبت کردن به آرامی، آرام شدن، ایجاد اعتماد به نفس و اجتناب از شایعات (به یاد داشته باشید که برای داشتن کارایی، باید قابل اعتماد باشد.)

تمرین به شما کمک می کند تا کارزیم را توسعه دهید، اما توجه داشته باشید که برای مدت زمان طولانی، تلاش شدید و آگاهی مستمر برای بهبود نیاز است.

خبر خوب این است که یک روش فوق العاده کارآمد برای توسعه کارایی (و یا برای ایجاد هر گونه تغییر دیگری که می خواهید انجام دهید) وجود دارد. این روش شامل برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه شما برای ایجاد مهارت های کاریزماتیک است .

تغییر روش ناخودآگاه به طور موثر باعث نتایج طولانی مدت خواهد شد. شما می توانید آن را به راحتی با قرار دادن مغز خود را به پیام های متعالی .

الگوهای درونی خود را برای توسعه کارایی تغییر دهید

فرامین زیرین، تصدیق پنهان به یک جلسه موسیقی پسزمینه آرام است . شما ممکن است چند نفر را در اینجا و آنجا بکشید، اما نمیتوانید به طور کامل پیامهایی را که مخصوصا در مورد توسعه کارریزی هستند، درک کنید.

این یک روش قدرتمند برای هدایت مغز شما برای تغییر دقیقی است که شما می خواهید، از آنجا که هیچ مقاومت آگاهانه ای وجود ندارد . ناخودآگاه شما اطلاعاتی را که دریافت می کنید بررسی و نمایش نمی دهد. این فقط آن را جذب می کند و اطاعت می کند، هیچ سوالی مطرح نمی شود.

به یاد داشته باشید که تغییرات واقعی در طول زمان تنها در سطح ذهن ناخودآگاه رخ می دهد. آموزش عظیم مربوط به ویژگی هایی که در بالا توضیح داده شد، در سطح آگاهانه رخ می دهد و هر روز، در تقریبا هر محیط اجتماعی، نیاز به انگیزه و اراده زیادی دارد.

برای اکثر مردم، آن را تقریبا غیرممکن است که در آن نگهداری شود زیرا پارادایمهای آنها طراحی شده اند که اعتماد کمتری داشته و کمبود ارزش خود را داشته باشند.

از سوی دیگر، ضبط “کارآفرین در حال توسعه” الگوهای شما را در سطح عمیق تغییر می دهد و به شما در ایجاد ویژگی های مغناطیسی مربوط به کاریزما کمک می کند .

شخصیت کاریزماتیک چه سودی برای ما دارد؟

وقتی شما وارد مهمانی می شوید آیا توجهات به سمت شما جلب می شود و افراد دوست دارند با شما ارتباط برقرار کنند. این از ویژگی های شخصیت کاریزماتیکمی باشد. شخصیت کاریزماتیک موجب می شود که افراد به شما اعتماد کنند، موجب پیشرفت و مقبولیت شما در بین افراد می شود و به شما در برای رسیدن به اهدافتون کمک می کند. دقیقا همین شخصیت کاریزماتیک می باشد که فرق بین یک رهبر یا دنباله رو را تعیین می کند.

شخصیت کاریزماتیک دارای مجموعه ای از کارهای خاص می باشد، که برای برخی احساس مهم بودن دست می دهد، برخی توجهات را به خود جلب می کنند و برخی در برخی احساس خاص بودن دست می دهد. شخصیت کاریزماتیک الگویی برای سایرین محسوب می شود و همانطور که در بالا به آن اشاره شد، شخصیت های کاریزماتیک در بیان احساسات خود ابایی ندارند و می دانند که کجا و چگونه اینکار را انجام دهند. افرادی مثل استیو جابز و مارتین لوتر شخصیت کاریزماتیکداشتند و این دو نمونه نشان می دهد که تبدیل شدن به یک شخصیت کاریزماتیک کاملا اکتسابی می باشد.

دو ضبط، یک دانلود

محصول شامل دو ضبط است . یکی تنها شامل اظهارات پنهان است و دیگری نیز شامل Isochronic Tones است . اینها متعلق به میدان مغناطیسی Brainwave (یعنی Sound Therapy) است که بارها ثابت شده است.

صداهای Isochronic اثبات شده است که به شنوندگان کمک می کند تا اضطراب و افسردگی را کاهش دهند، غلبه بر اعتیاد، حالت آرامش عمیق وارد شوند و به حالت هیپنوتیزم و مدیتیشن متصل شوند.

کاریزما-دقیقه

گوش دادن به طور منظم به این مدیتیشن از لحاظ جسمی کانال های اعتماد به نفس شما را از نو ایجاد میکند وشما احساس برتری ،قدرتمند بودن مانند یک رهبر ،ارزش و شایستگی را میکنید مغز یک جریان ثابت از پیام ها را دریافت میکند و پس از ان کاریزما شما توسعه پیدا میکند.

و پس از مدت کوتاهای از گوش دادن کاریزما توسعه پیدا مکند و تغییرات چشمگیری را در موقعیت های اجتماعی شما رخ میدهد و شما ناگهان از وجود خودتان شرمنده میشوید زمانی که در کنار دیگران بوده اید اما نتوانستید درست خود را نشان دهید ومردم برای گوش دادن به شما علاقمند میشوند زیرا اعتماد به نفس واقعیتان از درون بیرون می اید.

