برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه
برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه

استفاده جرج بوش از پیام های پنهان

این کلیپ مربوط به انتخابات سال 2000 امریکا میباشد که جرج بوش از پیام های پنهان برای برنده شدن در انتخابات استفاده کرده است پیام پنهان دقیقا در ثانیه 24 منتقل میشود این پیام پنهان کلمه موش یعنی RATS میباشد که یک اتصال منفی بین رغیب بوش ایجاد میکند در حالی که رغیب ایشان یعنی ال گور در تلویزیون سخرانی میکرد به همین راحتی ذهن مردم را برای برنده شدن در انتخابات فریب میدهد. لازم به ذکر است این روش در ای



















ضربه دارای دو گوش پاسخ ساقه مغز شنوایی که در هسته olivary برتر از هر نیمکره مغز سرچشمه می باشد. آنها از دو انگیزه مختلف شنوایی یا تلفن های موبایل، از گوش مخالف شنیده شود. این ضربان دارای دو گوش است آگاهانه شنیده به عنوان محدوده شنوایی انسان است از هرتز 20-20،000. بلکه آن را به عنوان یک ضرب و شتم شنوایی درک شده و از لحاظ نظری است که مربی خاص ریتم مغز از آن چیزی است که پاسخ فرکانسی-پس از (تمایل برای مغز به طنین در فرکانس یک محرک خارجی) به نام استفاده می شود.


هنگامی که سیگنال های از دو فرکانس مختلف (تلفن های موبایل) ارائه شده است، یکی برای هر گوش، مغز را تشخیص اختلاف فاز بین این سیگنال. مغز پردازش این اطلاعات غیر عادی متفاوت زمانی که این اختلاف فاز با هدفون استریو یا بلندگو شنیده می شود. ادغام ادراکی دو سیگنال در در مغز درک شده، تولید احساس یک سوم "ضرب و شتم". تفاوت بین واکس سیگنال و دیگر کم (این است که "موجی" صدا در جلسات هیپنوتیزم شنیده) به عنوان دو صداهای استریو مش در داخل و خارج از فاز. ضربان دارای دو گوش است که به عنوان یک ریتم نوسان در فرکانس تفاوت بین دو ورودی شنوایی درک شده است.



یک مقدار رو به رشد تلاش های تحقیقاتی گزارش تغییرات در آگاهی در ارتباط با دارای دو گوش، ضربه وجود دارد. "اثر ذهنی از گوش دادن به ضربه دارای دو گوش ممکن است آرامش بخش و یا تحریک، بسته به فرکانس تحریک دارای دو گوش ضرب و شتم" (اونز و آتواتر، 1995). ضربه دارای دو گوش در دلتا (1 تا 4 هرتز) و تتا (4 تا 8 هرتز) محدوده شده است با گزارش از ایالات آرام، مراقبه، و خلاق (Hiew، 1995) همراه است، و به عنوان کمک به خواب رفتن استفاده می شود. ضربه دارای دو گوش در فرکانس آلفا (8 تا 12 هرتز) امواج مغزی آلفا (فاستر، 1990) و ضربه دارای دو گوش در فرکانس های بتا (معمولا 16 تا 24 هرتز) با گزارشی از افزایش غلظت و یا هوشیاری همراه بوده است، افزایش یافته است (مونرو، 1985 ) و بهبود حافظه (Kennerly، 1994).




























شاید شما یکی از این افراد است. بسیاری از ما می باشد. به عنوان مثال از یک عادت فیزیکی: اگر شما برای سال سیگار کشیده اید، ذهن خود را به عنوان یک فرد سیگاری برنامه ریزی شده. تمام داستان های ترسناک در مورد ریه سیاه و سفید و یا به زودی به شما خواهد مرد ممکن است شما را متقاعد کند که شما نیاز به ترک، اما ترک آسان نخواهد بود، تا زمانی به عنوان ذهن خود را هنوز هم به عنوان یک فرد سیگاری برنامه ریزی شده. در واقع، تا زمانی که شما برنامه نویسی ناخودآگاه خود را تغییر دهید، ترک غیر ممکن است.


شما حتی ممکن است مطمئن شوید که شما آنها را داشته باشد. به عنوان مثال: اگر شما در فقر بزرگ شد، شما باید عادات فکر خواهم که از یک فرد فقیر، و حتی اگر شما به برنده قرعه کشی و یا به ارث می برند میلیون، که تفکر می توانید نگه دارید تا زمانی که شما تخریب شما حق بازگشت که در آن شما هستید آغاز شده. شکست. می عادتهای فکری مانند قرار دادن خود به پایین، در توانایی های خود را باور ندارد، و اعتقاد داشتند که شما همیشه اضافه وزن یا در سلامت فقیر خواهد بود، که شما یا جذاب نیست یا احمق هستند، یا این که شما هرگز یک رابطه انجام پیدا کردن وجود دارد - همه عادتهای فکری ، که می تواند شما را گیر که در آن شما برای بقیه عمر خود را است.



پیام های پنهان برای اولین بار آمد جیغ به آگاهی آمریکا در اواسط سال 1950 زمانی که بازار آمریکا / محقق انگیزشی جیمز Vicary tachistoscope، یک دستگاه مورد استفاده به فلش پیام آگاهانه نامرئی بر روی صفحه نمایش است که می توان تنها با ناخوآگاه ذهن نشان داده است. در طول یک آزمایش شش هفته در یک تئاتر فیلم فورت لی، نیوجرسی، شامل 45،699 کاربران، پیام های روز در بر چهره آرام بخش کیم نواک پخش میشد: "گرسنه؟ خوردن پاپ کورن، "و" نوشیدن کوکا کولا "در طول شش هفته، خرید و فروش ذرت بو داده 57.7 درصد افزایش یافت و فروش کوکا کولا 18.1 درصد افزایش یافت








تبلیغات پنهان خواهد آویس شماره یک نیست. یک مطالعه اخیر نشان، برای مثال، که نشان دادن پیغام "خوردن گوشت گاو" یک ولع مصرف برای گوشت گاو را وادار نمی کند. این، با این حال، افزایش مصرف ساندویچ به طور کلی. "سلسله مراتب اولویت" مصرف کننده می تواند با این روش نمی توان تغییر داد. با توجه به توفیقی، دین در این دانشگاه اورگان از کسب و کار، به جای، اثر پیام های پنهان خواهد شد بیش از همه محصولات مشابه گسترش یافته است. البته، که محدودیت ارائه نشده است برنامه های پنهان بی فایده است. در خوردن سگ سگ جهان ظاهرا، بسیاری از شرکت های بزرگ نیش ترجیح می دهند که یک بسته به طوری که همه ممکن است بر روی یک تکه بزرگتر از هزینه های مصرف کننده ناهار خوردن تشکیل می دهد.

تکنیک های پنهان در یک فیلم اصلی به کار گرفته شد، جن گیر. تولید مدت کوتاهی پس از دیدن یک ماسک مرگ پنهان ظاهرا به اندازه کافی در تحریک ترس و وحشت که استفاده آنها از تکنیک های پنهان یک مسئله مهم در طرح دعوی در دادگاه 350،000 $ در برابر برادران وارنر برای صدمات وارده به یک نمایشگر، زمانی که او از هوش رفت و فک او شکست موثر بودند. اندازه کافی جالب توجه، ویلیام Blatty، نویسنده رمان که در آن جن گیر بر اساس آن است، عامل سابق سازمان سیا که به عنوان رئیس شعبه سیاست جنگ روانی بخش از نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا خدمت کرده است.


خودآگاه و ذهن ناخودآگاه، ساخت تا مغز انسان، اغلب به یک کامپیوتر مقایسه شده است. ذهن خودآگاه عمل می کند به عنوان یک مرکز ارتباطی آن را کنترل حرکات ارادی بدن، تصمیم گیری می کند، دلایل، محاسبه می کند. این خلاق است. آن را می توانید از ایده های جدید فکر می کنم، برای ثبت نام اینجا ترس درد، شادی، و غیره به منظور برای ذهن خودآگاه قادر به انجام همه این چیزها، باید آن را به یک مکان به جلو و اطلاعات از کرده اند، بنابراین، بسیار شبیه به یک کامپیوتر، آگاهانه ذهن همچنین دارای یک بانک ذخیره سازی است که به نام ذهن ناخودآگاه است.

ذهن ناخودآگاه است که در آن همه چیز ما در طول عمر تجربه ذخیره شده است. ذهن ناخودآگاه همه چیز حفظ کرده است. آن اطلاعات روی صفحه نمایش است. آن درست را از نادرست، مثبت مشخص نیست، از منفی: آن فقط همه چیز را تجربه ذخیره می کند. به عنوان مثال، آیا تا به حال آهنگ در رادیو که شما بود برای سال های بسیاری شنیده نیست و شروع به آواز خواندن همراه با آن را شنیده؟ آیا تا به حال سعی می کنید به یاد داشته باشید چیزی و می گویند، "آن راست بر روی نوک زبان من؟" گاهی اوقات شما به یاد داشته باشید از حق دور و گاهی اوقات آن را به شما بعد آمده است. در اکثر موارد، شما به یاد داشته باشید. دلیل این است که ذهن ناخودآگاه خود را و اسکنر بانک ذخیره سازی دومی در محل کار به دنبال پاسخ هستند. اگر اطلاعات است در برخی از زمان ذخیره شده است، پاسخ به شما آمده است.
















نیمکره چپ: نیمکره چپ از فرد به طور متوسط ​​راست دست مغزی است. این غالب گفتار، خواندن، نوشتن، و فکر (کنترل منطق و مراکز دلیل). این اطلاعات آن را دریافت و سازماندهی آن را به یک چارچوب منطقی تجزیه و تحلیل. به کنار مقاومت نیمکره چپ منطقی خود را به پیام های مثبت است که ممکن است با عادات منفی خود را در تضاد، استفاده از پیام های مجاز از جمله، "این درست به موفقیت،" (با استفاده از اظهارات مستقیم می تواند تمام انواع منفی صحبت از سمت چپ مغز را آغاز کند، از جمله به عنوان، "موفق خواهد شد؟ من هرگز در هر چیزی موفق شده است. چه چیزی باعث این زمان های مختلف؟").

نیمکره راست: نیمکره راست در مقابل گرایش به با احساسات، برداشت بصری و خلاقیت (کنترل خلاق، ذهن بصری) بیشتر درگیر است، و غیر تبعیض آمیز. این اطلاعات را بدون سوال و یا تجزیه و تحلیل جذب می کند. در اینجا این است که پیام های دوران کودکی از جمله، "شما هرگز به هر چیزی مقدار،" ذخیره می شود، هر چند شما ممکن است از آنها آگاه است. مهم نیست که چقدر شما سعی می کنید به دوباره برنامه منفی پیام در سطح آگاهانه، مشخصات ناشر عاطفی است تا عمیقا در ذهن ناخودآگاه تعبیه شده است که افکار منفی پیروز خواهد شد. برای مقابله با سال های برنامه نویسی منفی، استفاده از اظهارات معتبر که به راحتی توسط نیمکره راست پذیرفته شده است. مانند: "من در همه چیز موفق انجام می دهم.





























پیام های پنهان و نهفته در برخی انیمیشن‌های مشهور جهان

پیام های پنهان و نهفته در برخی انیمیشن‌های مشهور جهان
تاکنون مهمترین انیمیشن‌های تولید شده در جهان در شرکت های بزرگ انیمیشن سازی هالیوود همچون والت دیزنی، پیکسار، دریم ورکز، ام جی ام و یا شرکت‌های ژاپنی تحت حمایت و هدایت سردمداران هالیوود نظیر نیپون، تاتسونوکو، سونی و
. تولید شده است.

هالیوود از زمان تشکیل خود تاکنون به شدت تحت نفوذ تفکرات صهیونیستی بود و این سرمایه داران صهیونیسم جهانی بودند که افکار برنامه سازان آن را هدایت می‌کردند. صهیونیسم حاکم بر هالیوود که هر روز تلاش دارد تا دامنه سیطره خود را بر شرکت‌های دیگر فیلم و انیمیشن سازی با خرید سهام یا نفوذ بر افکار گسترش دهد هرچند اقتصاد و به دست آوردن درآمد را از مهمترین اولویت‌های خود معرفی می‌کند، با مروری بر آثار تولیدی آنها به ویژه در بخش انیمیشن، این باور به شدت تقویت می‌شود که در پس این صنعت پول ساز، قطعا ایدئولوژی و تفکر خاصی نهفته که قرار است به کمک سرمایه و تکنیک در جهان گسترش یابد.

