برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه
برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه

توسعه کاریزماتیک

گوش دادن به طور منظم به این مدیتیشن از لحاظ جسمی کانال های اعتماد به نفس شما را از نو ایجاد میکند

وشما احساس برتری ،قدرتمند بودن مانند یک رهبر ،ارزش و شایستگی را میکنید مغز یک جریان ثابت از پیام ها را دریافت میکند و پس از ان کاریزما شما توسعه پیدا میکند.

  • و پس از مدت کوتاهای از گوش دادن کاریزما توسعه پیدا مکند
  • و تغییرات چشمگیری را در موقعیت های اجتماعی شما رخ میدهد و شما ناگهان از وجود خودتان شرمنده میشوید زمانی که در کنار دیگران بوده اید اما نتوانستید درست خود را نشان دهید ومردم برای گوش دادن به شما علاقمند میشوند زیرا اعتماد به نفس واقعیتان از درون بیرون می اید.
  • توسعه کاریزما باعث میشود شما به زبان بدنتان مطمعن باشید و این اسان است و به طور طبیعی رخ میدهد زمانی که شما نیاز به انجام کاری داشته باشید مهارتهایتان را برای انجام وضایف راهنمایی میکنید و دیگران ازادانه و با اشتیاق به طرف شما جذب میشوند.
  • همین الان این البوم را دانلود کنید زیرا شما شایسته کاریزما بودن هستید.

توضیحات

توسعه کاریزماتیک

توسعه انرژی Charisma Radiate

  •  تبدیل شدن به فردی جالب و مورد علاقه
  •  مهارت های ارتباطی عالی را بسازید
  • icon-tick جذاب شدن – گوش دادن دیگران به صحبت های شما

    icon-tick ساخت مهارت های ارتباطی عالی با مردم

    icon-tick رساندن راحت پیام با اطمینان و راحت

    icon-tick نفوذ کردن به مردم با ایده هایتان

    icon-tick توسعه یک شخص متقاعد کننده طبیعی

    icon-tick فعال شدن مهارت های هر جایی از بدن شما

  • فکر می‌کنم این اتفاق برای همه ما افتاده باشد… کسی وارد اتاق شده و شما نتوانسته‌اید چشمتان را از او بردارید.
  • آنها احتمالاً سطحی که استاندارد زیبایی اغلب مردم است را نداشته باشند،
  • امّا چیزی در مورد آنها وجود دارد. چیزی که شما نمی‌توانید دلیلش را بفهمید.
  •  چرا اینطور است؟ به احتمال زیاد این فرد شخصیت کاریزما و جذابی دارد.

این فرد شخصیتی دارد که شما فوراً جذبش می‌شوید.

می‌دانم همه ما احتمالاً آرزو می‌کنیم که ای کاش می‌توانستیم جای آن فرد که هر کسی جذبش می‌شود بودیم.

خب، خبر خوب این است که داشتن شخصیت جذاب و کاریزماتیک در واقع مهارتی است که می‌توانیم یاد بگیریم.

پس احتمالاً متعجب هستید که…

“داشتن شخصیت کاریزماتیک چه شکلی است؟”

“چطور می‌توانم شخصیت کاریزماتیک داشته باشم؟”

فردی که شخصیت کاریزماتیک دارد اغلب ویژگی‌های زیر را دارد؛ آنها دوست داشتنی، جالب و پر انرژی هستند و بودن با آنها خوش‌آیند است.

ه کارایی در راه آسان است . آیا تا به حال می خواستی مثل افراد معروف به طور طبیعی جذاب باشی  و نمی دانستی  چطور؟

اکنون می توانید این مهارت ها را با برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه خود به راحتی بسازید.

اعتقادات محدودیت خود را با پارادایم های قدرتمند که با شخصیت کاریزماتیک، اعتماد به نفس و اعتماد به نفس مرتبط هستند، جایگزین کنید.

 

 توسعه کارایی – زمان خود را به درخشش

همه قادر به توسعه کارایی هستند. مهم نیست که آیا شما از محل عدم اعتماد به نفس و نه راحتی در پوست خود آمده است. بیایید ببینیم چگونه از فقدان کریسمس رنج می بریم.