توسعه کاریزما باعث میشود شما به زبان بدنتان مطمعن باشید و این اسان است و به طور طبیعی رخ میدهد زمانی که شما نیاز به انجام کاری داشته باشید مهارتهایتان را برای انجام وضایف راهنمایی میکنید و دیگران ازادانه و با اشتیاق به طرف شما جذب میشوند.

همین الان این البوم را دانلود کنید زیرا شما شایسته کاریزما بودن هستید.

 

، گوش دادن به شب، قبل و در طول خواب تا یک ساعت در روز.

 اگر تنها جلسه محرمانه را انتخاب کنید، محدودیت زمانی وجود ندارد.

شما می توانید در طول روز برای مدت زمانی که می خواهید گوش دهید

( هنگام رانندگی و یا هنگام انجام فعالیت هایی که کمی خطر دارند یا نیاز به تمرکز داشته باشید گوش ندهید ).

اکنون آن را دانلود کنید. تو ارزش این را داری.

 

در حال توسعه پیشنهادهای هیپنوتیزم کاریزما (هر دو “شما” و “من” فرم) 
من پر از انرژی مثبت هستم
من به آرامی صحبت می کنم، به وضوح با صدای عمیق
بحث طبیعی من عمیق، آهسته و روشن است.
من به صورت روان صحبت می کنم و پیام هایم را به شدت منتقل می کنم.
من بیشتر از من گوش می دهم
وقتی دیگران با من صحبت می کنند، من به طور کامل توجه می کنم.
خودم ارزشم.
من شایسته هستم من شایسته هستم
من اعتماد به نفس معتبر بالا را دارم.
من ارزش های اصلی من را می دانم و به آنها افتخار می کنم.
حضور من در اجتماعات اجتماعی جالب است.
توانایی من برای تأثیرگذاری بر دیگران بزرگ است.
من یک استعداد با شکوه به مردم عاطفی و ذهنی می زنم.
من با موفقیت با دیگران علاقه و اعتماد به نفس را تحت تاثیر قرار می دهم.
من در پوست خودم راحت هستم
در هر موقعیتی و در برابر هر کسی احساس راحتی می کنم.
من مردم را با زحمت فراغت خود منحرف می کنم.
من مهارت های ارتباطی برجسته ای دارم
مردم به طور طبیعی من را جذب می کنند و از شرکت من لذت می برند.
من به راحتی با مهارتهای ارتباطی عالی خود را به من جذب می کنم.
من احساسات مثبت را در میان دیگران جرقه می دهم.
من اشتیاق، شور و هیجان را در میان مردم میسوزانم

http://vanizan.com/product/%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9/

تقویت کننده و سوپر شارژ (Subliminals فرکانس های Biokinesis برای تغییر رنگ چشم

تقویت کننده و سوپر شارژ (Subliminals فرکانس های Biokinesis برای تغییر رنگ چشم

تقویت کننده و سوپر شارژ (Subliminals فرکانس های Biokinesis برای تغییر رنگ چشمتقویت کننده وسوپر شارژ  (Subliminals فرکانس های Biokinesis برای تغییر رنگ چشم

  • باعث افزایش تغییر رنگ
  • ثابت شدن تغییر رنگ
  • تسریع برای تغییر رنگ
  • کوتاه شدن زمان تغییر رنگ

گوش دادن به این تقویت کننده قبل یا بعد از گوش دادن به فرمول تغییر رنگ چشم.

شما همچنین می توانید به این ویدئو به طور کلی به عنوان یک سوپر شارژر گوش دهید.

فرکانس های منحصر به فرد و ارتعاشات کدگذاری شده در این Subliminals شنوایی که شامل عناصر هیپنوتیزم، Supraliminals، تصدیق و امواج مدولاسیون کوانتومی است،

برای افزایش نتایج  تغییر رنگ چشم شما  است.

توضیحات

تقویت کننده و سوپر شارژ (Subliminals فرکانس های Biokinesis برای تغییر رنگ چشم

تقویت کننده و سوپر شارژ (Subliminals فرکانس های Biokinesis برای تغییر رنگ چشمتقویت کننده وسوپر شارژ  (Subliminals فرکانس های Biokinesis برای تغییر رنگ چشم

  • باعث افزایش تغییر رنگ چشم
  • ثابت شدن تغییر رنگ چشم
  • تسریع برای تغییر رنگ چشم
  • کوتاه شدن زمان تغییر رنگ چشم

گوش دادن به این تقویت کننده قبل یا بعد از گوش دادن به فرمول تغییر رنگ چشم.

شما همچنین می توانید به این ویدئو به طور کلی به عنوان یک سوپر شارژر گوش دهید.

فرکانس های منحصر به فرد و ارتعاشات کدگذاری شده در این Subliminals شنوایی که شامل عناصر هیپنوتیزم، Supraliminals، تصدیق و امواج مدولاسیون کوانتومی است،

برای افزایش نتایج  تغییر رنگ چشم شما  است.

چشم انسان رنگ خود را از ماده ای می گیرد که ملانین نامیده می شود. این یک نوع ماده رنگی است که بدن تولید می کند

و همان ماده است که به پوست و مو هم رنگ می دهد. هر ذره کوچک ملانین قهوه ای تیره است حالا اگر ذرات زیادی از این ملانین پهلوی هم قرار بگیرند،

رنگ چشم قهوه ای تیره دیده خواهد شد.