آنچه مسلم است این که از سالها پیش تاکنون، لابی صهیونیسم در هالیود، سیطره خود را در عرصه تولیدات کودک به شدت گسترش داده است. علاقه کودکان ما به داشتن تصاویر متعدد از شخصیت‌های کارتونی والت دیزنی تا عروسک‌ها و اسباب بازی‌های شخصیت‌های آنها، آنچنان شدید است که خرید آنها برای خانواده‌ها به یک عرف معمول و اجتماعی تبدیل شده است.
به عبارت دیگر، شرکت‌های انیمیشن سازی، تنها برای همان ساعتی که کودکان ما انیمیشن تولیدی آنها را می بیند، برنامه ریزی نمی کنند، بلکه تلاش می‌کنند تا فکر و ذهن کودک را حتی در رختخواب شبانه و بازی های کودکانه اش متوجه رفتار و موضوع مورد نظر خود نمایند. از این روی، می توان گفت نه تنها کودکان معصوم، بلکه والدین هم نمی توانند تصور کنند در پی این زیبایی ها و لطافت، ممکن است یک جهان بینی خاص و خارق العاده با اهداف بلند مدت نهفته باشد که می خواهد، چهره فرهنگ های خاص جهان را به چهره ای واحد و مطلوب سرمایه داران صهیونیسم بدل کند.
این نکته انکارناشدنی است که یهودیت صهیونیست به یاری سرمایه های هنگفت (و البته ‌اندیشه و برنامه ریزی دراز مدت) توانسته است در عرصه فرهنگ، گوی سبقت را از دیگر رقبای جهانی برباید و از این ابزار قدرتمند در راستای رسیدن به اهداف جهانی خود استفاده نماید؛ اما این نباید باعث شود که متولیان فرهنگ جامعه و رسانه‌ها خود را بازنده بدانند و لااقل با تفسیر وتبیین این امور برای والدین وخانواده‌ها باعث ارتقای سطح آگاهی عمومی جامعه شوند.
در این نوشتار تلاش خواهیم کرد برای نمونه و تنها در حد چند سطر، اشاره ای داشته باشیم به محتوای پنهان برخی از آثار مهم انیمیشن جهان که همه ما و دست کم کودکان و همه ما با آنها آشنا هستند و ساعت ها از زندگی معصومانه خود را با آنها گذرانده اند.
بی گمان نقد و تحلیل هر یک از این آثار که از قضا به لحاظ تکنیکی بسیار قابل تأمل و گفت وگو هستند، فرصت بسیاری را می طلبد و می توان درباره هر یک از آنها ساعت ها به بحث نشست، لیکن هدف این نوشتار اشاره ای به اصل موضوع و تلنگری برای مخاطب (والدین آن آثار و چشم پوشی از نقاط قوت تکنیکی موجود در آنها تنها به تحلیل محتوای کوتاهی از این آثار با هدف نمایان کردن ایدئولوژی نهفته در آن بسنده کنیم و بر این باوریم وقتی این آثار را در کنار یکدیگر قرار می دهیم، هر یک همچون اجزای یک پازل بزرگ خواهند بود که در جوار هم فرهنگ صهیونیسم جهانی را تقویت کرده و ذهن کودک امروز را برای پذیرش تفکرات سلطه طلب صهیونیسم جهانی در آینده آماده می سازد:
۱- میکی موس:
نخستین شخصیت معروف شرکت والت دیسنی، یک موش کوچک و دوست داشتنی بود به نام «میکی موس».
مجموعه میکی موس سال هاست که تولید می شود و هم اکنون نیز شخصیت محبوب نسل دیروز و امروز به شمار می رود.
جالب است بدانیم از دیرباز یهودیان را با نام «موش کثیف» می شناختند. والت دیسنی به کمک میکی موس توانست در چند دهه کاری کند که این واژه جای خود را به «موش دوست داشتنی» بدهد و دیگر کسی نمی توانست برای یهودیان تصور «موش کثیف» را داشته باشد.
میکی موس معصوم که همواره مورد تهاجم رقبای خود قرار می گرفت و تنها به کمک زیرکی بر دشمنان پیروز می شد، نمادی شد از معصومیت قوم یهود! که باید تلاش کند با تنها سرمایه خود، یعنی زیرکی، خود را از دست دشمنان جهانی رهایی دهد.
۲- تام وجری:
شخصیت «جری» در مجموعه تام و جری در واقع ادامه شخصیت میکی موس است. جری موش زبل و بد جنسی است که با شیطنت و ناجوانمردی همواره بر گربه ابله و احمق پیروز می شود. این پرسش که چرا برخلاف دنیای واقعیت، همواره این موش است که برگربه پیروز می شود، چیزی است که ناخودآگاه ذهن کودک و بزرگسال را به خود معطوف می دارد و از سوی دیگر، به تدریج این حس را در ذهن کودک نهادینه می کند که می توان با دغل و حقه بازی همیشه پیروز شد.
تام و جری علاوه بر اثرات خاصی که بر مخاطبان جهانی داشت، توانست حس اعتماد به نفس را در مخاطبان یهودی خود 
 که سالها از موش کثیف بودن در رنج بودند  نهادینه نماید. موش کثیف صفتی بود با بار معنایی ترسو بودن و منزوی که هیچ کدام از آنها در موش کوچک والت دیزنی دیده نمی شد.۳- لوک خوش شانس:
مجموعه لوک خوش شانس، داستان گانگستر سپیدپوستی است که هیچ خانه و کاشانه‌ای ندارد؛ اما همیشه فرشته نجات سرخ پوستان بومی است و وجودش باعث می‌شود که افراد و قبیله‌های گوناگون، هیچ گاه وارد جنگ و دعوا نشوند. او به همراه اسب بذله گو و سگ شوخ طبعش همیشه به دنبال تبهکاران است و در پایان هر بخش، تنها به سوی غروب خورشید می‌رود؛ اما چرا غروب خورشید؟!!
شاید اگر بدانیم غروب خورشید در کتاب مقدس، نماد سرزمین موعود یهودیان است، به خوبی پاسخ این پرسش را دریابیم. لوک خوش شانس سعی می‌کند تا به خوبی معرف یهودی خوش برخورد و مهربانی باشد که بدنبال سرزمین موعود و مادری خود است و در این راه به رسالت خود یعنی ایجاد امنیت برای دنیا عمل می‌کند.
۴- هاچ زنبور عسل:
خیلی از ما در دوران کودکی خود، مجموعه جذاب «هاچ زنبور عسل» را دیده ایم و بی هیچ تأملی، حاضر هستیم دیدن آن را به کودکان دلبند خود توصیه کنیم؛ اما خوب است بدانیم داستان هاچ زنبور عسل به کودکان یهودی می‌فهماند که باید همواره به دنبال مادر ( نماد سرزمین موعود ) خود باشند و دیگران همچون موجودات مخوف این انیمیشن، همواره در این راه، سد راه او هستند و البته در این راه می‌توان روی کمک برخی دوستان مو بور حساب کند.
نکته: گشتن به دنبال مادر تم غالب مجموعه‌های انیمیشنی است که کشور‌های آسیایی و در رأس آنها ‍ژاپن به سفارش شرکت‌های صهیونیستی هالیوود تولید کرده‌اند، همچون «دختری به نام نل»؛ «حنا دختری در مزرعه»، «باخانمان»، «چوبین» و غیره. همان طور که گفتیم، مادر در فرهنگ یهودی، نماد سرزمین موعود یهودیان است. این انیمیشن‌ها هرچند با هدف بیشترین تأثیر بر کودکان یهودی جهان ساخته شده اما به دیگر کودکان جهان نیز این حس را القا می‌کند که تصاحب دیگر سرزمین ها با عنوان برگشتن به سرزمین مادری، حق مسلم قوم یهود است.
۵- شیر شاه:
شاید کمتر کسی فکرش را بکند، مجموعه سه قسمتی شیر شاه بر پایه پیام‌های سیاسی شکل گرفته باشد. در شیر شاه به خوبی جنگ دو ابر قدرت برتر- جنگل ـ و آشتی نسل های آینده آنها دیده می‌شود. این اثر نمادی از جنگ سرد آمریکا و شوروی در سال های طولانی پس از جنگ دوم جهانی است که سرانجام به آشتی نسلها و فروپاشی نظام کمونیسم پایان می یابد؛ اما یادمان نرود شیر در فرهنگ یهودی نماد سلطه جهانی صهیونیسم است.
در تورات می‌خوانیم:
 و بقیه قوم یعقوب در میان امت‌ها و قوم‌های دیگر مثل شیر در میان جانوران جنگل و مانند شیر درنده در میان گله‌های گوسفند خواهند بود که هنگام عبور پایمال می‌کنند و می درند و کسی نمی‌تواند مانع آنها شود.۶- دامبو فیل پرنده:«دامبو» بچه فیل زشتی است که ابتدا مورد تمسخر و بی توجهی اطرافیان قرار می‌گیرد؛ اما سرانجام می‌تواند با تلاش خود را بالا بکشد (نمادی از قوم یهود که در جوامع مختلف چندان مورد توجه نبودند). مادر دامبو عرقچینی شبیه به کلاه یهودیان بر سر دارد و به این ترتیب از دیگر فیل ها متمایز می‌شود. گناه او تنها اینست که می‌خواهد از فرزندش حمایت کند؛ اما زندانی می‌شود. سرانجام، دامبو شایستگی خود را ثابت می‌کند و در عملیاتی پیروزمندانه، همه تحقیر هارا پشت سر می‌گذارد و پرچم سیرک را که البته بی شباهت به پرچم اسرائیل هم نیست به اهتزاز درمی‌آورد. این انیمیشن اعتماد به نفس و خودباوری را به کود کان یهود هدیه می‌کند و به خوبی مظلومیت ساختگی یهود (صهیونیسم) را تداعی می‌کند.۷- جوجه اردک زشت:شخصیت گوشه گیر و زشت جوجه اردک شبیه دامبو فیل پرنده است، به ویژه اینکه در پایان، همانند او به موفقیت می‌رسد و تبدیل به یک قوی بسیار زیبا می‌شود. حرکت این قوی زیبا به سمت خورشید در غروب هم همان نمای معروف انیمیشن لوک خوش شانس را به یاد می‌آورد. از این روی، کارتون معروف جوجه اردک زشت نیز که در اصل برای مخاطب یهودی تولید شده است، ذهن کودکان معصوم امروز را به سوی آرمانهای صهیونیسم سوق داده و آنها را برای پذیرش تفکرات یهود در فردا آماده می‌سازد.۸- گالیور:در همان نگاه نخست به انیمیشن معروف «گالیور» با یک سفید پوست بلند بالا با مدل موها و لباس انگلیسی ـ آمریکایی مواجه می‌شویم که از طریق دریاها به سرزمین عجیب کوتوله‌ها (نماد مشرق زمین) پا نهاده و به آنها در مبارزه علیه دشمنانشان کمک می‌کند. به این ترتیب، این موضوع در ذهن کودک شکل می‌گیرد که این « انگلوساکسون ها» هستند که باید منجی همیشگی آنها باشند.۹- پرنس مصر:هالیوود در عرصه انیمیشن‌های مذهبی نیز به طور جدی ورود کرده است. این انیمیشن روایتگر زندگی حضرت موسی (ع) است. در این کارتون بسیار پر هزینه به خوبی روایت تحریف شده هالیوود از دین و تمایل آن را به سکولاریسم می‌بینیم.
در «پرنس مصر» به طرز ماهرانه‌ای منزلت عصمت و شأن این نبی مکرم الهی تنزل می‌یابد. هالیوود مشابه این انیمیشن برنامه‌های کارتونی دیگری مربوط به زندگی حضرت نوح (ع) وحضرت یوسف (ع) نیز تولید کرده است.
۱۰- شرک:هرچند «شرک (۱)» انیمیشنی بسیار حرفه‌ای جذاب و دوست داشتنی بود، کودکان در سری‌های دو وسه آن به طرز باور نکردنی با مقوله سکس و معاشقه‌های طولانی روبه رو شدند. این گونه تصاویر و صحنه‌ها به تدریج ذهن کودک را درگیر موضوعاتی می‌کند که متناسب با سن او نبوده و وی را با بسیاری ناهنجاری های شخصیتی رو به رو می‌کند.۱۱- سری جدید سندباد:در سری جدید انیمیشن «سندباد (افسانه هفت دریا)»، دیگر اثری از آن فضای زیبای شرقی نیست. از علی بابا و علاالدین هم خبری نیست. به جای آن مخاطب با انبوهی از قول و دیو و خشونت و جملات رکیک روبرو می‌شود و سندباد مهربان، تبدیل به کسی شده که با هفتاد ضربه شمشیر خود، یک کشتی بزرگ را تصاحب کرده و دریا را از خون رنگین می‌کند.۱۲- ناین (نه):این انیمیشن را باید برنامه استاندارد آموزش مبانی «کابالا» برای کودکان و حتی بزرگسالان نامید. در این انیمیشن به روشنی از فردی به نام «پاراسلوس» و کتاب معروف او نام برده می‌شود. (پاراسلوس یک جادوگر و پزشک معروف فرقه منحط کابالا یا همان عرفان صهیونیستی است). در این انیمیشن ضمن تبلیغ کاملا آشکار فرقه انحرافی کابالا بیننده به طور دقیق با فلسفه و مبانی این تفکر آشنا می‌شود.۱۳- ای کیو سان:آنچه در مجموعه جذاب انیمیشنی «ای کیو سان» به خوبی تبلیغ می‌شود، نقش تفکرات بودایی در پرورش ذهن انسان است. کودکان ایرانی ناخود آگاه با دیدن این مجموعه جذب تفکرات بودایی و نیز آداب و سنن و باورهای آنها می‌شوند که این تنها به دلیل شخصیت جذاب مهربان و دوست داشتنی قهرمان فوق العاده باهوش قصه یعنی ای کیو سان است؛ اما چرا بودایی؟! (در این باره در ادامه صحبت می‌کنیم).۱۴- پاندای کونگ فو کار:این هم از انیمیشن‌های زیبای تولید شده در سالهای اخیر است که بسیار مورد توجه کودکان قرار گرفته و در آن کودک ایرانی به خوبی با باور‌ها و ویژگی های خاص فرهنگ و آیین بودا و مذهب ذن آشنا می‌شود. لازم به ذکر است، کونگ فو، بیش از آن که یک ورزش باشد، یک مذهب و ایدیولوژی است که بر پایه باور‌های بودایی شکل گرفته است و در این انیمیشن به طور بسیار جذابی تبلیغ می‌شود.
نکته: در سال های اخیر، جهان غرب دریافته برای ادامه حیات نیاز به معنویت و نگاه فوق مادی به جهان دارد. از این روی، می‌بینیم در کشور‌های غربی، توجه به آیین‌ها و تفکرات شرقی روز به روز افزایش می‌یابد؛ حتی گسترش روزافزون اسلامگرایی در جامعه غربی را می‌توان از این منظر بررسی نمود که حاصل از به بن بست رسیدن تفکرات مادی گرایانه غرب است.
هالیوود این مهم را به خوبی درک کرده و تحت هدایت سردمداران صهیونیسم خود، در تلاش است تا با گسترش فرقه‌های نوظهور آمیزه‌ای از عرفان های بودایی و یهودی را در قالب معنویتی خود ساخته به مخاطبان دهد. این نگرش باعث شده تا نقش بودیسم را در بیشتر آثار هالیوودی بسیار برجسته ببینیم.
۱۵- فرار جوجه‌ای:این انیمیشن یکی از آثار جذاب برای کودکان است. سرتاسر فضای داستان و مزرعه که با سیم خاردار گرفته شده یادآور اردوگاه‌های کار اجباری آلمان نازی و هلوکاست (یهودی سوزی) کذایی است که سال هاست صهیونیسم در راستای اثبات آن می‌کوشد. ناجی مرغ های قربانی (نمادی از یهودیان) خروس خلبانی است که آمریکایی بوده و سرانجام با نجات مرغ‌ها آنها را به سوی دشتی باصفا (یادآور سرزمین موعود یهودیان ) راهنمایی می‌کند. این انیمیشن، یکی از بارزترین آثار کودکان در عرصه ترویج تفکرات صهیونیسم و ترویج هولوکاست است.۱۶ ـ ماتریکس:انیمیشن سه بخشی ماتریکس، دارای مسائل و مباحث متعددی است. محور اصلی این انیمیشن همانند نسخه اصلی آن، یعنی سینمایی‌های ماتریکس ترویج عرفان بودایی است، آن هم بانگرش صهیونیستی آن اما در کنار این هدف به خوبی موضوع آخرالزمان را آماج قرار می‌دهد، به گونه ای که دقیقا شیطان‌های روباتیک را در حالی نشان می‌دهد که از مکه و مدینه در حال حرکت هستند. در بخشی از این انیمیشن شکارا نقشه هلال جغرافیایی شیعه را روی نقشه‌ای در سازمان ملل می‌بینیم که خرمگس زشتی بر آن نشسته و سپس قهرمان داستان با ضربه‌ای مگس را کشته و نقشه را پاک می‌کند. این کار به خوبی نشان دهنده توهین مستقیم تولیدکنندگان برنامه به فرهنگ شیعه است.

