برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه
برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه

مراقبه راز چهار فصل


گرداب موفقیت  


                                                                                                                                                                                           مراقبه ای که در ساعت ۱۱ شب انجام می گیرد. ساعت ۱۱ شب یک ساعت انرژیک است، بسیاری از مدیتورها و یوگی ها این ساعت را برای مراقبه انتخاب می کنند. گفته می شود که اگر شما در ساعت ۱۱ شب در سطح آلفا یا خواب باشید، هورمون جوانی در شما ترشح می شود. مسلماً اگر خواب نیستید، در حالت مدیتیشن جوانی به شما باز می گردد و هورمون جوانی در شما ترشح می شود. بیایید مراقبه کنیم من هم این مراقبه را که از ۷ قسمت تشکیل شده است تقدیم شما می کنم. این مراقبه با سوره قدر شروع می شود انا انزلناه فی لیله قدر، یعنی از خداوند طلب می کنیم بهترین تقدیر را برای ما رقم بزند چون هر شب ما می تواند شب قدری باشد. پس امشب این مدیتیشن را شروع کنید و سوره قدر را بخوانید و از خداوند درخواست کنید که به واسطه برکت این سوره تقدیر عالی برای شما رقم بزند. شما در مرحله اول، سوره قدر را می خوانید و در مرحله دوم وارد تنفس پرانیک می شوید، با نفس عمیق انرژی مثبت را به درون جذب می کنیم و ناخالصی ها را به بیرون می ریزیم و بعد از به سراغ شارژ چهار چاکرای نیروی جسمانی، احساسات، تفکر و الهامات درونی می رویم و بعد روی سیستم خود شفادهی و پرانای سفید و شفای درونی و بخشی از شفای کوانتومی را کار می کنیم و بعد این انرژی عظیمی را در ما ایجاد شده است با سایر کسانی که در این لحظه همراه ما در این سینرژی و آگاهی قرار گرفته اند، تقسیم می کنیم و با آنها هم نوا می شویم و برای آن ها دعا می کنیم، دعا می کنیم برای کسانی که در این لحظه با آنها هستیم. گوینده به تمام این موارد اشاره می کند و موسیقی و نوت هم شما را به همان سمت و سو می برد. جالب است برای دیگران دعا می کنیم و صدها و هزاران نفر دیگر هم برای تحقق خواسته های ما دعا می کنند. و شما از این انرژی اضافه ای که به واسطه شارژ چاکرا بدست آورده اید با جهان هستی و همراهان این مراقبه همراه می شوید و اتفاق جالبی که بعد از آن می افتد این است که گوینده از شما می خواهد به مدت ۶۸ ثانیه روی هدفتان متمرکز شوید.


گفته می شود که اگر ۱۷ ثانیه بدون پرش به هدفتان فکر کنید یک جهش کوانتومی در راستای تحقق بخشی از خواسته شما در این جهان هستی اتفاق می افتد و اگر بتوانید ۴تا ۱۷ ثانیه که معادل ۶۸ ثانیه است پیوسته تمرکز قوی داشته باشید به خلق خواسته هایتان نزدیک و نزدیک تر می شوید. تفکر شما باعث خلق آن پدیده در این جهان هستی می شود ولی متاسفانه ما در افکارمان دچار پرش می شویم اما باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم، در این ۶۸ ثانیه روی هدف، آرزوها، خواسته ها، دعا برای دیگران و یا هر آن چیزی که شما دوست دارید به آن دست پیدا کنید ، تجسم کنید.


و نهایتاً وارد قسمت شکرگزاری می شویم، از خداوند شکرگزاری می کنیم، شکرگزاری یکی از قوی ترین ابزارهایی است که اگر از آن به درستی استفاده کنید اتفاقات باور نکردنی برایمان خلق می شود. ما فقط این توصیه را از دیگران می شنویم ولی به آن عمل نمی کنیم ولی هر موقع به درستی از آن استفاده می کنیم برکت و نعمت و فراوانی به زندگی مان وارد می شود.


کل موسیقی متن و افکت های صوتی آن از جمله صدای رعد وبرق، صدای باران، صدای موجهای دریا که انگار شما به ساحل خواسته هایتان رسیده اید و آرامش می گیرید و تمام این ها ضمیر ناخودآگاه ما را نسبت به افزایش سطح انرژی و ارتعاش مثبت تنظیم می کند تا بتوانیم ضمیر ناخودآگاه خود را برای رسیدن به اهدافمان برنامه ریزی کنیم.


جالب است که چون سینرژی هم است انرژی دیگران هم به شما کمک خواهد کرد. یک انرژی قوی پشت این مراقبه وجود دارد به شما تبریک می گویم  http://vanizan.sellfile.ir/  جهت دریافت فایل   کلیک کن 

معجزه فروش در بازاریابی شبکه ای


معجزه فروش در بازاریابی شبکه ای


توضیحات اجمالی محصول:

آیا فروش جزء مسائل اصلی در سازمان شما یا حتی برای خود شما می باشد؟

مطمئنا همه ما با این چالش رو به رو شده ایم که چگونه فروش را در سازمان فروش خود تکثیر کنیم، و یا بعضا پیش آمده با وجود این که خودمان فروش خوبی داریم، ولی فروشمان الگو برداری یا تکثیر نمی شود.