عامل ژنتیک و وراثت از عوامل موثر بر رنگ چشم

به طور ساده ‌تر باید گفت هر فرد دارای دو نوع ژن است که از هر یک از والدین خود به ارث می‌ برد. این دو ژن می‌ توانند به هم شبیه یا از هم متفاوت باشند.

ژن رنگ تیره بر رنگ روشن همیشه غالب است و به همین دلیل، فردی با دو ژن رنگ قهوه‌ای یا یک ژن آبی و یک ژن قهوه‌ای، دارای رنگ چشم قهوه‌ای می ‌شود و تنها در صورتی که هر دو ژن آبی باشند، رنگ چشم فرزندشان نیز آبی می ‌شود.در حال حاضر محققان نظریات جدیدی ارایه داده‌اند که بر طبق آن حتی چشم فرزند افرادی که هر دو والد چشم قهوه‌ای دارند، می‌ تواند آبی شود.دلیل اصلی رنگی بودن عنبیه چشم، رنگدانه های کوچک ملانین است، اما تیره یا روشن بودن چشم به دو عامل اصلی ژنتیک و میزان رنگدانه های موجود در عنبیه باز می‌ گردد. در تمامی چشم‌ ها، بافت پوششی عنبیه دارای رنگدانه مشکی به نام ملانین است. در صورتی که پراکندگی این رنگدانه ‌ها زیاد باشد، چشم فرد تیره و در صورتی که کم باشد، روشن می‌ شود. طبق این نظریه چند ژن مسئول تعیین رنگ چشم‌ های یک فرد است. در این میان برخی ژن‌ ها تاثیر بیشتری می ‌گذارند.

اصلی ‌ترین ژن که تا ۷۴ درصد در شکل‌ گیری رنگ چشم دخیل است، ژن OCAZ است. این ژن، پروتئینی با عنوان P را رمزگذاری می ‌کند که در تولید ملانین نقش دارد و شکل دهنده رنگ قهوه‌ای، آبی و سبز است.

ژن‌های دیگری با اسامی ۱EYCL، EYCL2 و EYCL3 نیز ژن‌هایی هستند که نقش فرعی در این میان دارند وسبب بروز رنگ ‌های مخلوطی مثل سبز مایل به آبی، طوسی مایل به آبی، قهوه‌ای، بلوطی و … می‌ شوند.

تحقیقات اخیر دانشمندان روی گروهی از افراد چشم آبی نشان داده است، جهشی کوچک در OCAZ می ‌تواند سبب محدود شدن تولید ملانین عنبیه و آبی شدن چشم شود. جالب است بدانید که اگر فعالیت این ژن به طور کامل محدود شود، فرد دچار ناراحتی خاصی به نام آلبینیسم یا زالی می ‌شود که در اثر آن موهای فرد سفید و چشمانش قرمز خواهد شد.

طبق تحقیقات وسیعی که در رابطه با زمان ثابت شدن رنگ چشم صورت گرفته است، معلوم شد، رنگ چشم نوزادان از هنگام تولد تا شش ماهگی در حال تغییر است و دلیل آن هم افزایش یا کاهش ملانین است. از سوی دیگر برخی از رنگ‌ های چشم در برخی نقاط جهان فراوانی بیشتری دارند؛ به ‌طور مثال رنگ بلوطی یا خرمایی بیشتر در اروپا دیده می‌ شود و رنگ قهوه‌ ای مایل به مشکی، رنگ غالب در سراسر جهان است. رنگ‌ های چشم روشن مانند سبز، آبی و طوسی نیز بیشتر در کشورهای آمریکایی و برخی کشورهای آسیایی نظیر هند و ترکیه دیده می‌ شود.

دو چشم با دو رنگ متفاوت

شاید شما هم با افرادی رو به‌ رو شده باشید که رنگ دو چشم آنها با هم متفاوت است. این اختلال در انسان ‌ها معمولا نادر است، ولی در حیوانات رواج بسیاری دارد و دلیل آن هم متفاوت بودن میزان ملانین موجود در هر یک از عنبیه‌ هاست. دلیل اصلی بروز این بیماری جهش ژنی است که می‌ تواند ارثی نیز باشد. البته برخی داروهای خاص نیز می‌ توانند سبب افزایش یا کاهش مقدار رنگدانه در هر یک از چشم ‌ها شوند. برخی مبتلایان به این مشکل، برای پوشاندن آن از لنز استفاده می ‌کنند، اما برخی دیگر این حالت را دوست دارند و با آن به ‌طور طبیعی کنار آمده‌اند.

برای به حداکثر رساندن اثرات  فرکانس ها مقداری اب بنوشید.