همچنین به تصویر کشیدن ربات‌های شیطانی در حالی که فرمانده آنها، شمشیر بر دست سوار بر اسب سپیدی است و در پایان کشته می‌شود، اهانت دیگری به باور‌های دینی شیعه در خصوص آخرالزمان به شمار می رود.
۱۷ ـ مجموعه باربی:باربی مجموعه انیمیشن بسیار پر طرفداری است که همراه با عروسک و لوازم جانبی اش سالهاست به عنوان نماد ابتذال، برهنگی و مصرف گرایی جهان غرب در اذهان کودکان رخنه کرده و آنها را برای پذیرش نمادهای مبتذل فرهنگ غرب در بزرگسالی آماده می کند. این انیمیشن و عروسک‌های آن با ده ها طرح و مدل در حالی که لبخندی ملیح بر لب دارد، به راحتی زمینه‌های الگوپذیری از پوشش، آرایش، رنگ مو، تناسب خاص اندام و به نوعی رفتار هوس انگیز را برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌سازد.
کارشناسان بر این باورند، هجوم نمادهای باربی در جامعه، می‌تواند اثرات مخربی بر نوجوانان داشته باشد به گونه ای که در اروپا و آمریکا هم اکنون نهادها و موسسات ضد باربی تشکیل شده است. این کارشناسان معتقدند هم زیستی با باربی، باعث بلوغ زودرس و افزایش تمایلات هم جنس گرایی در دختران می‌شود.
آنچه آمد، مروری سریع بر شماری از انیمیشن‌های بسیار معروف بود که متأسفانه بارها از رسانه ملی نیز پخش شده‌اند و به راحتی، در دسترس کودکان ما نیز قرار می‌گیرند. در این بخش، نمی خواستیم تا این انیمیشن ها را نقد کنیم، چراکه اگر چنین بود، قطعا برای هر یک باید به موضوعات بسیار بیشتری می‌پرداختیم؛ بنابراین، در اینجا به همین اندک و تنها در حد اشاره‌ای بسنده می‌کنیم.
آنچه مسلم است، علاوه بر موضوعات فوق خشونت و پرخاش هدیه اصلی بسیاری از انیمیشن‌های موجود در بازار است که مدام در معرض استفاده کودکانمان قرار می‌گیرد. جا دارد به دوبله بسیار بد و آکنده از جملات رکیک برخی از شرکت ها هم اشاره شود که گویی، هیچ نظارتی بر آنها نیست. همین طور شرکتهایی که در قالب بسته‌های شانسی این محصولات را بدون هیچ نظارتی در قالب هدیه و شانس به کودکان می دهند.
به نظر می‌رسد در عرصه تولیدات کودک عقبگرد کرده و سیر نزولی یافته ایم! هنوز بزرگتر‌های ما « علی کوچولو»، «زهره و زهرا»، «هادی و هدی»، «هشیار و بیدار»، «آفتاب و مهتاب»، «خونه مادر بزرگه» را از یاد نبرده‌اند.
مگر همین «مدرسه موش ها» نبود که کشور ژاپن با افتخار آن را از ما خرید؟‌!
مگر همین «کلاه قرمزی و پسرخاله» نبود که در جامعه آن همه موج ایجاد کرد؟!
ما را چه شده که امروز آن همه نبوغ را فراموش کرده ایم و به جای توجه به هنرمندان با ذوق و توانایمان دنبال آثار مبتذل غربی می‌گردیم؟!
آنچه کودک امروز ایرانی نیاز دارد، نه «فوتبالیست ها»ست و نه «سند باد» جعلی غربی‌ها. کودک ایرانی به فیلمها و انیمیشن های پر محتوایی نیاز دارد که بر پایه داستان های جذاب و غرور آفرین ملی و آموزه‌های اسلامی تولید شده باشد؛ «رستم و سهراب» و «آرش» چه اشکالی دارند که دست به دامن «سوپرمن» و «پسر جهنمی» شده ایم؟!
«بوعلی»، پسر دانای ایرانی چه ایرادی دارد که «ای کیو سان» باید نماد دانایی برای کودک ما باشد و در نهایت کجای فرهنگ اسلامی ما ناقص است که باید کودک ما را همسو با برنامه ریزی صهیونیسم جهانی به سوی بودیسم سوق دهیم 

1- میکی موس:نخستین شخصیت معروف شرکت والت دیسنی، یک موش کوچک و دوست داشتنی بود به نام «میکی موس».
مجموعه میکی موس سال هاست که تولید می شود و هم اکنون نیز شخصیت محبوب نسل دیروز و امروز به شمار می رود.
جالب است بدانیم از دیرباز یهودیان را با نام «موش کثیف» می شناختند. والت دیسنی به کمک میکی موس توانست در چند دهه کاری کند که این واژه جای خود را به «موش دوست داشتنی» بدهد و دیگر کسی نمی توانست برای یهودیان تصور «موش کثیف» را داشته باشد.
میکی موس معصوم که همواره مورد تهاجم رقبای خود قرار می گرفت و تنها به کمک زیرکی بر دشمنان پیروز می شد، نمادی شد از معصومیت قوم یهود! که باید تلاش کند با تنها سرمایه خود، یعنی زیرکی، خود را از دست دشمنان جهانی رهایی دهد.




2- تام وجری:
شخصیت «جری» در مجموعه تام و جری در واقع ادامه شخصیت میکی موس است. جری موش زبل و بد جنسی است که با شیطنت و ناجوانمردی همواره بر گربه ابله و احمق پیروز می شود. این پرسش که چرا برخلاف دنیای واقعیت، همواره این موش است که برگربه پیروز می شود، چیزی است که ناخودآگاه ذهن کودک و بزرگسال را به خود معطوف می دارد و از سوی دیگر، به تدریج این حس را در ذهن کودک نهادینه می کند که می توان با دغل و حقه بازی همیشه پیروز شد.
تام و جری علاوه بر اثرات خاصی که بر مخاطبان جهانی داشت، توانست حس اعتماد به نفس را در مخاطبان یهودی خود – که سالها از موش کثیف بودن در رنج بودند – نهادینه نماید. موش کثیف صفتی بود با بار معنایی ترسو بودن و منزوی که هیچ کدام از آنها در موش کوچک والت دیزنی دیده نمی شد.



 



3- لوک خوش شانس:
مجموعه لوک خوش شانس، داستان گانگستر سپیدپوستی است که هیچ خانه و کاشانه‌ای ندارد؛ اما همیشه فرشته نجات سرخ پوستان بومی است و وجودش باعث می‌شود که افراد و قبیله‌های گوناگون، هیچ گاه وارد جنگ و دعوا نشوند. او به همراه اسب بذله گو و سگ شوخ طبعش همیشه به دنبال تبهکاران است و در پایان هر بخش، تنها به سوی غروب خورشید می‌رود؛ اما چرا غروب خورشید؟!! شاید اگر بدانیم غروب خورشید در کتاب مقدس، نماد سرزمین موعود یهودیان است، به خوبی پاسخ این پرسش را دریابیم. لوک خوش شانس سعی می‌کند تا به خوبی معرف یهودی خوش برخورد و مهربانی باشد که بدنبال سرزمین موعود و مادری خود است و در این راه به رسالت خود یعنی ایجاد امنیت برای دنیا عمل می‌کند.





4- هاچ زنبور عسل:
خیلی از ما در دوران کودکی خود، مجموعه جذاب «هاچ زنبور عسل» را دیده ایم و بی هیچ تأملی، حاضر هستیم دیدن آن را به کودکان دلبند خود توصیه کنیم؛ اما خوب است بدانیم داستان هاچ زنبور عسل به کودکان یهودی می‌فهماند که باید همواره به دنبال مادر ( نماد سرزمین موعود ) خود باشند و دیگران همچون موجودات مخوف این انیمیشن، همواره در این راه، سد راه او هستند و البته در این راه می‌توان روی کمک برخی دوستان مو بور حساب کند.
نکته: گشتن به دنبال مادر تم غالب مجموعه‌های انیمیشنی است که کشور‌های آسیایی و در رأس آنها ‍ژاپن به سفارش شرکت‌های صهیونیستس هالیوود تولید کرده‌اند، همچون «دختری به نام نل»؛ «حنا دختری در مزرعه»، «باخانمان»، «چوبین» و غیره. همان طور که گفتیم، مادر در فرهنگ یهودی، نماد سرزمین موعود یهودیان است. این انیمیشن‌ها هرچند با هدف بیشترین تأثیر بر کودکان یهودی جهان ساخته شده اما به دیگر کودکان جهان نیز این حس را القا می‌کند که تصاحب دیگر سرزمین ها با عنوان برگشتن به سرزمین مادری، حق مسلم قوم یهود است.



5- شیر شاه:
شاید کمتر کسی فکرش را بکند، مجموعه سه قسمتی شیر شاه بر پایه پیام‌های سیاسی شکل گرفته باشد. در شیر شاه به خوبی جنگ دو ابر قدرت برتر- جنگل ـ و آشتی نسل های آینده آنها دیده می‌شود. این اثر نمادی از جنگ سرد آمریکا و شوروی در سال های طولانی پس از جنگ دوم جهانی است که سرانجام به آشتی نسلها و فروپاشی نظام کمونیسم پایان می یابد؛ اما یادمان نرود شیر در فرهنگ یهودی نماد سلطه جهانی صهیونیسم است. در تورات می‌خوانیم:… و بقیه قوم یعقوب در میان امت‌ها و قوم‌های دیگر مثل شیر در میان جانوران جنگل و مانند شیر درنده در میان گله‌های گوسفند خواهند بود که هنگام عبور پایمال می‌کنند و می درند و کسی نمی‌تواند مانع آنها شود.