چگونه می توانیم برای همیشه از شر این مشکل بزرگ در بازاریابی شبکه ای که مشکل اکثر بازاریابها هست خلاص شویم؟آیا واقعا راهی هست!؟

به راستی:

رسالت یا هویت ما در این تجارت چیست؟و برای چه به تجارت نتورک مارکتینگ پیوسته ایم؟

دوست داریم مثل افرادی باشیم که وقتی از او می پرسیم چه کاره هستی خجالت بکشد از صنعت و تجارتش حرف بزند؟

مثل افرادی که قرار است دو روز در این تجارت کار کنند و ببینند داستان چیست؟

یا می خواهی به یک رهبر بزرگ تبدیل شوی!؟کسی که به اشخاص زیادی کمک میکند،یک الگو اثر گذار؟

حال با این وجود اگر قرار رسالت شما رهبر شدن باشد ، لازم است به فروش با دید کاملا حرفه ای نگاه کنید و تمام روشهای ان را فراگیری و آموزش دهی، تکرار میکنم یاد بگیری و یاد بدهی!!

دیدگاه حرفه ای فروش:

 به عنوان یک نتورک مارکتر بایستی به فروش  با دیدی حرفه ای نگاه کنید چون اساسا نتورک مارکتینگ تجارت حرفه ای هاست، پس حرفه ای بودن یکی از ارکان اصلی در این تجارت است، و افراد موفق کسانی هستند که به این تجارت حرفه ای می نگرند.

فروش قلب تجارت ماست ، چون راه درآمد زایی و رسیدن به آرزوهایمان از این طریق باید انجام گیرد، پس تک تک ما موظیم تا در این زمینه یکحرفه ای واقعی شویم.

اهمیت و جایگاه فروش:

بازاریابی شبکه ای یک روش برای "توزیع کالا" و خدمات می باشد.

پس مرحله اول بازاریابی شبکه ای (بازاریابی و فروش) می باشد، که ۵۰% کار ما را تشکیل می دهد و در مرحله دوم شبکه سازی.

اصول نتورک مارکتینگ mlm  می باشد و با جذب افراد  کاملا متفاوت است.

mlm یعنی "تصاعد فروش" یعنی اینکه شما چند نفر را معرفی میکنید و به آنها فروشندگی حرفه ای آموزش می دهید.

لازم نیست حتما شما یک سازمان بزرگ داشته باشید  تا به درآمد خوب برسید ، شما با mlm  اصولی و واقعی که در کتاب به طور کامل آموزشداده ایم حتی با ۱۰ نفر هم میتوانید به درآمد خوبی برسید. و سازمانتان نیز روز به روز  به صورت تدریجی بزرگ و بزرگ تر خواهد شد.

*اگر توجه کنید تغییرات اخیر در طرح درآمدزایی شرکت ها  نیز به طور واضح  و روشن نشان دهنده  موضوع mlm   و ترغیب و تشویق افراد به سمت فروش بیشتر می باشد.

به طور کلی تمامی تکنیک ها و استراتژی های موجود در این کتاب فقط و فقط مختص بزرگترین صنعت تجاری قرن ۲۱ یعنی بازاریابی شبکه ای می باشد و صرفا برای این صنعت چهارچوب بندی شده است.

در ارتباط با صنعت بازاریابی شبکه ای کتابهای زیادی به چاپ رسیده است، که اغلب موضوع آنها به تیم سازی، تفاوت شرکتهای سالم و ناسالم،انتخاب شرکت مناسب و… مربوط

 می شود و کمتر کتابی پیدا می شود که به صورت تخصصی به موضوع مهم فروش و تکثیر فروش در بازاریابی شبکه ای بپردازد.

 

در کتاب "معجزه فروش در بازاریابی شبکه ای" شما می آموزید که یک فروشنده حرفه ای در بازاریابی شبکه ای شوید و چگونه فروشنده های حرفه ای در سازمان خود تکثیر کنید.

 

فروختن آب به کسی که در بیابان  مانده  کار آسانی است که هر کسی می تواند آن را انجام دهد، اما موفقیت در انتظار کسی است که بتواند به صحرا نشین ماسه بفروشد.

 

ما به شما نشان خواهیم داد که این صنعت چقدر می تواند ساده و شیرین باشد.

این اثر تحسین برانگیز بیش از یک کتاب راهنما است این کتاب عملی است که شما را برای مسیر موفقیتی که در پیش دارید آماده می سازد.

 

این یک شعار تبلیغاتی نیست، به شما قول می دهیم بعد از خواندن کتاب از ما تشکرخواهید کرد

 

ما حاضریم به شما نشان بدهیم که چگونه میتوانید جزء صدها نفری باشید که از درآمدهای عالی و زندگی رویایی خود در بازاریابی شبکه ای لذتخواهید می برند، این یعنی ثروت به معنای واقعی.

 

اگر بهترین وسریعترین نتیجه را می خواهید این کتاب بی نظیر پیشنهاد ماست

 

 تمامی اصول، قواعد و تجربیات برای داشتن یک سازمان پر فروش دراین کتاب به صورت جامع  جمع آوری شده است.

 

تحقیقات پژوهشگران پیوسته نشان داده است که افراد موفق معمولا به سرعت  تصمیم میگیرند و وقتی کاری را درست بدانند به آسانی از تصمیم خود برنمی گردند ، برعکس افراد شکست خورده معمولا دیر تصمیم میگیرند و تصمیم خود را به آسانی رها می کنند.

هرگاه تصمیم شایسته ای گرفتید آن را رها نکنید

شما به آن چیزی می رسید که به آن باور دارید. جایگاهی که امروز دارید ریشه در باوری دارد که داشتید