با هدفون گوش دهید

http://vanizan.com/product/%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-subliminals-%D9%81%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-biokinesis/

فایل صوتی Subliminals برای جذب مردان ثروتمند

فایل صوتی Subliminals برای جذب مردان ثروتمند

۲۵,۰۰۰ تومان

فایل های سابلیمینال فایل های صوتی هستند که به واسطه همکاری آهنگسازان خبره و روانشناسان متخصص در برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه ساخته می شوند فایل های سابلیمینال حاوی پیام های پنهانی در غالب موسیقی به ضمیر ناخوداگاه می باشند که ضمیر خودآگاه شما قادر به شنیدن این پیام ها نمی باشد بنابراین تکنولوژی استفاده شده در فایل های صوتی سابلیمینال با کنار زدن ذهن تحلیل گر یا همان ضمیرخودآگاه مستقیما به ضمیر ناخودآگاه دسترسی پیدا کرده و مجددا ذهن ناهوشیار را برنامه ریزی می کند

شما از هر زمان که شروع به شنیدن این فایل می کنید متوجه ایجاد تغییرات در سیستم ذهن و باورها و عملکردتان می شوید و به تدریج که فایل ها را بیشتر می شنوید سیگنال های قویتری به ضمیر ناخودآگاه شما فرستاده می شود و تاثیرات آن در دنیای اطرافتان عمیقتر و قویتر می شود.

توضیحات

 

بر اساس قانون جذب ما چه کسانی را جذب می‏کنیم و یا چه کسانی جذب ما می‏شوند؟فایل صوتی Subliminals برای جذب مردان ثروتمند

هر فردی در زندگی یک سری دوستان خاصی دارد که تقریبا همه آن دوستان، از خصوصیاتی نسبتا شبیه به هم برخوردارند و با به عبارتی دیگرمعمولا طیف دوستان و همنشینان هر شخص، افراد خاصی هستند که خصوصیات اخلاقی نسبتا شبیه هم دارند.

قانون جذب فقط منحصر به اشیا و خواسته ‏های مادی و معنوی نیست بلکه در مورد افراد نیز صادق است. یعنی ما تا اندازه‏ای می‏توانیم تعیین کنیم که چه کسی را جذب خواهیم نمود.

 

طبق یافته ‏های دانشمندان، هر کسی دربردارندۀ هاله‏ای از انرژی در اطراف خود است که این هالۀ انرژی به تفکرات فرد بستگی دارد؛ تفکرات مثبت هاله‏ های انرژی مثبت و تفکرات منفی هاله ‏های انرژی منفی را تولید می‏کنند.

پس با توجه به اینکه هاله ‏های انرژی در اطراف هر شخصی وجود دارد، مجاورت با افراد مثبت ‏اندیش یا منفی‏ نگر باعث تاثیر در رفتار ما می‏شود. برای مثال با خود تصور کنید که چرا یک کودک در بغل مادر خود احساسی بسیار خوب دارد؟ یقینا به این دلیل است که مادر با عشق خالص و ناب خود به کودک، انرژی خود را به او منتقل نموده و با بغل کردن کودک، وی را در فضای انرژی مثبت خود قرار می‏دهد. همینطور در مورد هاله ‏های انرژی افراد خوب، مثبت نگر و … . و نیز هاله‏ های انرژی افراد منفی نیز همینطور است. حتما تابحال همنشینی با افرادی که تفکرات منفی دارند همنشین شده‏ اید. قطعا تا چند دقیقه یا ساعت دچار نوعی کاهش انرژی شده و حالت شادابی خود را از دست داده‏اید.

قانون جذب می‏گوید :
هر انرژی تمایل به جذب انرژی همانند خود را (در شکل کاملتر) دارد.

به همین دلیل است که قانون جذب به ما می‏گوید شما بخواهید (به خواستۀ خود فکر کنید) سپس ما با تصور کردن و تلقین به نفس و در واقع با تابش انرژی به هستی، آن چیزی که به آن فکر می‏کرده‏ایم را به شکل پرتراکم خود (یعنی جسم و تجسم یافته) به دست می‏آوریم. این اساس قانون جذب است. همچنین یک قانون در علوم پایه وجود دارد که می‏گوید :

همیشه شکل کم تراکم هر انرژی تمایل به جذب شکل پرتراکم و انبوه خود دارد.

 

در مورد جذب انسانها و اینکه ما چه کسانی را جذب می‏کنیم، نمی‏توان افرادی را که حضورشان در زندگی ما به دست خودمان نبوده و ناچارا در زندگی ما وارد شده‏ اند را به حساب آورد، مانند پدر، مادر، برادر، معلم، همسایه و … . اما جذب دوستان و همسر مسئله‏ای است که تا اندازه‏ای می‏توان در آن به صورت اختیاری عمل نمود.

 

ما همیشه افرادی را جذب می‏کنیم که مانند ما اندیشیده و نیز رفتاری مانند خودمان دارند اما نه تنها دقیقا شبیه خودمان، بلکه بسیار بیشتر و شدیدتر از خودمان در آن رفتار و تفکرات زندگی خود را سپری می‏کنند. برای مثال اگر ما روزی ۵ بار غیبت کرده و دروغ می‏گوییم، فردی را جذب خواهیم کرد که روزی ۵۰ بار دروغ گفته و غیبت می‏کند. همچنین مثلا اگر ما تا اندازۀ ۲۰ نمره امیدوار به رحمت خدا هستیم، فردی را جذب می‏کنیم که به اندازۀ ۲۰۰ نمره به رحمت خدا اطمینان و یقین دارد.

پس در واقع افرادی را که ما ناخودآگاه جذب می‏کنیم، دقیقا همان بازگشت رفتار خودمان است که به صورت یک انسان در حضورمان ظاهر شده است. همان طور که بزرگان و مشاهیر جهان از قدیم گفته‏اند، انسانها و دوستان در واقع آینۀ رفتار ما هستند و دوستان می‏آیند تا ما خود را بشناسیم و جملاتی از این قبیل.