6- دامبو فیل پرنده:
«دامبو» بچه فیل زشتی است که ابتدا مورد تمسخر و بی توجهی اطرافیان قرار می‌گیرد؛ اما سرانجام می‌تواند با تلاش خود را بالا بکشد (نمادی از قوم یهود که در جوامع مختلف چندان مورد توجه نبودند). مادر دامبو عرقچینی شبیه به کلاه یهودیان بر سر دارد و به این ترتیب از دیگر فیل ها متمایز می‌شود. گناه او تنها اینست که می‌خواهد از فرزندش حمایت کند؛ اما زندانی می‌شود. سرانجام، دامبو شایستگی خود را ثابت می‌کند و در عملیاتی پیروزمندانه، همه تحقیر هارا پشت سر می‌گذارد و پرچم سیرک را که البته بی شباهت به پرچم اسرائیل هم نیست به اهتزاز درمی‌آورد. این انیمیشن اعتماد به نفس و خودباوری را به کود کان یهود هدیه می‌کند و به خوبی مظلومیت ساختگی یهود (صهیونیسم) را تداعی می‌کند.



7- جوجه اردک زشت:
شخصیت گوشه گیر و زشت جوجه اردک شبیه دامبو فیل پرنده است، به ویژه اینکه در پایان، همانند او به موفقیت می‌رسد و تبدیل به یک قوی بسیار زیبا می‌شود. حرکت این قوی زیبا به سمت خورشید در غروب هم همان نمای معروف انیمیشن لوک خوش شانس را به یاد می‌آورد. از این روی، کارتون معروف جوجه اردک زشت نیز که در اصل برای مخاطب یهودی تولید شده است، ذهن کودکان معصوم امروز را به سوی آرمانهای صهیونیسم سوق داده و آنها را برای پذیرش تفکرات یهود در فردا آماده می‌سازد.



8- گالیور:
در همان نگاه نخست به انیمیشن معروف «گالیور» با یک سفید پوست بلند بالا با مدل موها و لباس انگلیسی ـ آمریکایی مواجه می‌شویم که از طریق دریاها به سرزمین عجیب کوتوله‌ها (نماد مشرق زمین) پا نهاده و به آنها در مبارزه علیه دشمنانشان کمک می‌کند. به این ترتیب، این موضوع در ذهن کودک شکل می‌گیرد که این « انگلوساکسون ها» هستند که باید منجی همیشگی آنها باشند.




10- شرک:
هرچند «شرک (?)» انیمیشنی بسیار حرفه‌ای جذاب و دوست داشتنی بود، کودکان در سری‌های دو وسه آن به طرز باور نکردنی با مقوله سکس و معاشقه‌های طولانی روبه رو شدند. این گونه تصاویر و صحنه‌ها به تدریج ذهن کودک را درگیر موضوعاتی می‌کند که متناسب با سن او نبوده و وی را با بسیاری ناهنجاری های شخصیتی رو به رو می‌کند.




11- سری جدید سندباد:
در سری جدید انیمیشن «سندباد (افسانه هفت دریا)»، دیگر اثری از آن فضای زیبای شرقی نیست. از علی بابا و علاالدین هم خبری نیست. به جای آن مخاطب با انبوهی از قول و دیو و خشونت و جملات رکیک روبرو می‌شود و سندباد مهربان، تبدیل به کسی شده که با هفتاد ضربه شمشیر خود، یک کشتی بزرگ را تصاحب کرده و دریا را از خون رنگین می‌کند.


12- ناین (نه):
این انیمیشن را باید برنامه استاندارد آموزش مبانی «کابالا» برای کودکان و حتی بزرگسالان نامید. در این انیمیشن به روشنی از فردی به نام «پاراسلوس» و کتاب معروف او نام برده می‌شود. (پاراسلوس یک جادوگر و پزشک معروف فرقه منحط کابالا یا همان عرفان صهیونیستی است). در این انیمیشن ضمن تبلیغ کاملا آشکار فرقه انحرافی کابالا بیننده به طور دقیق با فلسفه و مبانی این تفکر آشنا می‌شود.





13- ای کیو سان:
آنچه در مجموعه جذاب انیمیشنی «ای کیو سان» به خوبی تبلیغ می‌شود، نقش تفکرات بودایی در پرورش ذهن انسان است. کودکان ایرانی ناخود آگاه با دیدن این مجموعه جذب تفکرات بودایی و نیز آداب و سنن و باورهای آنها می‌شوند که این تنها به دلیل شخصیت جذاب مهربان و دوست داشتنی قهرمان فوق العاده باهوش قصه یعنی ای کیو سان است؛ اما چرا بودایی؟! (در این باره در ادامه صحبت می‌کنیم).





14- پاندای کونگ فو کار:
این هم از انیمیشن‌های زیبای تولید شده در سالهای اخیر است که بسیار مورد توجه کودکان قرار گرفته و در آن کودک ایرانی به خوبی با باور‌ها و ویژگی های خاص فرهنگ و آیین بودا و مذهب ذن آشنا می‌شود. لازم به ذکر است، کونگ فو، بیش از آن که یک ورزش باشد، یک مذهب و ایدیولوژی است که بر پایه باور‌های بودایی شکل گرفته است و در این انیمیشن به طور بسیار جذابی تبلیغ می‌شود.
نکته: در سال های اخیر، جهان غرب دریافته برای ادامه حیات نیاز به معنویت و نگاه فوق مادی به جهان دارد. از این روی، می‌بینیم در کشور‌های غربی، توجه به آیین‌ها و تفکرات شرقی روز به روز افزایش می‌یابد؛ حتی گسترش روزافزون اسلامگرایی در جامعه غربی را می‌توان از این منظر بررسی نمود که حاصل از به بن بست رسیدن تفکرات مادی گرایانه غرب است.
هالیوود این مهم را به خوبی درک کرده و تحت هدایت سردمداران صهیونیسم خود، در تلاش است تا با گسترش فرقه‌های نوظهور آمیزه‌ای از عرفان های بودایی و یهودی را در قالب معنویتی خود ساخته به مخاطبان دهد. این نگرش باعث شده تا نقش بودیسم را در بیشتر آثار هالیوودی بسیار برجسته ببینیم.

 


15- فرار جوجه‌ای:
این انیمیشن یکی از آثار جذاب برای کودکان است. سرتاسر فضای داستان و مزرعه که با سیم خاردار گرفته شده یادآور اردوگاه‌های کار اجباری آلمان نازی و هلوکاست (یهودی سوزی) کذایی است که سال هاست صهیونیسم در راستای اثبات آن می‌کوشد. ناجی مرغ های قربانی (نمادی از یهودیان) خروس خلبانی است که آمریکایی بوده و سرانجام با نجات مرغ‌ها آنها را به سوی دشتی باصفا (یادآور سرزمین موعود یهودیان ) راهنمایی می‌کند. این انیمیشن، یکی از بارزترین آثار کودکان در عرصه ترویج تفکرات صهیونیسم و ترویج هولوکاست است.




17 ـ مجموعه باربی:
باربی مجموعه انیمیشن بسیار پر طرفداری است که همراه با عروسک و لوازم جانبی اش سالهاست به عنوان نماد ابتذال، برهنگی و مصرف گرایی جهان غرب در اذهان کودکان رخنه کرده و آنها را برای پذیرش نمادهای مبتذل فرهنگ غرب در بزرگسالی آماده می کند. این انیمیشن و عروسک‌های آن با ده ها طرح و مدل در حالی که لبخندی ملیح بر لب دارد، به راحتی زمینه‌های الگوپذیری از پوشش، آرایش، رنگ مو، تناسب خاص اندام و به نوعی رفتار هوس انگیز را برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌سازد.
کارشناسان بر این باورند، هجوم نمادهای باربی در جامعه، می‌تواند اثرات مخربی بر نوجوانان داشته باشد به گونه ای که در اروپا و آمریکا هم اکنون نهادها و موسسات ضد باربی تشکیل شده است. این کارشناسان معتقدند هم زیستی با باربی، باعث بلوغ زودرس و افزایش تمایلات هم جنس گرایی در دختران می‌شود.





آنچه آمد، مروری سریع بر شماری از انیمیشن‌های بسیار معروف بود که متأسفانه بارها از رسانه ملی نیز پخش شده‌اند و به راحتی، در دسترس کودکان ما نیز قرار می‌گیرند. در این بخش، نمی خواستیم تا این انیمیشن ها را نقد کنیم، چراکه اگر چنین بود، قطعا برای هر یک باید به موضوعات بسیار بیشتری می‌پرداختیم؛ بنابراین، در اینجا به همین اندک و تنها در حد اشاره‌ای بسنده می‌کنیم.آنچه مسلم است، علاوه بر موضوعات فوق خشونت و پرخاش هدیه اصلی بسیاری از انیمیشن‌های موجود در بازار است که مدام در معرض استفاده کودکانمان قرار می‌گیرد. جا دارد به دوبله بسیار بد و آکنده از جملات رکیک برخی از شرکت ها هم اشاره شود که گویی، هیچ نظارتی بر آنها نیست. همین طور شرکتهایی که در قالب بسته‌های شانسی این محصولات را بدون هیچ نظارتی در قالب هدیه و شانس به کودکان می دهند.
سخن پایانی
سال هاست بازار انیمیشن‌های هالیوودی در ایران داغ شده است. این انیمیشن‌ها به سرعت و با سطحی نگری بسیار دوبله و به راحتی از رسانه ملی پخش می‌شوند، بدون هیچ نظارتی. آنچه گفتیم، به این معنی نیست که انیمیشن خوبی در آن سوی مرزها تولید نمی‌شود، بلکه همسویی همه جانبه متولیان فرهنگی کشور با برجسته شدن تعداد خاصی از این محصولات است که پرسش برانگیز است و اینکه چرا در این همه سالها و با بروز و ظهور تکنولوژی‌های پیشرفته وارداتی در کشور، هنوز شاهد رشد صنعت انیمیشن در ایران نشده ایم؟!
در عوض به نظر می‌رسد در عرصه تولیدات کودک عقبگرد کرده و سیر نزولی یافته ایم! هنوز بزرگتر‌های ما « علی کوچولو»، «زهره و زهرا»، «هادی و هدی»، «هشیار و بیدار»، «آفتاب و مهتاب»، «خونه مادر بزرگه» را از یاد نبرده‌اند.
مگر همین «مدرسه موش ها» نبود که کشور ژاپن با افتخار آن را از ما خرید؟‌!
مگر همین «کلاه قرمزی و پسرخاله» نبود که در جامعه آن همه موج ایجاد کرد؟!
ما را چه شده که امروز آن همه نبوغ را فراموش کرده ایم و به جای توجه به هنرمندان با ذوق و توانایمان دنبال آثار مبتذل غربی می‌گردیم؟!


آنچه کودک امروز ایرانی نیاز دارد، نه «فوتبالیست ها»ست و نه «سند باد» جعلی غربی‌ها. کودک ایرانی به فیلمها و انیمیشن های پر محتوایی نیاز دارد که بر پایه داستان های جذاب و غرور آفرین ملی و آموزه‌های اسلامی تولید شده باشد؛ «رستم و سهراب» و «آرش» چه اشکالی دارند که دست به دامن «سوپرمن» و «پسر جهنمی» شده ایم؟!«بوعلی»، پسر دانای ایرانی چه ایرادی دارد که «ای کیو سان» باید نماد دانایی برای کودک ما باشد و در نهایت کجای فرهنگ اسلامی ما ناقص است که باید کودک ما را همسو با برنامه ریزی صهیونیسم جهانی به سوی بودیسم سوق دهیم ؟!


83 باورها در مورد پولی که به من مالی آزاد

83 باورها در مورد پولی که به من مالی آزاد

پس از شرکت در ذهن میلیونر فشرده به تازگی، من تصمیم به رفتن را از طریق و دوباره قاب بسیاری از باورهای محدود کننده که در کارنامه خود دارند. این بسیاری از پاسخ های من به "انجمن پول ورزش" و "پرسشنامه اعتقاد" بود.

زمانی که به دنبال بیش از این باورها و انجمن هایی که من در زیر ذکر شده، من توصیه می کنم در اولین برداشت یا تصور می کردند که می آید تا برای شما نگاه کنید. این است چگونه شما می توانید تعیین اعتقادات و انجمن های اطراف پول فعلی شما هستند. آیا آنها قدرت دادن و یا خلع قدرت؟ آیا آنها به شما کمک کند و یا محدود کردن شما؟ با انجام این تمرین خودتان، آن را به شما کمک خواهد پیدا کردن آنچه که طرح پول خود را است.

1. پول است ... فراوان است.

2. پول است ... به راحتی ساخته شده است.

3. پول آزادی است ....

4. ثروت است ... سرگرم کننده است.