آیا شما در شرایط اجتماعی، در محل کار یا زمانی که شما باید ارائه می کنید که بخشی از دوره کالج است نامرئی احساس می کنید؟ آیا شما احساس می کنید که هیچ کس به چیزی که شما می گویند گوش نمی دهد یا اینکه مردم شما را بی احترامی می کنند؟

بسیاری از کسانی که از عزت نفس کم و کریسمس ناتمام رنج می برند در اجتماعات اجتماعی احساس بی معنی می کنند. شما احتمالا می دانید که پیشنهاد زیادی دارید، اما در تنظیمات اجتماعی تقریبا فلج می شوید. شما تلاش می کنید تا خود واقعی خود را بیرون بیاورید.

قبل از اینکه نگاه کنیم به راه های موثر توسعه کاریسم که به شما در اجتماعات اجتماع، مدرسه و حرفه ای کمک می کند یا در شرایطی که نیاز به رهبری دارد، بیایید ببینیم که چه کاریزما و چه چیزی آن را تعریف می کند.

Charisma چیست؟

Charisma توانایی تاثیر مثبتی از طریق پیوندهای فیزیکی، احساسی و ذهنی است. Charisma باعث می شود ما را مانند کسی، حتی اگر ما به سختی آن شخص را می دانیم . یک شخص کارزیست مانند یک مغناطیس برای دیگران در محیطش است.

تحقیقات نشان می دهد که انسان های کاریزماتیک معمولا بیننده هستند که بر آینده تمرکز می کنند. آنها رقابتی هستند و تعالی را دنبال می کنند. آنها هدف گرا ، ارتباطات عالی، گیرنده های خطر و قادر به کار در موقعیت های نامشخص هستند.

دیگران را از طریق اعتماد به نفس خود در حال تحریک احساسات همبستگی و اشتیاق دیگران به دست می دهند.Charisma در توانایی تاثیرگذاری بر نظرات مختلف، تغییر موقعیت ها، ادراک ها و برنامه های درسی است.

اکثر ما به طور طبیعی به کسانی که از عدم رضایت و یا شکست نمی ترسند ، کشیده می شوند، که واقعا به آنچه ما می گویند علاقمند هستند و می دانند که چگونه با هم ارتباط برقرار می کنند.

ما آنها را درک می کنیم تا شخصیت های عالی داشته باشیم و لذت ببریم که در شرکتشان باشیم. افراد چهره شناسی دیگران را تقویت می کنند و به آنها اجازه رشد و تکامل می دهند. ما در نزدیکی آنها ایستادیم؛ زیرا ما به آنها اعتماد کردیم.

در حال توسعه کاریزما-مین

در حال توسعه کارایی – ۵ ویژگی که به شما کمک می کند شخصیت شخصی خود را وارد کنید:

۱. زیبایی شناسی – کارایی با یک ظاهر کلی آغاز می شود که شامل لباس های مد روز، شستشو، حالت راست و موی صاف مناسب می باشد.

۲. سخن گفتن به صورت روان – پیام باید ساده، متمرکز و روشن باشد. اگر شما مجبور به ارائه یا جلسات فروش باشید، تمرین کنید. با مقاومت کار کنید و پیام خود را روشن و ساده کنید.

۳. شخصیت آرام – کسانی که درک شده به داشتن charisma، به آرامی حرکت می کنند، به آرامی صحبت می کنند و اجازه نمی دهد که این آرامش را مختل کند.

۴. با استفاده از یک صدای عمیق – افرادی که دارای کارایی هستند، معمولا به آرامی و واضح صحبت می کنند و صدای عمیق دارند. آنها هنگام سخن گفتن برای ایجاد کنجکاوی هم متوقف می شوند و شرکتشان هشدار می دهد که چه چیزی می گویند. این ویژگی مهمتر از آن است که در مورد توسعه ی کاریزماتیک اتفاق می افتد.

۵. معنای خود را – شما باید خود را با قدردانی و احترام برخورد کنید. این را با قاطعیت مخلوط نکنید، اما ارزش خود و افرادی را که با آنها مرتبط هستید.