از طرفی طبق ضرب المثل “موش داخل کاسۀ آدم وسواسی میرود”، همیشه حساسیت بیش از حد به یک مسئله یا امری مهم و یا حتی غیرمهم باعث کشاندن و جذب کردن آن مسئله به سمت خودمان است (به دلیل ترس از به وجود آمدن مسئله). برای مثال ما از مریضی می‏ترسیم و همیشه اولین کسی که مریضی خاصی را می‏گیرد، خودمان هستیم و در مورد جذب انسانها، مثلا ما از افراد دروغگو خیلی بدمان می‏آید و همیشه به خود می‏گوییم “من از آدمهای دروغگو حالم بهم می‏خورد” و بالاخره دوستی می‏یابیم که الهۀ دروغگویی است و یا همیشه با خود می‏گوییم “من از انسانهای خسیس بدمان می‏آید” و در واقع این بد آمدن ناشی از ترسِ گرفتار شدن در دام آنهاست و نتیجتا یک انسان که اصلا شلوارش جیب ندارد (!) نصیب ما می‏شود. پس در قدم اول ما با تفکر منفی و ترس از گرفتارِ انسانهایی با اخلاق ناپسند شدن، در واقع به آنها فکر کرده و با قراردادن آن تفکرات در هالۀ انرژی خودمان، آنها را جذب می‏نماییم.

همچنین یکی دیگر از عواملی که بعضی افراد بد (یا به اصطلاح مریض روحی) جذب ما می‏شوند، سرزنش‏های قبلی است که به دیگران کرده‏ ایم (طبق قانون کارما). برای مثال دوست ما همسری دارد که بسیار بداخلاق و خشن است. او را سرزنش کرده و مثلا به او می‏گوییم “توباید در انتخاب همسر بیشتر دقت می‏کردی، این چه همسری است که انتخاب کرده‏ای” و با این کار بومرنگ خود را به سمتی پرتاب می‏کنیم که باعث ناراحتی و دلخوری فرد می‏شود و باید منتظر بازگشت بومرنگ خود باشیم (زندگی بازی بومرنگهاست). چه بسا افرادی که در امر انتخاب دوست و یا همسر بسیار بیشتر از ما دقت کرده‏اند اما باز هم گرفتار نوع مشکل‏دار آن شده ‏اند (در راستای امتحان الهی).

البته هیچ کس گناهکار و مسئله‏ دار به دنیا نیامده است و آن دوستان و اطرافیان ناجور بوده‏اند که وی را به راه خطا کشانده‏اند، پس طبق گفتۀ لوییزهی، بهتر است فرد گناهکار را مریض بنامیم و بدانیم که یک مریض نیازمند درمان جسمی و روحی است.

چه کنیم تا آدمهای خوبتر را جذب کنیم؟
خیلی راحت است؛ خودمان خوب باشیم، همه را دوست داشته باشیم، به بدیهای افراد فکر نکنیم و اصلا از این نترسیم که نکند فردی با این اخلاق ناپسند نصیب ما شود و یا نکند دوستی با این مشخصات در زندگی ما قدم بگذارد. (همیشه بدانیم که ما آنقدر خوب هستیم که افرادی که شاید مریض باشند از همنشینی با ما درمان شوند. پس اصلا به همنشینی با افراد مریض فکر هم نکنیم)

فایل های سابلیمینال فایل های صوتی هستند که به واسطه همکاری آهنگسازان خبره و روانشناسان متخصص در برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه ساخته می شوند فایل های سابلیمینال حاوی پیام های پنهانی در غالب موسیقی به ضمیر ناخوداگاه می باشند که ضمیر خودآگاه شما قادر به شنیدن این پیام ها نمی باشد بنابراین تکنولوژی استفاده شده در فایل های صوتی سابلیمینال با کنار زدن ذهن تحلیل گر یا همان ضمیرخودآگاه مستقیما به ضمیر ناخودآگاه دسترسی پیدا کرده و مجددا ذهن ناهوشیار را برنامه ریزی می کند

شما از هر زمان که شروع به شنیدن این فایل می کنید متوجه ایجاد تغییرات در سیستم ذهن و باورها و عملکردتان می شوید و به تدریج که فایل ها را بیشتر می شنوید سیگنال های قویتری به ضمیر ناخودآگاه شما فرستاده می شود و تاثیرات آن در دنیای اطرافتان عمیقتر و قویتر می شود.

http://vanizan.com/product/%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-subliminals-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AB%D8%B1%D9%88%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF/

فایل صوتی Subliminals برای جذب مردان ثروتمند

فایل صوتی Subliminals برای جذب مردان ثروتمند

۲۵,۰۰۰ تومان

فایل های سابلیمینال فایل های صوتی هستند که به واسطه همکاری آهنگسازان خبره و روانشناسان متخصص در برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه ساخته می شوند فایل های سابلیمینال حاوی پیام های پنهانی در غالب موسیقی به ضمیر ناخوداگاه می باشند که ضمیر خودآگاه شما قادر به شنیدن این پیام ها نمی باشد بنابراین تکنولوژی استفاده شده در فایل های صوتی سابلیمینال با کنار زدن ذهن تحلیل گر یا همان ضمیرخودآگاه مستقیما به ضمیر ناخودآگاه دسترسی پیدا کرده و مجددا ذهن ناهوشیار را برنامه ریزی می کند

شما از هر زمان که شروع به شنیدن این فایل می کنید متوجه ایجاد تغییرات در سیستم ذهن و باورها و عملکردتان می شوید و به تدریج که فایل ها را بیشتر می شنوید سیگنال های قویتری به ضمیر ناخودآگاه شما فرستاده می شود و تاثیرات آن در دنیای اطرافتان عمیقتر و قویتر می شود.