5. ثروت است ... تنها از طریق ارزش افزوده ساخته شده است.

6. افراد ثروتمند هستند ... کارگران هوشمند.

7. افراد ثروتمند هستند ... سخاوتمندانه

8. دلایل من را نمی تواند و یا ممکن است که به بسیار ثروتمند هستند ... هیچ کدام!

9. برخی از منفی ممکن است در مورد غنی بودن یا رفتن را از طریق فرایند تلاش برای پولدار شدن هستند ....NONE به دلیل روند باعث می شود شما رشد و افزایش ارزش خود را.

10. بزرگترین نگرانی و ترس من در مورد پول و ثروت هستند .... هیچکدام، چون حتی اگر شما از دست دادن پول، شما هرگز از دست خواهد داد که شما را در فرایند تبدیل شده ام.

11. بدترین چیز در مورد پول است ... هیچ چیز! این فرد در پشت آن پول که تعیین اینکه آیا هر چیزی خوب است یا بد است.

12. پول ریشه همه شر است.

کتاب مقدس می گوید: "عشق به پول ریشه همه شر است." با این حال، من اعتقاد دارم که پول یک هدیه و نعمت است. پول یک وسیله نقلیه که اجازه می دهد تا به من برای تبدیل شدن به بهتر خودم و ایجاد تفاوت در افراد دیگر است. این یک هدیه است که اجازه می دهد تا به من برای تبدیل شدن بیشتر و بیشتر است!

13. این روشن تر به فقیر از ثروتمند است.

من می دانم که بسیاری از مردم که روشنفکر و ثروتمند هستند. من باور نمی کنم شما انجام می دهند هر گونه خدمات به جهان با فقیر بودن؛ عنوان شما قادر به الهام بخش هستید، کمک کند و یا به عنوان مثال برای دیگران.

14. اکثر مردم غنی احتمالا چیزی بد یا نادرست به دریافت پول خود را انجام داد.

اکثر مردم غنی افزودن ارزش به پول! اغلب مردم ثروتمند ساخت یک کسب و کار، یک محصول یا خدمت، که ارزش فراهم می کند برای دیگران و افراد دیگر کمک می کند.

15. داشتن مقدار زیادی از پول من کمتر معنوی یا خالص خواهد شد.

من بیشتر معنوی و خالص با داشتن پول، به عنوان من در نیازهای خود من به اندازه متمرکز نیست شوند، اما من بیشتر در رشد معنوی و کمک متمرکز.

16. غنی شدن کار طول می کشد و مبارزه بیش از حد.

اگر شما کار هوشمند، شما لازم نیست که از طریق مبارزه و درد است. اگر شما در حال ایجاد درآمد منفعل و یک سیستم، سپس آن را می تواند بسیار لذت بخش و کار سخت خیلی زیادی نیاز ندارد. گاهی اوقات آن را بیش از حد آسان به پول اگر شما استراتژی مناسب .

17. داشتن مقدار زیادی از پول یک مسئولیت بزرگ است.

مسئولیت خوب است چرا که شما را مجبور به رشد و رسیدگی بیشتر به عنوان یک انسان است.

18. من احساس نمی "به اندازه کافی خوب" به غنی باشد.

ما همه مستحق ثروتمند و غنی بودن! شما در این سیاره برای عظمت قرار داده و به چیزهای باور نکردنی!

19. در واقع، این احتمال وجود دارد من هرگز ثروتمند باشند.

هر کسی می تواند ثروتمند اگر آنها به آن متعهد است. مهم نیست که چه شرایطی شما هستیم، هر کسی می تواند.

20. غنی شدن مسئله شانس و یا سرنوشت است.

شما ایجاد شانس و سرنوشت خود را. شما آن را ایجاد با اقدام عظیم، یادگیری، رشد، و ایجاد فرصت برای خودتان.

21. با ثروتمند است برای افرادی مثل من نیست.

افرادی که معتقدند این هرگز غنی است. با ثروتمند برای هر کسی و هر کس. اگر شما می خواهید به آن را، شما می توانید. این می تواند زندگی خود را در راه های بسیاری را بالا ببرد. ما فقط یک شات در طول این عمر، چرا شما نمی خواهید آن را تجربه به طور کامل؟

22. تلاش برای ثروت خواهد زمان زیادی را برای هر چیز دیگری در زندگی اجازه نمی دهد.

شما می توانید تعادل در حالی که شما در حال گرفتن ثروتمند.

23. به غنی باشد، شما مجبور به استفاده مردم و استفاده از آنها.

به غنی باشد، شما باید برای اضافه ارزش و کمک به مردم.

24. اگر من ثروتمند، همه چیزی از من می خواهید.

اکثر مردم در مورد ثروت خود را و اگر هر چیزی، شاد و با الهام از شما نیست.

25. اگر من ثروتمند هستند افراد خاصی در زندگی من که آن، و یا من دوست ندارند وجود دارد.

اکثر مردم بسیار حمایت و با الهام از ثروت خود را. دیگران به شما بیشتر می خواهم.

26. اگر من یک مقدار زیادی از پول، به این معنی که شخص دیگری در حال رفتن به کمتر است.

پول در این سیاره فراوان است.

27. داشتن پول اضافی معنی است که شما حریص است.

هیچ مشکلی با فراوان بودن وجود دارد. شما سخت (یا هوشمند) برای آن با اضافه کردن ارزش کار کرده ام، بنابراین شما استحقاق آن را! شما آزاد به انجام هر آنچه که شما با آن می خواهید.

28. من در منطقه از پول و امور مالی بسیار خوبی نیستم.

اگر شما به یادگیری در مورد پول یا مالی متعهد، و سپس شما در آن خوب است. آن است که سخت است درک نیست.

29. اگر من تعداد زیادی از پول، من ممکن است آن را از دست بدهند.

شما هرگز از دست دادن که شما را در این روند هستند. اگر شما پول از دست داده، شما همیشه می توانید کسب درآمد آن را به عقب بسیار ساده تر و سریع تر از قبل.

30. اگر من واقعا برای ثروت تلاش و موفق نیست، من مانند یک شکست احساس.

عالی! همه با شکست مواجه و می رود از طریق فرایند شکست. شکست اجتناب ناپذیر است، و آن را یک هدیه است. خیلی درس های بسیاری قدرتمند برای آموختن از آن وجود دارد. آن را یک موهبت است که می تواند به شما کمک کند حرکت بیشتر به سمت اهداف خود است.

31. من بالقوه برای ثروت دارند. من نیاز به یک استراحت است.

هر کس بالقوه برای ثروت، اما اگر شما در حال فعالانه انتظار برای "شکستن" یا "فرصت"، و سپس شما در حال رفتن به انتظار برای همیشه. شما نیاز به فعال و اقدام به ایجاد استراحت و فرصت خود را.

32. این فقط در زمان مناسب برای من به شروع "برای رفتن آن" مالی.

افرادی که قرار دادن همه چیز و می گویند "زمان درست نیست" در حال رفتن به انتظار برای همیشه. ساعت است هرگز به صورت کامل یا ایده آل؛ زمان برای شروع در حال حاضر است.

33. من واقعا می خواهم به ثروتمند.

مردم می خواهند به ثروتمند، داشتن فراوانی و آزادی است، اما اغلب پنهان خواسته های خود را برای آن. آنها می خواهند به ماندن در منطقه راحتی خود و یا در یک استاندارد خاص به منظور رسیدن به دیگران در اطراف آنها به تصویب یا آنها برخی از باورهای محدود کننده است که آنها را از آن را نگه دارید. این طبیعت انسان به رشد و کمک است، ثروتمند شدن شما فراهم می کند به انجام برسانند که بسیار ساده تر و سریع تر است.

34. پول است که واقعا مهم نیست.

افرادی که معتقدند که این معمولا پول ندارند. پول یک وسیله نقلیه باور نکردنی است که می تواند زندگی ما افزایش است. تقریبا همه کار می کند و فداکاری بسیار زیادی از زندگی ما به دست آوردن پول، پس از آن مسخره به فکر می کنم که پول مهم نیست که خیلی از زندگی ما دور است.

35. شما نمی توانید برای ثروت تلاش و شاد و برآورده در همان زمان می شود.

شما لازم نیست که برای رسیدن به خوشحال می شود؛ شما با خوشحالی می تواند دست یابد. شما می توانید لذت بردن و عشق روند ساخت پول است.

36. پول می تواند بسیاری از مشکلات شود.

پول می تواند مشکلات را حل کند.

37. این درست نیست به پول بسیار بیشتری نسبت به پدر و مادرم.

پدر و مادر خود را شاد و افتخار شما خواهد بود اگر شما پول بیشتری را از آنها است. هر پدر و مادر می خواهد به کودک خود موفق باشد و به خوبی در طول عمر خود.

38. شما نمی توانید انجام دقیقا همان چیزی را که دوست دارید پولدار شدن.

من انجام آنچه که من دوست دارم و کسب درآمد از آن! بنابراین انجام بسیاری دیگر. در واقع، بیشتر پرشور شما در مورد چیزی هستند، بهتر است شما در حال رفتن به سمت آن انجام دهد.

39. تلاش برای کسب درآمد بدون هیچ زحمتی و یک مبارزه است.

پول بسیار آسان است اگر شما استراتژی مناسب . اگر شما از یک استراتژی ضعیف، پس از آن شما در حال رفتن به مبارزه و آن را به مشکل باشد. اگر شما از استراتژی درست، سپس آن را بدون هیچ زحمتی و یا مبارزه نیست ... آن را آسان و ساده است.

40. طول می کشد تا پول را به پول.

بسیاری از مردم پول با داشتن پول ندارد. آن را بسیار آسان برای شروع یک کسب و کار امروز، به خصوص در اینترنت - آن پول زیادی نیاز ندارد و شما لازم نیست که به سرمایه گذاری بزرگ است.

41. مردم باید فقط به عنوان پول زیادی به عنوان آنها نیاز به آسایش زندگی کنند.

مردم باید به عنوان پول زیادی که شما می خواهید. باید هیچ محدودیتی برای آنچه که شما می خواهید برای تبدیل شدن به، دارند، را و یا ایجاد در این جهان وجود داشته باشد.

42. تلاش برای ثروت می توانید استرس و مشکلات سلامتی شود.

تلاش برای ثروت را می توان در راه است که لذت بخش و سرگرم کننده انجام می شود. پیگیری آن را می توانید ما را قوی تر احساسی و فیزیکی است. نیروهای شما را به یاد بگیرند که چگونه به رشد و رسیدگی به چالش ها در زندگی بهتر پایدار هر گونه موانع و چالش. این می تواند به سلامت و شخصیت خود را بهبود بخشد.

43. این مشکل برای پولدار شدن این روز است.

آن را بسیار آسان برای پولدار شدن این روز است. این ساده ترین بار در تاریخ بشر برای پولدار شدن است.اینترنت میلیونرهای بیش از هر چیز دیگری در تاریخ جهان ایجاد کرده است.

44. بسیاری از فرصت خوب از بین رفته اند.

یک فراوانی از فرصت وجود دارد - آنها نشان می دهد تا هر روز. هرگز وجود دارد را برای رفتن به کمبود مشکلاتی که در جهان بوجود می آیند. شما فقط باید به پیدا کردن راه حل برای این مشکلات و افزودن ارزش به دیگران، که با ایجاد فرصت های خود را انجام داده است.

45. با توجه به گذشته من، آن دشوار خواهد بود برای من برای پولدار شدن.

گذشته می کند آینده برابر نیست. فقط به خاطر اینکه در گذشته شما شکست خورده به این معنا نیست که شما در آینده است.

46. من های هوشمند و یا به اندازه کافی هوشمند برای پولدار شدن نیست.

همه پتانسیل را دارد و هوش به غنی باشد. شما می توانید خود را توسعه داده و غنی با یادگیری، خواندن کتاب، رفتن به سمینارها، و غیره تبدیل ... شما می توانید هوشمند اگر شما می خواهید تبدیل شده است. و هوش ثروت هم خود را تعیین کنید. من یک دانش آموز وحشتناک بود که من در مدرسه بود.

47. من تحصیل به اندازه کافی برای پولدار شدن.

بسیاری از مردم که آموزش و پرورش صفر و غنی وجود دارد. بسیاری از بزرگترین داستان های موفقیت در جهان از مردم که از دبیرستان و یا دانشگاه را رها کرد و رفت تا تبدیل به بسیار ثروتمند هستند.

48. من بیش از حد جوان برای پولدار شدن است.

سن فقط یک عدد است. مهم نیست که چگونه پیر یا جوان شما هستند. مردم از پیر و جوان که غنی وجود دارد.سن بیشتر روانشناسی خود، باورها و طرز فکر؛ این چیزی است که موفقیت خود را تعیین بیش از "سن".

49. من خیلی قدیمی برای پولدار شدن است.

سن فقط یک عدد است. مهم نیست که چگونه پیر یا جوان شما هستند. مردم از پیر و جوان که غنی وجود دارد.سن بیشتر روانشناسی خود، باورها و طرز فکر؛ این چیزی است که موفقیت خود را تعیین بیش از "سن".