این پنج ویژگی اساسی است که به شما کمک می کند تا در مسیر پیشرفت کاریمان قرار بگیرید.

هر یک از آنها نیاز به تغییر در دیدگاه زندگی و تمرین دائمی خود دارند، مانند صحبت کردن به آرامی، آرام شدن، ایجاد اعتماد به نفس و اجتناب از شایعات (به یاد داشته باشید که برای داشتن کارایی، باید قابل اعتماد باشد.)

تمرین به شما کمک می کند تا کارزیم را توسعه دهید، اما توجه داشته باشید که برای مدت زمان طولانی، تلاش شدید و آگاهی مستمر برای بهبود نیاز است.

خبر خوب این است که یک روش فوق العاده کارآمد برای توسعه کارایی (و یا برای ایجاد هر گونه تغییر دیگری که می خواهید انجام دهید) وجود دارد. این روش شامل برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه شما برای ایجاد مهارت های کاریزماتیک است .

تغییر روش ناخودآگاه به طور موثر باعث نتایج طولانی مدت خواهد شد. شما می توانید آن را به راحتی با قرار دادن مغز خود را به پیام های متعالی .

الگوهای درونی خود را برای توسعه کارایی تغییر دهید

فرامین زیرین، تصدیق پنهان به یک جلسه موسیقی پسزمینه آرام است . شما ممکن است چند نفر را در اینجا و آنجا بکشید، اما نمیتوانید به طور کامل پیامهایی را که مخصوصا در مورد توسعه کارریزی هستند، درک کنید.

این یک روش قدرتمند برای هدایت مغز شما برای تغییر دقیقی است که شما می خواهید، از آنجا که هیچ مقاومت آگاهانه ای وجود ندارد . ناخودآگاه شما اطلاعاتی را که دریافت می کنید بررسی و نمایش نمی دهد. این فقط آن را جذب می کند و اطاعت می کند، هیچ سوالی مطرح نمی شود.

به یاد داشته باشید که تغییرات واقعی در طول زمان تنها در سطح ذهن ناخودآگاه رخ می دهد. آموزش عظیم مربوط به ویژگی هایی که در بالا توضیح داده شد، در سطح آگاهانه رخ می دهد و هر روز، در تقریبا هر محیط اجتماعی، نیاز به انگیزه و اراده زیادی دارد.

برای اکثر مردم، آن را تقریبا غیرممکن است که در آن نگهداری شود زیرا پارادایمهای آنها طراحی شده اند که اعتماد کمتری داشته و کمبود ارزش خود را داشته باشند.

از سوی دیگر، ضبط “کارآفرین در حال توسعه” الگوهای شما را در سطح عمیق تغییر می دهد و به شما در ایجاد ویژگی های مغناطیسی مربوط به کاریزما کمک می کند .

شخصیت کاریزماتیک چه سودی برای ما دارد؟

وقتی شما وارد مهمانی می شوید آیا توجهات به سمت شما جلب می شود و افراد دوست دارند با شما ارتباط برقرار کنند. این از ویژگی های شخصیت کاریزماتیکمی باشد. شخصیت کاریزماتیک موجب می شود که افراد به شما اعتماد کنند، موجب پیشرفت و مقبولیت شما در بین افراد می شود و به شما در برای رسیدن به اهدافتون کمک می کند. دقیقا همین شخصیت کاریزماتیک می باشد که فرق بین یک رهبر یا دنباله رو را تعیین می کند.

شخصیت کاریزماتیک دارای مجموعه ای از کارهای خاص می باشد، که برای برخی احساس مهم بودن دست می دهد، برخی توجهات را به خود جلب می کنند و برخی در برخی احساس خاص بودن دست می دهد. شخصیت کاریزماتیک الگویی برای سایرین محسوب می شود و همانطور که در بالا به آن اشاره شد، شخصیت های کاریزماتیک در بیان احساسات خود ابایی ندارند و می دانند که کجا و چگونه اینکار را انجام دهند. افرادی مثل استیو جابز و مارتین لوتر شخصیت کاریزماتیکداشتند و این دو نمونه نشان می دهد که تبدیل شدن به یک شخصیت کاریزماتیک کاملا اکتسابی می باشد.