توضیحات

 

بر اساس قانون جذب ما چه کسانی را جذب می‏کنیم و یا چه کسانی جذب ما می‏شوند؟فایل صوتی Subliminals برای جذب مردان ثروتمند

هر فردی در زندگی یک سری دوستان خاصی دارد که تقریبا همه آن دوستان، از خصوصیاتی نسبتا شبیه به هم برخوردارند و با به عبارتی دیگرمعمولا طیف دوستان و همنشینان هر شخص، افراد خاصی هستند که خصوصیات اخلاقی نسبتا شبیه هم دارند.

قانون جذب فقط منحصر به اشیا و خواسته ‏های مادی و معنوی نیست بلکه در مورد افراد نیز صادق است. یعنی ما تا اندازه‏ای می‏توانیم تعیین کنیم که چه کسی را جذب خواهیم نمود.

 

طبق یافته ‏های دانشمندان، هر کسی دربردارندۀ هاله‏ای از انرژی در اطراف خود است که این هالۀ انرژی به تفکرات فرد بستگی دارد؛ تفکرات مثبت هاله‏ های انرژی مثبت و تفکرات منفی هاله ‏های انرژی منفی را تولید می‏کنند.

پس با توجه به اینکه هاله ‏های انرژی در اطراف هر شخصی وجود دارد، مجاورت با افراد مثبت ‏اندیش یا منفی‏ نگر باعث تاثیر در رفتار ما می‏شود. برای مثال با خود تصور کنید که چرا یک کودک در بغل مادر خود احساسی بسیار خوب دارد؟ یقینا به این دلیل است که مادر با عشق خالص و ناب خود به کودک، انرژی خود را به او منتقل نموده و با بغل کردن کودک، وی را در فضای انرژی مثبت خود قرار می‏دهد. همینطور در مورد هاله ‏های انرژی افراد خوب، مثبت نگر و … . و نیز هاله‏ های انرژی افراد منفی نیز همینطور است. حتما تابحال همنشینی با افرادی که تفکرات منفی دارند همنشین شده‏ اید. قطعا تا چند دقیقه یا ساعت دچار نوعی کاهش انرژی شده و حالت شادابی خود را از دست داده‏اید.

قانون جذب می‏گوید :
هر انرژی تمایل به جذب انرژی همانند خود را (در شکل کاملتر) دارد.

به همین دلیل است که قانون جذب به ما می‏گوید شما بخواهید (به خواستۀ خود فکر کنید) سپس ما با تصور کردن و تلقین به نفس و در واقع با تابش انرژی به هستی، آن چیزی که به آن فکر می‏کرده‏ایم را به شکل پرتراکم خود (یعنی جسم و تجسم یافته) به دست می‏آوریم. این اساس قانون جذب است. همچنین یک قانون در علوم پایه وجود دارد که می‏گوید :

همیشه شکل کم تراکم هر انرژی تمایل به جذب شکل پرتراکم و انبوه خود دارد.

 

در مورد جذب انسانها و اینکه ما چه کسانی را جذب می‏کنیم، نمی‏توان افرادی را که حضورشان در زندگی ما به دست خودمان نبوده و ناچارا در زندگی ما وارد شده‏ اند را به حساب آورد، مانند پدر، مادر، برادر، معلم، همسایه و … . اما جذب دوستان و همسر مسئله‏ای است که تا اندازه‏ای می‏توان در آن به صورت اختیاری عمل نمود.

 

ما همیشه افرادی را جذب می‏کنیم که مانند ما اندیشیده و نیز رفتاری مانند خودمان دارند اما نه تنها دقیقا شبیه خودمان، بلکه بسیار بیشتر و شدیدتر از خودمان در آن رفتار و تفکرات زندگی خود را سپری می‏کنند. برای مثال اگر ما روزی ۵ بار غیبت کرده و دروغ می‏گوییم، فردی را جذب خواهیم کرد که روزی ۵۰ بار دروغ گفته و غیبت می‏کند. همچنین مثلا اگر ما تا اندازۀ ۲۰ نمره امیدوار به رحمت خدا هستیم، فردی را جذب می‏کنیم که به اندازۀ ۲۰۰ نمره به رحمت خدا اطمینان و یقین دارد.

پس در واقع افرادی را که ما ناخودآگاه جذب می‏کنیم، دقیقا همان بازگشت رفتار خودمان است که به صورت یک انسان در حضورمان ظاهر شده است. همان طور که بزرگان و مشاهیر جهان از قدیم گفته‏اند، انسانها و دوستان در واقع آینۀ رفتار ما هستند و دوستان می‏آیند تا ما خود را بشناسیم و جملاتی از این قبیل.