50. به عنوان یک زن، آن را بسیار مشکل تر برای پولدار شدن.

هر زنی می تواند هر چیزی یک مرد می تواند انجام دهد. مردان و زنان برابر است. همه ما در نهایت همان فرصت دارند. هر گونه موانع بالقوه را می توان غلبه بر.

51. من دوست ندارم به فروش یا تبلیغ.

هیچ چیز در این سیاره تغییر تا زمانی که کسی به فروش می رسد و یا چیزی میرسند. فروش و تبلیغ توانایی تاثیر گذاری، متقاعد کردن و افزودن ارزش به دیگران است. هیچ مشکلی با آن وجود دارد؛ تا زمانی که شما قصد حق و صداقت در پشت آن. حقیقت این است که شما در حال ترویج و فروش خود را هر روز. هر چیزی را که شامل دیگر انسان نیاز موثر در برخی از راه، به طوری که ممکن است و همچنین لذت بردن از روند فروش و تبلیغ.

52. من آرزو می کنم من مجبور به مقابله با پول است.

یادگیری برای مقابله با پول نیروهای ایالات متحده به رشد و بهتر شده است.

53. من لذت نمی مدیریت پول.

شما می توانید یادگیری برای لذت بردن از هر چیزی. هنگامی که شما یاد بگیرند که چگونه برای مدیریت پول، شما از آن لذت ببرید. تمرکز بر روی آنچه پول می تواند برای شما و از مزایای مدیریت آن ارائه، به جای درد از آن است.

54. من هم به مدیریت پول ندارد.

زمان تنها چیزی است که برابر است. همه ما 24 ساعت در یک روز. اگر کسی واقعا متعهد، آنها زمان را. آنها قربانی خواهد شد و انجام آنچه در آن طول می کشد. این کار به زمان مانده است، آن را به چگونه متعهد که شما در پایین می آید.

55. من لازم نیست برای مدیریت پول من به خاطر من به سختی هر است.

آن مقدار پول که شما را مدیریت نمی کند، آن عادت آن است. اگر شما نمی توانید در حال حاضر مدیریت آنچه شما از یک دلار، پس از آن هیچ راهی شما در حال رفتن برای مدیریت آنچه شما از یک میلیون دلار وجود دارد. شما نیاز به یاد بگیرند که چگونه برای مدیریت مقادیر کمتر اولین بار قبل از شما آماده برای اطلاعات بیشتر.

56. پول فساد هنرمند و کارهای خلاقانه است.

با داشتن پول، شما خلاق تر و هنری تبدیل شده است. آزاد کردن ظرفیت روانی به خلاق تر و هنری باشد. در حال شکست و تلاش مهار خلاقیت خود را!

57. این درست نیست برای من به غنی در حالی که دیگران هیچ چیز نیست.

شما کسی را در هر راه بودن شکست و مبارزه در زندگی خود کمک نمی کند. توسط شما ثروتمند بودن و مراقبت از خود را برای اولین بار، آن را به شما می دهد توانایی برای کمک به دیگران.

58. امنیت مالی از داشتن یک کار خوب و چک ثابت.

من بسیاری از مردم که از طریق یک چک یا یک شغل ثابت ثروتمند نمی دانم. آن را معمولا از سرمایه گذاری، کسب و کار، و یا املاک و مستغلات. کار شما این است که نمی شود که شما غنی است.

59. اگر شما به متولد نشده غنی، شانس شما هرگز ثروتمند خواهد بود.

من متولد شد غنی نیست. میلیونها نمونه هایی از افرادی که متولد نشده غنی و ثروتمند است.

60. افراد ثروتمند خوشحال نبود.

افراد ثروتمند بسیار شادتر از مردم فقیر. افراد ثروتمند لازم نیست به تمرکز بر روی نیازهای خود را به همان اندازه، آنها می توانند در حال رشد و دادن به دیگران تمرکز می کنند. آنها می توانند چیزهایی که کیفیت زندگی و شادی منظور افزایش تجربه.

61. اگر موفقیت را آسان می آید، آن را به عنوان ارزشمند است.

آسان یا سخت، فقط به خاطر این که و قدردانی آنچه شما باید کلید است.

62. من بیش از حد شلوغ برای قرار دادن بسیاری از وقت و انرژی را به یادگیری هستم.

شما همیشه زمان اگر شما متعهد است.

63. اگر من ثروتمند، که بزرگ، اگر نه، آن هم خوب است.

این یک ذهنیت dabbler است. کسی که می خواهد به پول است، اما به آن متعهد به طور کامل و یا مطمئن نیستید است. شما باید تصمیم بگیرید اگر شما می خواهید به ثروتمند یا نه و خود را متعهد به آن است.

64. من لذت نمی بدست گرفتن مسئولیت.

مسئولیت و مصرف آن را یک چیز خوب است و آن شما را مجبور به رشد می کنند و بهتر شده است. شما می توانید یادگیری برای لذت بردن از هر چیزی.

65. من یک رهبر قوی نیست.

هر کس توانایی به یک رهبر؛ آن همه در درون ما. این در مورد ضربه زدن به بالقوه خود را و رو به رشد خود را است. نکته مهم در مورد دستیابی به ثروت است نیرویی آن را به شما را تبدیل به یک رهبر و توسعه کیفیت رهبری است.

66. من به برخی از تنفر به سمت افراد بسیار ثروتمند است.

شما هرگز ثروتمند بود اگر شما ثروت رنجیدن. شما نیاز به شاد برای دیگر افراد ثروتمند و آنها را برکت دهد اگر شما همیشه می خواهید برای تبدیل شدن به یک فرد ثروتمند.

67. من یک دهنده خوب است، اما نه یک گیرنده خوب است.

ما همیشه انجام دریافت، آن را در مورد تنها بودن بیشتر به آن باز است. شما در حال داده می شود تا بسیاری از هدایای روزمره و شما آنها را دریافت که آیا شما آنها را دوست دارید یا نه. بنابراین شما در حال حاضر یک گیرنده خوبی هستند.

68. نظرات دیگر مردم از من مهم است.

آنچه مردم در مورد شما فکر می کنم بی ربط است. این هیچ ربطی به با شما. تنها نظر که مهم یکی از شما از خودتان داشته است.

69. بهتر است تا برای "زمان" من پرداخت می شود از شدت برای عملکرد من.

شما توسط زمان شما محدود است. با تبادل وقت خود را برای پول، یک سقف و یا محدودیتی برای آن وجود دارد.هنگامی که شما در نتایج و عملکرد خود را پرداخت می شود، آن را به شما را مجبور به پیدا کردن راه هایی برای افزودن ارزش تر. نیروهای شما را به یک "دهنده ارزش"، به جای یک "استخراج ارزش".

70. من در حال حاضر کاملا راحت هستم. من لازم نیست به خودم فشار.

افرادی که بیش از حد راحت است در "منطقه خطر" خود گیر کرده است. این افراد در حال حاضر به اعتراف نیست که در آن آنها واقعا می خواهید به و کاهش استانداردهای خود را به دیگران را تایید کند، و یا ترس از بالا بردن استانداردهای خود. کیفیت زندگی خود را در نسبت مستقیم با میزان ناراحتی که شما به راحتی می توانید با آن زندگی کند. ما نیاز به ناراحتی و عدم اطمینان؛ آن چیزی است که ما را وادار به رشد می کنند.

71. اگر شما سرشار از عشق، سلامت و شادی هستید، شما پول نیاز ندارد.

چرا نمی شود به وفور در تمام زمینه های زندگی خود را؟ این معنی ندارد به غنی در عشق، سلامتی و شادی و مالی نیست.

72. من می توانم آن را در خود من است. من کمک از دیگران نیاز ندارد.

همه این است که موفق آن را به انجام برسانند. - آنها همیشه به کمک داشته مربیان، مربیان ، یک تیم، و یا دیگران که آنها را حمایت کرده اند برای رسیدن به جایی که آنها هستند. حقیقت این است که اگر شما می توانید آن را بر روی خود را با شرکت انجام می شود، سپس شما می توانید در حال حاضر آن انجام می شود! شما باید برای گرفتن کمک باز باشد.

73. اگر من تقاضای کمک کنید، مردم فکر می کنم من ضعیف هستم.

درخواست کمک در واقع ارتباط قدرت است. آسیب پذیری، قدرت است. شجاعت می خواهد تا کمک بخواهد. پس از آن یک دارایی است.

74. تنها دلیلی که به کار است به پول.

است به دلایل بسیاری به پول وجود دارد - برای اضافه کردن ارزش، کمک، به رشد و بهبود خود را، و برای تغییر جهان است.

75. هیچ استفاده آوردن پول بسیار بیشتری چون من فقط مجبور به پرداخت مالیات بیشتر وجود دارد.

با تبدیل شدن به ثروتمند، شما می خواهید به پرداخت مالیات بیشتر. شما می خواهید باید برای کمک به کشور و شهرستان خود را با پرداخت مالیات بیشتری. شما می خواهید باید به پرداخت هزینه برای کمک به ایجاد دولت بهتر، به عنوان شما را وادار به لذت بردن از منافع دیگران مشارکت و مالیات روزمره در حال حاضر.

76. هنگامی که من یک مقدار زیادی از پول، من در نهایت باید احساس امنیت کنند.

شما در حال حاضر می توانید احساس امنیت کنند. این همه احساس در درون شما است. شما می توانید وضعیت در حال حاضر اگر شما را انتخاب کنید دسترسی داشته باشید.

77. توسط ثروتمند بودن، من خودم اثبات کند.

شما لازم نیست به خودتان ثابت به هر کسی. شما در حال حاضر به اندازه کافی.

78. با ثروتمند است که واقعا یک مهارت شما می توانید یادگیری نیست.

هر چیزی یک مهارت یادگرفتنی است. هیچ کس با مهارت یا توانایی به پول متولد شد. آنها آن را به دست آوردید.

79. من نه فقط "به معنای" به غنی باشد.

هر کس مقدر شده است که غنی و به عظمت. ثروت است فقط یک فرمت از آنچه که شما قادر هستید و ما همه قادر به رشد و کمک.

80. خدا به من غنی، فقیر و قشر متوسط ​​خواهد شد.

خدا بهترین را برای شما می خواهد. خدا شما را در این سیاره قرار داده می شود بهترین شما می توانید. برای نیل به هدف و بالقوه خود را. خدا می خواهد شما را به فراوان، و همچنین به خوبی در جهان و افزودن ارزش.

81. جهان سرمایه گذاری پیچیده و سخت به درک است.

جهان سرمایه گذاری می توانید به راحتی قابل درک است اگر شما مایل به ارتکاب به یادگیری آن هستند.

82. سرمایه گذاری برای افرادی که مقدار زیادی از پول است.

مهم نیست که چقدر پول شما داشته باشد. شما می توانید شروع سرمایه گذاری امروز.

83. ترین سرمایه گذاری، به غیر از با بانک، بیش از حد خطرناک است.

در بسیاری از سرمایه گذاری امن در خارج وجود دارد وجود دارد. شما فقط باید به خودتان آموزش و یادگیری است.

شما آن را داشته!

این من دوباره فریم و اعتقادات اطراف پول بر اساس ورزش و باورهای پرسشنامه انجمنهای پول از هستند ذهن میلیونر فشرده .

هیچ یک از این باورها درست یا غلط هستند، آنها به سادگی اعتقادات خود من از آنچه که بلافاصله برای من آمده اند تا که من در بودن مالی آزاد خدمت می کنند.

من می خواهم پیشنهاد برای شما که به دنبال بیش افکار و احساسات خود را که آن را به این باورها می آید و از خود بپرسید، "آیا من با این باور دیدن همه موارد یا من با این باور مخالف؟"

اگر اعتقادات خاصی است که شما می توانید اتخاذ و یا استفاده از خدمت به شما در زندگی خود، بزرگ وجود دارد!هدف این است که شروع به تغییر طرح پول خود را به یکی که می تواند شما در جهت رسیدن به اهداف مالی خود را قدرتمند سازد.

اگر چیزی با شما طنین انداز نیست، پس آن را دور بیندازید. باز هم، اعتقادات من درست یا غلط نیست، آنها فقط خود من هستند - این مهم است که آمده تا با هر طنین انداز با شما و شما در خدمت نسبت به آنچه در زندگی می خواهید.

من امیدوارم که شما این فیلم وبلاگ لذت می برد - مطمئن شوید که به ترک هر گونه نظر یا سوال زیر، من بهترین من برای پاسخ را انجام دهد

83 باورها در مورد پولی که به من مالی آزاد

83 باورها در مورد پولی که به من مالی آزاد

پس از شرکت در ذهن میلیونر فشرده به تازگی، من تصمیم به رفتن را از طریق و دوباره قاب بسیاری از باورهای محدود کننده که در کارنامه خود دارند. این بسیاری از پاسخ های من به "انجمن پول ورزش" و "پرسشنامه اعتقاد" بود.