دو ضبط، یک دانلود

محصول شامل دو ضبط است . یکی تنها شامل اظهارات پنهان است و دیگری نیز شامل Isochronic Tones است . اینها متعلق به میدان مغناطیسی Brainwave (یعنی Sound Therapy) است که بارها ثابت شده است.

صداهای Isochronic اثبات شده است که به شنوندگان کمک می کند تا اضطراب و افسردگی را کاهش دهند، غلبه بر اعتیاد، حالت آرامش عمیق وارد شوند و به حالت هیپنوتیزم و مدیتیشن متصل شوند.

کاریزما-دقیقه

گوش دادن به طور منظم به این مدیتیشن از لحاظ جسمی کانال های اعتماد به نفس شما را از نو ایجاد میکند وشما احساس برتری ،قدرتمند بودن مانند یک رهبر ،ارزش و شایستگی را میکنید مغز یک جریان ثابت از پیام ها را دریافت میکند و پس از ان کاریزما شما توسعه پیدا میکند.

و پس از مدت کوتاهای از گوش دادن کاریزما توسعه پیدا مکند و تغییرات چشمگیری را در موقعیت های اجتماعی شما رخ میدهد و شما ناگهان از وجود خودتان شرمنده میشوید زمانی که در کنار دیگران بوده اید اما نتوانستید درست خود را نشان دهید ومردم برای گوش دادن به شما علاقمند میشوند زیرا اعتماد به نفس واقعیتان از درون بیرون می اید.

توسعه کاریزما باعث میشود شما به زبان بدنتان مطمعن باشید و این اسان است و به طور طبیعی رخ میدهد زمانی که شما نیاز به انجام کاری داشته باشید مهارتهایتان را برای انجام وضایف راهنمایی میکنید و دیگران ازادانه و با اشتیاق به طرف شما جذب میشوند.

همین الان این البوم را دانلود کنید زیرا شما شایسته کاریزما بودن هستید.

 

، گوش دادن به شب، قبل و در طول خواب تا یک ساعت در روز.

 اگر تنها جلسه محرمانه را انتخاب کنید، محدودیت زمانی وجود ندارد.

شما می توانید در طول روز برای مدت زمانی که می خواهید گوش دهید

( هنگام رانندگی و یا هنگام انجام فعالیت هایی که کمی خطر دارند یا نیاز به تمرکز داشته باشید گوش ندهید ).

اکنون آن را دانلود کنید. تو ارزش این را داری.

 

در حال توسعه پیشنهادهای هیپنوتیزم کاریزما (هر دو “شما” و “من” فرم) 
من پر از انرژی مثبت هستم
من به آرامی صحبت می کنم، به وضوح با صدای عمیق
بحث طبیعی من عمیق، آهسته و روشن است.
من به صورت روان صحبت می کنم و پیام هایم را به شدت منتقل می کنم.
من بیشتر از من گوش می دهم
وقتی دیگران با من صحبت می کنند، من به طور کامل توجه می کنم.
خودم ارزشم.
من شایسته هستم من شایسته هستم
من اعتماد به نفس معتبر بالا را دارم.
من ارزش های اصلی من را می دانم و به آنها افتخار می کنم.
حضور من در اجتماعات اجتماعی جالب است.
توانایی من برای تأثیرگذاری بر دیگران بزرگ است.
من یک استعداد با شکوه به مردم عاطفی و ذهنی می زنم.
من با موفقیت با دیگران علاقه و اعتماد به نفس را تحت تاثیر قرار می دهم.
من در پوست خودم راحت هستم
در هر موقعیتی و در برابر هر کسی احساس راحتی می کنم.
من مردم را با زحمت فراغت خود منحرف می کنم.
من مهارت های ارتباطی برجسته ای دارم
مردم به طور طبیعی من را جذب می کنند و از شرکت من لذت می برند.
من به راحتی با مهارتهای ارتباطی عالی خود را به من جذب می کنم.
من احساسات مثبت را در میان دیگران جرقه می دهم.
من اشتیاق، شور و هیجان را در میان مردم میسوزانم

http://vanizan.com/product/%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.