از طرفی طبق ضرب المثل “موش داخل کاسۀ آدم وسواسی میرود”، همیشه حساسیت بیش از حد به یک مسئله یا امری مهم و یا حتی غیرمهم باعث کشاندن و جذب کردن آن مسئله به سمت خودمان است (به دلیل ترس از به وجود آمدن مسئله). برای مثال ما از مریضی می‏ترسیم و همیشه اولین کسی که مریضی خاصی را می‏گیرد، خودمان هستیم و در مورد جذب انسانها، مثلا ما از افراد دروغگو خیلی بدمان می‏آید و همیشه به خود می‏گوییم “من از آدمهای دروغگو حالم بهم می‏خورد” و بالاخره دوستی می‏یابیم که الهۀ دروغگویی است و یا همیشه با خود می‏گوییم “من از انسانهای خسیس بدمان می‏آید” و در واقع این بد آمدن ناشی از ترسِ گرفتار شدن در دام آنهاست و نتیجتا یک انسان که اصلا شلوارش جیب ندارد (!) نصیب ما می‏شود. پس در قدم اول ما با تفکر منفی و ترس از گرفتارِ انسانهایی با اخلاق ناپسند شدن، در واقع به آنها فکر کرده و با قراردادن آن تفکرات در هالۀ انرژی خودمان، آنها را جذب می‏نماییم.

همچنین یکی دیگر از عواملی که بعضی افراد بد (یا به اصطلاح مریض روحی) جذب ما می‏شوند، سرزنش‏های قبلی است که به دیگران کرده‏ ایم (طبق قانون کارما). برای مثال دوست ما همسری دارد که بسیار بداخلاق و خشن است. او را سرزنش کرده و مثلا به او می‏گوییم “توباید در انتخاب همسر بیشتر دقت می‏کردی، این چه همسری است که انتخاب کرده‏ای” و با این کار بومرنگ خود را به سمتی پرتاب می‏کنیم که باعث ناراحتی و دلخوری فرد می‏شود و باید منتظر بازگشت بومرنگ خود باشیم (زندگی بازی بومرنگهاست). چه بسا افرادی که در امر انتخاب دوست و یا همسر بسیار بیشتر از ما دقت کرده‏اند اما باز هم گرفتار نوع مشکل‏دار آن شده ‏اند (در راستای امتحان الهی).

البته هیچ کس گناهکار و مسئله‏ دار به دنیا نیامده است و آن دوستان و اطرافیان ناجور بوده‏اند که وی را به راه خطا کشانده‏اند، پس طبق گفتۀ لوییزهی، بهتر است فرد گناهکار را مریض بنامیم و بدانیم که یک مریض نیازمند درمان جسمی و روحی است.

چه کنیم تا آدمهای خوبتر را جذب کنیم؟
خیلی راحت است؛ خودمان خوب باشیم، همه را دوست داشته باشیم، به بدیهای افراد فکر نکنیم و اصلا از این نترسیم که نکند فردی با این اخلاق ناپسند نصیب ما شود و یا نکند دوستی با این مشخصات در زندگی ما قدم بگذارد. (همیشه بدانیم که ما آنقدر خوب هستیم که افرادی که شاید مریض باشند از همنشینی با ما درمان شوند. پس اصلا به همنشینی با افراد مریض فکر هم نکنیم)

فایل های سابلیمینال فایل های صوتی هستند که به واسطه همکاری آهنگسازان خبره و روانشناسان متخصص در برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه ساخته می شوند فایل های سابلیمینال حاوی پیام های پنهانی در غالب موسیقی به ضمیر ناخوداگاه می باشند که ضمیر خودآگاه شما قادر به شنیدن این پیام ها نمی باشد بنابراین تکنولوژی استفاده شده در فایل های صوتی سابلیمینال با کنار زدن ذهن تحلیل گر یا همان ضمیرخودآگاه مستقیما به ضمیر ناخودآگاه دسترسی پیدا کرده و مجددا ذهن ناهوشیار را برنامه ریزی می کند

شما از هر زمان که شروع به شنیدن این فایل می کنید متوجه ایجاد تغییرات در سیستم ذهن و باورها و عملکردتان می شوید و به تدریج که فایل ها را بیشتر می شنوید سیگنال های قویتری به ضمیر ناخودآگاه شما فرستاده می شود و تاثیرات آن در دنیای اطرافتان عمیقتر و قویتر می شود.

http://vanizan.com/product/%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-subliminals-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AB%D8%B1%D9%88%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF/

۲۱ روز با قدرتمندترین عبارت های تاکیدی

۲۱ روز با قدرتمندترین عبارت های تاکیدی

۵۰,۰۰۰ تومان

باورها و تاثیر انها در زندگیمان
چیزی که خیلی ادمها نمی دانند چیزی که خیلی مسئله ی مهمی است
شرایطی که برای ما به وجود می اید ایده هایی که به ذهن ما میرسد ادمهایی که با انها بر خورد می کنیم
موقعیتهای که با انها روبرو میشم از باورهای ما نشئت می گیرد
این موضعی است که خیلی ها نمی دانند خیلی ها قبولش ندارندو خیلی این را باور نمی کنند

و درکش نمی کنند وبه همین دلیل است که خیلی ها موفق وثروتمند و شاد نیستند .