زمانی که به دنبال بیش از این باورها و انجمن هایی که من در زیر ذکر شده، من توصیه می کنم در اولین برداشت یا تصور می کردند که می آید تا برای شما نگاه کنید. این است چگونه شما می توانید تعیین اعتقادات و انجمن های اطراف پول فعلی شما هستند. آیا آنها قدرت دادن و یا خلع قدرت؟ آیا آنها به شما کمک کند و یا محدود کردن شما؟ با انجام این تمرین خودتان، آن را به شما کمک خواهد پیدا کردن آنچه که طرح پول خود را است.

1. پول است ... فراوان است.

2. پول است ... به راحتی ساخته شده است.

3. پول آزادی است ....

4. ثروت است ... سرگرم کننده است.

5. ثروت است ... تنها از طریق ارزش افزوده ساخته شده است.

6. افراد ثروتمند هستند ... کارگران هوشمند.

7. افراد ثروتمند هستند ... سخاوتمندانه

8. دلایل من را نمی تواند و یا ممکن است که به بسیار ثروتمند هستند ... هیچ کدام!

9. برخی از منفی ممکن است در مورد غنی بودن یا رفتن را از طریق فرایند تلاش برای پولدار شدن هستند ....NONE به دلیل روند باعث می شود شما رشد و افزایش ارزش خود را.

10. بزرگترین نگرانی و ترس من در مورد پول و ثروت هستند .... هیچکدام، چون حتی اگر شما از دست دادن پول، شما هرگز از دست خواهد داد که شما را در فرایند تبدیل شده ام.

11. بدترین چیز در مورد پول است ... هیچ چیز! این فرد در پشت آن پول که تعیین اینکه آیا هر چیزی خوب است یا بد است.

12. پول ریشه همه شر است.

کتاب مقدس می گوید: "عشق به پول ریشه همه شر است." با این حال، من اعتقاد دارم که پول یک هدیه و نعمت است. پول یک وسیله نقلیه که اجازه می دهد تا به من برای تبدیل شدن به بهتر خودم و ایجاد تفاوت در افراد دیگر است. این یک هدیه است که اجازه می دهد تا به من برای تبدیل شدن بیشتر و بیشتر است!

13. این روشن تر به فقیر از ثروتمند است.

من می دانم که بسیاری از مردم که روشنفکر و ثروتمند هستند. من باور نمی کنم شما انجام می دهند هر گونه خدمات به جهان با فقیر بودن؛ عنوان شما قادر به الهام بخش هستید، کمک کند و یا به عنوان مثال برای دیگران.

14. اکثر مردم غنی احتمالا چیزی بد یا نادرست به دریافت پول خود را انجام داد.

اکثر مردم غنی افزودن ارزش به پول! اغلب مردم ثروتمند ساخت یک کسب و کار، یک محصول یا خدمت، که ارزش فراهم می کند برای دیگران و افراد دیگر کمک می کند.

15. داشتن مقدار زیادی از پول من کمتر معنوی یا خالص خواهد شد.

من بیشتر معنوی و خالص با داشتن پول، به عنوان من در نیازهای خود من به اندازه متمرکز نیست شوند، اما من بیشتر در رشد معنوی و کمک متمرکز.

16. غنی شدن کار طول می کشد و مبارزه بیش از حد.

اگر شما کار هوشمند، شما لازم نیست که از طریق مبارزه و درد است. اگر شما در حال ایجاد درآمد منفعل و یک سیستم، سپس آن را می تواند بسیار لذت بخش و کار سخت خیلی زیادی نیاز ندارد. گاهی اوقات آن را بیش از حد آسان به پول اگر شما استراتژی مناسب .

17. داشتن مقدار زیادی از پول یک مسئولیت بزرگ است.

مسئولیت خوب است چرا که شما را مجبور به رشد و رسیدگی بیشتر به عنوان یک انسان است.

18. من احساس نمی "به اندازه کافی خوب" به غنی باشد.

ما همه مستحق ثروتمند و غنی بودن! شما در این سیاره برای عظمت قرار داده و به چیزهای باور نکردنی!

19. در واقع، این احتمال وجود دارد من هرگز ثروتمند باشند.

هر کسی می تواند ثروتمند اگر آنها به آن متعهد است. مهم نیست که چه شرایطی شما هستیم، هر کسی می تواند.

20. غنی شدن مسئله شانس و یا سرنوشت است.

شما ایجاد شانس و سرنوشت خود را. شما آن را ایجاد با اقدام عظیم، یادگیری، رشد، و ایجاد فرصت برای خودتان.

21. با ثروتمند است برای افرادی مثل من نیست.

افرادی که معتقدند این هرگز غنی است. با ثروتمند برای هر کسی و هر کس. اگر شما می خواهید به آن را، شما می توانید. این می تواند زندگی خود را در راه های بسیاری را بالا ببرد. ما فقط یک شات در طول این عمر، چرا شما نمی خواهید آن را تجربه به طور کامل؟

22. تلاش برای ثروت خواهد زمان زیادی را برای هر چیز دیگری در زندگی اجازه نمی دهد.

شما می توانید تعادل در حالی که شما در حال گرفتن ثروتمند.

23. به غنی باشد، شما مجبور به استفاده مردم و استفاده از آنها.

به غنی باشد، شما باید برای اضافه ارزش و کمک به مردم.

24. اگر من ثروتمند، همه چیزی از من می خواهید.

اکثر مردم در مورد ثروت خود را و اگر هر چیزی، شاد و با الهام از شما نیست.

25. اگر من ثروتمند هستند افراد خاصی در زندگی من که آن، و یا من دوست ندارند وجود دارد.

اکثر مردم بسیار حمایت و با الهام از ثروت خود را. دیگران به شما بیشتر می خواهم.

26. اگر من یک مقدار زیادی از پول، به این معنی که شخص دیگری در حال رفتن به کمتر است.

پول در این سیاره فراوان است.

27. داشتن پول اضافی معنی است که شما حریص است.

هیچ مشکلی با فراوان بودن وجود دارد. شما سخت (یا هوشمند) برای آن با اضافه کردن ارزش کار کرده ام، بنابراین شما استحقاق آن را! شما آزاد به انجام هر آنچه که شما با آن می خواهید.

28. من در منطقه از پول و امور مالی بسیار خوبی نیستم.

اگر شما به یادگیری در مورد پول یا مالی متعهد، و سپس شما در آن خوب است. آن است که سخت است درک نیست.

29. اگر من تعداد زیادی از پول، من ممکن است آن را از دست بدهند.

شما هرگز از دست دادن که شما را در این روند هستند. اگر شما پول از دست داده، شما همیشه می توانید کسب درآمد آن را به عقب بسیار ساده تر و سریع تر از قبل.

30. اگر من واقعا برای ثروت تلاش و موفق نیست، من مانند یک شکست احساس.

عالی! همه با شکست مواجه و می رود از طریق فرایند شکست. شکست اجتناب ناپذیر است، و آن را یک هدیه است. خیلی درس های بسیاری قدرتمند برای آموختن از آن وجود دارد. آن را یک موهبت است که می تواند به شما کمک کند حرکت بیشتر به سمت اهداف خود است.

31. من بالقوه برای ثروت دارند. من نیاز به یک استراحت است.

هر کس بالقوه برای ثروت، اما اگر شما در حال فعالانه انتظار برای "شکستن" یا "فرصت"، و سپس شما در حال رفتن به انتظار برای همیشه. شما نیاز به فعال و اقدام به ایجاد استراحت و فرصت خود را.

32. این فقط در زمان مناسب برای من به شروع "برای رفتن آن" مالی.

افرادی که قرار دادن همه چیز و می گویند "زمان درست نیست" در حال رفتن به انتظار برای همیشه. ساعت است هرگز به صورت کامل یا ایده آل؛ زمان برای شروع در حال حاضر است.

33. من واقعا می خواهم به ثروتمند.

مردم می خواهند به ثروتمند، داشتن فراوانی و آزادی است، اما اغلب پنهان خواسته های خود را برای آن. آنها می خواهند به ماندن در منطقه راحتی خود و یا در یک استاندارد خاص به منظور رسیدن به دیگران در اطراف آنها به تصویب یا آنها برخی از باورهای محدود کننده است که آنها را از آن را نگه دارید. این طبیعت انسان به رشد و کمک است، ثروتمند شدن شما فراهم می کند به انجام برسانند که بسیار ساده تر و سریع تر است.

34. پول است که واقعا مهم نیست.

افرادی که معتقدند که این معمولا پول ندارند. پول یک وسیله نقلیه باور نکردنی است که می تواند زندگی ما افزایش است. تقریبا همه کار می کند و فداکاری بسیار زیادی از زندگی ما به دست آوردن پول، پس از آن مسخره به فکر می کنم که پول مهم نیست که خیلی از زندگی ما دور است.

35. شما نمی توانید برای ثروت تلاش و شاد و برآورده در همان زمان می شود.

شما لازم نیست که برای رسیدن به خوشحال می شود؛ شما با خوشحالی می تواند دست یابد. شما می توانید لذت بردن و عشق روند ساخت پول است.

36. پول می تواند بسیاری از مشکلات شود.

پول می تواند مشکلات را حل کند.

37. این درست نیست به پول بسیار بیشتری نسبت به پدر و مادرم.

پدر و مادر خود را شاد و افتخار شما خواهد بود اگر شما پول بیشتری را از آنها است. هر پدر و مادر می خواهد به کودک خود موفق باشد و به خوبی در طول عمر خود.

38. شما نمی توانید انجام دقیقا همان چیزی را که دوست دارید پولدار شدن.

من انجام آنچه که من دوست دارم و کسب درآمد از آن! بنابراین انجام بسیاری دیگر. در واقع، بیشتر پرشور شما در مورد چیزی هستند، بهتر است شما در حال رفتن به سمت آن انجام دهد.

39. تلاش برای کسب درآمد بدون هیچ زحمتی و یک مبارزه است.

پول بسیار آسان است اگر شما استراتژی مناسب . اگر شما از یک استراتژی ضعیف، پس از آن شما در حال رفتن به مبارزه و آن را به مشکل باشد. اگر شما از استراتژی درست، سپس آن را بدون هیچ زحمتی و یا مبارزه نیست ... آن را آسان و ساده است.

40. طول می کشد تا پول را به پول.

بسیاری از مردم پول با داشتن پول ندارد. آن را بسیار آسان برای شروع یک کسب و کار امروز، به خصوص در اینترنت - آن پول زیادی نیاز ندارد و شما لازم نیست که به سرمایه گذاری بزرگ است.

41. مردم باید فقط به عنوان پول زیادی به عنوان آنها نیاز به آسایش زندگی کنند.

مردم باید به عنوان پول زیادی که شما می خواهید. باید هیچ محدودیتی برای آنچه که شما می خواهید برای تبدیل شدن به، دارند، را و یا ایجاد در این جهان وجود داشته باشد.

42. تلاش برای ثروت می توانید استرس و مشکلات سلامتی شود.

تلاش برای ثروت را می توان در راه است که لذت بخش و سرگرم کننده انجام می شود. پیگیری آن را می توانید ما را قوی تر احساسی و فیزیکی است. نیروهای شما را به یاد بگیرند که چگونه به رشد و رسیدگی به چالش ها در زندگی بهتر پایدار هر گونه موانع و چالش. این می تواند به سلامت و شخصیت خود را بهبود بخشد.

43. این مشکل برای پولدار شدن این روز است.

آن را بسیار آسان برای پولدار شدن این روز است. این ساده ترین بار در تاریخ بشر برای پولدار شدن است.اینترنت میلیونرهای بیش از هر چیز دیگری در تاریخ جهان ایجاد کرده است.

44. بسیاری از فرصت خوب از بین رفته اند.

یک فراوانی از فرصت وجود دارد - آنها نشان می دهد تا هر روز. هرگز وجود دارد را برای رفتن به کمبود مشکلاتی که در جهان بوجود می آیند. شما فقط باید به پیدا کردن راه حل برای این مشکلات و افزودن ارزش به دیگران، که با ایجاد فرصت های خود را انجام داده است.

45. با توجه به گذشته من، آن دشوار خواهد بود برای من برای پولدار شدن.

گذشته می کند آینده برابر نیست. فقط به خاطر اینکه در گذشته شما شکست خورده به این معنا نیست که شما در آینده است.

46. من های هوشمند و یا به اندازه کافی هوشمند برای پولدار شدن نیست.

همه پتانسیل را دارد و هوش به غنی باشد. شما می توانید خود را توسعه داده و غنی با یادگیری، خواندن کتاب، رفتن به سمینارها، و غیره تبدیل ... شما می توانید هوشمند اگر شما می خواهید تبدیل شده است. و هوش ثروت هم خود را تعیین کنید. من یک دانش آموز وحشتناک بود که من در مدرسه بود.

47. من تحصیل به اندازه کافی برای پولدار شدن.

بسیاری از مردم که آموزش و پرورش صفر و غنی وجود دارد. بسیاری از بزرگترین داستان های موفقیت در جهان از مردم که از دبیرستان و یا دانشگاه را رها کرد و رفت تا تبدیل به بسیار ثروتمند هستند.

48. من بیش از حد جوان برای پولدار شدن است.

سن فقط یک عدد است. مهم نیست که چگونه پیر یا جوان شما هستند. مردم از پیر و جوان که غنی وجود دارد.سن بیشتر روانشناسی خود، باورها و طرز فکر؛ این چیزی است که موفقیت خود را تعیین بیش از "سن".

49. من خیلی قدیمی برای پولدار شدن است.

سن فقط یک عدد است. مهم نیست که چگونه پیر یا جوان شما هستند. مردم از پیر و جوان که غنی وجود دارد.سن بیشتر روانشناسی خود، باورها و طرز فکر؛ این چیزی است که موفقیت خود را تعیین بیش از "سن".

50. به عنوان یک زن، آن را بسیار مشکل تر برای پولدار شدن.

هر زنی می تواند هر چیزی یک مرد می تواند انجام دهد. مردان و زنان برابر است. همه ما در نهایت همان فرصت دارند. هر گونه موانع بالقوه را می توان غلبه بر.

51. من دوست ندارم به فروش یا تبلیغ.

هیچ چیز در این سیاره تغییر تا زمانی که کسی به فروش می رسد و یا چیزی میرسند. فروش و تبلیغ توانایی تاثیر گذاری، متقاعد کردن و افزودن ارزش به دیگران است. هیچ مشکلی با آن وجود دارد؛ تا زمانی که شما قصد حق و صداقت در پشت آن. حقیقت این است که شما در حال ترویج و فروش خود را هر روز. هر چیزی را که شامل دیگر انسان نیاز موثر در برخی از راه، به طوری که ممکن است و همچنین لذت بردن از روند فروش و تبلیغ.

52. من آرزو می کنم من مجبور به مقابله با پول است.

یادگیری برای مقابله با پول نیروهای ایالات متحده به رشد و بهتر شده است.

53. من لذت نمی مدیریت پول.

شما می توانید یادگیری برای لذت بردن از هر چیزی. هنگامی که شما یاد بگیرند که چگونه برای مدیریت پول، شما از آن لذت ببرید. تمرکز بر روی آنچه پول می تواند برای شما و از مزایای مدیریت آن ارائه، به جای درد از آن است.

54. من هم به مدیریت پول ندارد.

زمان تنها چیزی است که برابر است. همه ما 24 ساعت در یک روز. اگر کسی واقعا متعهد، آنها زمان را. آنها قربانی خواهد شد و انجام آنچه در آن طول می کشد. این کار به زمان مانده است، آن را به چگونه متعهد که شما در پایین می آید.

55. من لازم نیست برای مدیریت پول من به خاطر من به سختی هر است.

آن مقدار پول که شما را مدیریت نمی کند، آن عادت آن است. اگر شما نمی توانید در حال حاضر مدیریت آنچه شما از یک دلار، پس از آن هیچ راهی شما در حال رفتن برای مدیریت آنچه شما از یک میلیون دلار وجود دارد. شما نیاز به یاد بگیرند که چگونه برای مدیریت مقادیر کمتر اولین بار قبل از شما آماده برای اطلاعات بیشتر.

56. پول فساد هنرمند و کارهای خلاقانه است.

با داشتن پول، شما خلاق تر و هنری تبدیل شده است. آزاد کردن ظرفیت روانی به خلاق تر و هنری باشد. در حال شکست و تلاش مهار خلاقیت خود را!

57. این درست نیست برای من به غنی در حالی که دیگران هیچ چیز نیست.

شما کسی را در هر راه بودن شکست و مبارزه در زندگی خود کمک نمی کند. توسط شما ثروتمند بودن و مراقبت از خود را برای اولین بار، آن را به شما می دهد توانایی برای کمک به دیگران.

58. امنیت مالی از داشتن یک کار خوب و چک ثابت.

من بسیاری از مردم که از طریق یک چک یا یک شغل ثابت ثروتمند نمی دانم. آن را معمولا از سرمایه گذاری، کسب و کار، و یا املاک و مستغلات. کار شما این است که نمی شود که شما غنی است.

59. اگر شما به متولد نشده غنی، شانس شما هرگز ثروتمند خواهد بود.

من متولد شد غنی نیست. میلیونها نمونه هایی از افرادی که متولد نشده غنی و ثروتمند است.

60. افراد ثروتمند خوشحال نبود.

افراد ثروتمند بسیار شادتر از مردم فقیر. افراد ثروتمند لازم نیست به تمرکز بر روی نیازهای خود را به همان اندازه، آنها می توانند در حال رشد و دادن به دیگران تمرکز می کنند. آنها می توانند چیزهایی که کیفیت زندگی و شادی منظور افزایش تجربه.

61. اگر موفقیت را آسان می آید، آن را به عنوان ارزشمند است.

آسان یا سخت، فقط به خاطر این که و قدردانی آنچه شما باید کلید است.

62. من بیش از حد شلوغ برای قرار دادن بسیاری از وقت و انرژی را به یادگیری هستم.

شما همیشه زمان اگر شما متعهد است.

63. اگر من ثروتمند، که بزرگ، اگر نه، آن هم خوب است.

این یک ذهنیت dabbler است. کسی که می خواهد به پول است، اما به آن متعهد به طور کامل و یا مطمئن نیستید است. شما باید تصمیم بگیرید اگر شما می خواهید به ثروتمند یا نه و خود را متعهد به آن است.

64. من لذت نمی بدست گرفتن مسئولیت.

مسئولیت و مصرف آن را یک چیز خوب است و آن شما را مجبور به رشد می کنند و بهتر شده است. شما می توانید یادگیری برای لذت بردن از هر چیزی.

65. من یک رهبر قوی نیست.

هر کس توانایی به یک رهبر؛ آن همه در درون ما. این در مورد ضربه زدن به بالقوه خود را و رو به رشد خود را است. نکته مهم در مورد دستیابی به ثروت است نیرویی آن را به شما را تبدیل به یک رهبر و توسعه کیفیت رهبری است.

66. من به برخی از تنفر به سمت افراد بسیار ثروتمند است.

شما هرگز ثروتمند بود اگر شما ثروت رنجیدن. شما نیاز به شاد برای دیگر افراد ثروتمند و آنها را برکت دهد اگر شما همیشه می خواهید برای تبدیل شدن به یک فرد ثروتمند.

67. من یک دهنده خوب است، اما نه یک گیرنده خوب است.

ما همیشه انجام دریافت، آن را در مورد تنها بودن بیشتر به آن باز است. شما در حال داده می شود تا بسیاری از هدایای روزمره و شما آنها را دریافت که آیا شما آنها را دوست دارید یا نه. بنابراین شما در حال حاضر یک گیرنده خوبی هستند.

68. نظرات دیگر مردم از من مهم است.

آنچه مردم در مورد شما فکر می کنم بی ربط است. این هیچ ربطی به با شما. تنها نظر که مهم یکی از شما از خودتان داشته است.

69. بهتر است تا برای "زمان" من پرداخت می شود از شدت برای عملکرد من.

شما توسط زمان شما محدود است. با تبادل وقت خود را برای پول، یک سقف و یا محدودیتی برای آن وجود دارد.هنگامی که شما در نتایج و عملکرد خود را پرداخت می شود، آن را به شما را مجبور به پیدا کردن راه هایی برای افزودن ارزش تر. نیروهای شما را به یک "دهنده ارزش"، به جای یک "استخراج ارزش".

70. من در حال حاضر کاملا راحت هستم. من لازم نیست به خودم فشار.

افرادی که بیش از حد راحت است در "منطقه خطر" خود گیر کرده است. این افراد در حال حاضر به اعتراف نیست که در آن آنها واقعا می خواهید به و کاهش استانداردهای خود را به دیگران را تایید کند، و یا ترس از بالا بردن استانداردهای خود. کیفیت زندگی خود را در نسبت مستقیم با میزان ناراحتی که شما به راحتی می توانید با آن زندگی کند. ما نیاز به ناراحتی و عدم اطمینان؛ آن چیزی است که ما را وادار به رشد می کنند.

71. اگر شما سرشار از عشق، سلامت و شادی هستید، شما پول نیاز ندارد.

چرا نمی شود به وفور در تمام زمینه های زندگی خود را؟ این معنی ندارد به غنی در عشق، سلامتی و شادی و مالی نیست.

72. من می توانم آن را در خود من است. من کمک از دیگران نیاز ندارد.

همه این است که موفق آن را به انجام برسانند. - آنها همیشه به کمک داشته مربیان، مربیان ، یک تیم، و یا دیگران که آنها را حمایت کرده اند برای رسیدن به جایی که آنها هستند. حقیقت این است که اگر شما می توانید آن را بر روی خود را با شرکت انجام می شود، سپس شما می توانید در حال حاضر آن انجام می شود! شما باید برای گرفتن کمک باز باشد.

73. اگر من تقاضای کمک کنید، مردم فکر می کنم من ضعیف هستم.

درخواست کمک در واقع ارتباط قدرت است. آسیب پذیری، قدرت است. شجاعت می خواهد تا کمک بخواهد. پس از آن یک دارایی است.

74. تنها دلیلی که به کار است به پول.

است به دلایل بسیاری به پول وجود دارد - برای اضافه کردن ارزش، کمک، به رشد و بهبود خود را، و برای تغییر جهان است.

75. هیچ استفاده آوردن پول بسیار بیشتری چون من فقط مجبور به پرداخت مالیات بیشتر وجود دارد.

با تبدیل شدن به ثروتمند، شما می خواهید به پرداخت مالیات بیشتر. شما می خواهید باید برای کمک به کشور و شهرستان خود را با پرداخت مالیات بیشتری. شما می خواهید باید به پرداخت هزینه برای کمک به ایجاد دولت بهتر، به عنوان شما را وادار به لذت بردن از منافع دیگران مشارکت و مالیات روزمره در حال حاضر.

76. هنگامی که من یک مقدار زیادی از پول، من در نهایت باید احساس امنیت کنند.

شما در حال حاضر می توانید احساس امنیت کنند. این همه احساس در درون شما است. شما می توانید وضعیت در حال حاضر اگر شما را انتخاب کنید دسترسی داشته باشید.

77. توسط ثروتمند بودن، من خودم اثبات کند.

شما لازم نیست به خودتان ثابت به هر کسی. شما در حال حاضر به اندازه کافی.

78. با ثروتمند است که واقعا یک مهارت شما می توانید یادگیری نیست.

هر چیزی یک مهارت یادگرفتنی است. هیچ کس با مهارت یا توانایی به پول متولد شد. آنها آن را به دست آوردید.

79. من نه فقط "به معنای" به غنی باشد.

هر کس مقدر شده است که غنی و به عظمت. ثروت است فقط یک فرمت از آنچه که شما قادر هستید و ما همه قادر به رشد و کمک.

80. خدا به من غنی، فقیر و قشر متوسط ​​خواهد شد.

خدا بهترین را برای شما می خواهد. خدا شما را در این سیاره قرار داده می شود بهترین شما می توانید. برای نیل به هدف و بالقوه خود را. خدا می خواهد شما را به فراوان، و همچنین به خوبی در جهان و افزودن ارزش.

81. جهان سرمایه گذاری پیچیده و سخت به درک است.

جهان سرمایه گذاری می توانید به راحتی قابل درک است اگر شما مایل به ارتکاب به یادگیری آن هستند.

82. سرمایه گذاری برای افرادی که مقدار زیادی از پول است.

مهم نیست که چقدر پول شما داشته باشد. شما می توانید شروع سرمایه گذاری امروز.

83. ترین سرمایه گذاری، به غیر از با بانک، بیش از حد خطرناک است.

در بسیاری از سرمایه گذاری امن در خارج وجود دارد وجود دارد. شما فقط باید به خودتان آموزش و یادگیری است.

شما آن را داشته!

این من دوباره فریم و اعتقادات اطراف پول بر اساس ورزش و باورهای پرسشنامه انجمنهای پول از هستند ذهن میلیونر فشرده .

هیچ یک از این باورها درست یا غلط هستند، آنها به سادگی اعتقادات خود من از آنچه که بلافاصله برای من آمده اند تا که من در بودن مالی آزاد خدمت می کنند.

من می خواهم پیشنهاد برای شما که به دنبال بیش افکار و احساسات خود را که آن را به این باورها می آید و از خود بپرسید، "آیا من با این باور دیدن همه موارد یا من با این باور مخالف؟"

اگر اعتقادات خاصی است که شما می توانید اتخاذ و یا استفاده از خدمت به شما در زندگی خود، بزرگ وجود دارد!هدف این است که شروع به تغییر طرح پول خود را به یکی که می تواند شما در جهت رسیدن به اهداف مالی خود را قدرتمند سازد.

اگر چیزی با شما طنین انداز نیست، پس آن را دور بیندازید. باز هم، اعتقادات من درست یا غلط نیست، آنها فقط خود من هستند - این مهم است که آمده تا با هر طنین انداز با شما و شما در خدمت نسبت به آنچه در زندگی می خواهید.

من امیدوارم که شما این فیلم وبلاگ لذت می برد - مطمئن شوید که به ترک هر گونه نظر یا سوال زیر، من بهترین من برای پاسخ را انجام دهد