 

 

تمام اتفاقات ما توسط خود ما بوجود می ایند اینو خیلی ها شنیدند که افکار ما اتفاقات را بوجود می اورند ولی این را خیلی باز نکردند حتی اساتیدی که در این حوزه کار میکنند خودشان هم این موضع را خیلی خوب درک نکردند.
من میخوام یک درک وسیعی در مورد قانون و جهان هستی به شما بدم.در مورد اینکه جهان هستی چطور کار میکند چطور داره پیش میره و یا شرایط را برای ما بوجود می اورد .
و اگر شما این موضع را درک کنید وازش استفاده کنید به نفع خودتان چون ما اغلب داریم استفاده میکنیم ولی به ضرر خودمان .
زندگی شما تمام و کمال در اختیار شما است . مهم ترین کاری که من میتونم براتون کنم این است که شما احساس کنید که کنترل کامل زندگیتون در دست خودتان است و مهم ترین کاری است که باید یاد بگیرید و چیزی که به شما قدرت میدهد و بالاترین قدرت یک انسان این است که کنترل صددرصد بر زندگی خودش داشته باشه بر ذهن و روح و جسمش این مهم ترین قدرتی است که یک انسان میتونه داشته باشه .
این مقدار بیشترین ازادی است که یک انسان میتونه داشته باشه.

21روز با قدرتمندترین عبارت های تاکیدی

 

با صدای بسیار ارامبخش و دلنشین استاد سر کار خانم افشاری

استفاده از تلقین و تکرار عبارت های تاکیدی مثبت یکی از قدیمی ترین تکنیک هایی است

که برای کسب موفقیت و تغییر باورر ها استفاده می شود. علت این امر را باید در تعریف باور جست و جو کرد.

باور فکر یا ایده ای است که بارها و بارها و بارها تکرار شده تا در نهایت از فیلتر ضمیر خود آگاه عبور کند

و بر ضمیر ناخود آگاه نشسته و در آن حک شود

توضیحات

 

۲۱روز با قدرتمندترین عبارت های تاکیدی

 

با صدای بسیار ارامبخش و دلنشین استاد سر کار خانم افشاری

استفاده از تلقین و تکرار عبارت های تاکیدی مثبت یکی از قدیمی ترین تکنیک هایی است

که برای کسب موفقیت و تغییر باورر ها استفاده می شود. علت این امر را باید در تعریف باور جست و جو کرد.

باور فکر یا ایده ای است که بارها و بارها و بارها تکرار شده تا در نهایت از فیلتر ضمیر خود آگاه عبور کند

و بر ضمیر ناخود آگاه نشسته و در آن حک شود.

استفاده از عبارت های تاکیدی مثبت در کنار تمرینات خود هیپنوتیزم می تواند سرعت دستیابی به اهدافی که دارید

را چند برابر کند چون در این مرحله ضمیر خود آگاه شما نیز به ضمیر ناخود آگاه تان ملحق شده تا هر دو در یک راستا، منابع و شرایط خلق اهداف تان را ایجاد کنند.

متاسفانه با وجود رسانه های جمعی بیش از ۹۸ درصد ورودی هایی که در طول روز دریافت می کنیم منفی است

و اگر مراقب این منفی ها نباشیم و ذهن خود را بر دریافت صرف مثبت ها متمرکز نکنیم، نا خود آگاه و بدون اینکه بدانیم ذهن ما برای اتفاقات ناگوار، شکست و ناکامی برنامه ریزی می شود و این امری است که میزان بازدهی تمرینات خود هیپنوتیزم را کاهش می دهد.

به شما دوست عزیز پیشنهاد می کنیم که تنها به مدت یک ماه دیدن تلویزیون، گوش دادن به انواع موسیقی های منفی و نا امید کننده و … در زندگی تان به حد اقل رسانده و در طول این یک ماه (در کنار تمرینات خود هیپنوتیزم تان) بار و بارها به فایل صوتی ” ۲۱ روز با قدرتمند ترین عبارت های تاکیدی” گوش دهید تا خود شاهد تحول زندگی تان باشید.

جملاتی که در این فایل صوتی آمده با دقت خاصی ایجاد طراحی و انتخاب شده و دقیقا به زبان ضمیر ناخود آگاه بیان می شود تا حد اکثر تاثیرگذاری را داشته باشد. جملاتی که در این فایل صوتی آمده تمامی جنبه های زندگی را در بر می گیرد تا در نهایت کیفیت زندگی تان افزایش پیدا کند، از روابط شخصی و حرفه ای تان گرفته تا موفقیت مالی، موفقیت شغلی، موفقیت تحصیلی، سلامتی و تندرستی، جذابیت و … .

گوش دادن به این فایل نیاز به صرف وقت اختصاصی و تمرکز ویژه ندارد و می توانید درست مانند موسیقی در هر شرایطی به آن گوش دهید، در هنگام رانندگی، در هنگام انجام فعالیت های روزانه، در مسیر خانه تا دانشگاه و …. . آنچه اهمیت دارد پخش و تکرار زیاد این فایل است. بهتر است شب با این فایل بخوابید و صبح تان را نیز با گوش دادن به این فایل آغاز کنید. گوش دادن به این فایل صوتی در کنار تمرینات خود هیپنوتیزم واقعا زندگی تان را جادویی می کند و احساس می کنید که راحت تر و سریع تر به آنچه می خواهید دست می یابید و هیچ خبری از احساست منفی و باور های های محدود کننده نیست.

http://vanizan.com/product/21-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D8%AF%DB%8C/