برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه
برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه

فایل تصویری Subliminals سفید کردن سریع پوست

مدیتیشن پنهان سفید کردن سریع پوست

مدیتیشن پنهان سفید کردن سریع  پوست

جوان سازی پوست
سفید کننده طبیعی
کاهش مقدار ملانین تولید شده

 ایجاد پوستی روشن و جذاب
داشتن پوستی سالم و بدون لک
روشن کننده پوست/جوان سازی و حذف رنگ های قهوه ای مایل به زرد

 

 

 

 

داشتن پوستی زیبا، سفید و درخشان صرفنظر از جنسیت، رویای هر شخصی است. همه می‌خواهند از لحاظ زیبایی و درخشندگی برجسته باشند که برای این منظور چهره‌ای سفید نقش اساسی را ایفا می‌کند. شما می‌توانید بدون توجه به چهره‌ی کنونی خود چنین پوست زیبایی را داشته باشید. در واقع امروزه تکنولوژی این امکان را برای همه فراهم کرده است.

 

توضیحات

مدیتیشن پنهان سفید کردن سریع پوست

مدیتیشن پنهان سفید کردن سریع  پوست

جوان سازی پوست
سفید کننده طبیعی
کاهش مقدار ملانین تولید شده

 ایجاد پوستی روشن و جذاب
داشتن پوستی سالم و بدون لک
روشن کننده پوست/جوان سازی و حذف رنگ های قهوه ای مایل به زردshakhes

داشتن پوستی زیبا، سفید و درخشان صرفنظر از جنسیت، رویای هر شخصی است. همه می‌خواهند از لحاظ زیبایی و درخشندگی برجسته باشند که برای این منظور چهره‌ای سفید نقش اساسی را ایفا می‌کند. شما می‌توانید بدون توجه به چهره‌ی کنونی خود چنین پوست زیبایی را داشته باشید. در واقع امروزهتکنولوژی این امکان را برای همه فراهم کرده است.

 

اگر همیشه اعتماد به نفستان پایین بوده است، دچار اضطراب اجتماعی هستید و یا از پوست خود متنفر می‌باشید، حال زمان آن رسیده که آن را تغییر دهید

درمان روشن کردن پوست از طریق مهار کردن تولید ملانین (رنگدانه‌ها و لکه‌های سیاه روی پوست) انجام می‌شود.

در افراد با پوست تیره‌تر میزان تجمع این رنگدانه بیشتر است.

روشن کننده پوست/جوان سازی و حذف رنگ های قهوه ای مایل به زرد
قدرت ذهن میتواند جنبه های فیزیکی مثل رنگ چشم ،رنگ مو وشکل یا رشد ان را تغییر دهد .

برای اینکار شما باید در یک دوره کنترل کامل روی افکار و آرام کردن خود داشته باشید.

این جلسه شامل پیام های پنهان است و موسیقی است که باعث تحریک ذهن برای کاهش ملانین تولید شده برای رسیدن به هدف و ارزوی که شما همیشه ارزوی آن را داشتید است. به این جلسه هر زمان که به شما لذت میدهد گوش کنید

اما برای دریافت نتایج سریع نیاز به تمایل بسیار قوی دارید.

این البوم به تدریج پوست شما را روشن میکند ،اثرات این البوم بر روی رنگ چشم و مو تاثیر ندارد و تنها برای رنگ پوست طراحی شده است. این البوم برای هم مردان و زنان کاربرد دارد.
ذهن شما بسیار قدرتمند است و این آلبوم تحریک کننده ذهن شما برای بدست آوردن نتیجه است.
ما قدرتمند ترین آلبوم ها برای تغییر و ایجاد کردن نتایج جدید تولید میکنیم تا شما به آن شخصی که میخواهید تبدیل شوید.سعی کنید آلبوم های پنهان راامتحان کنید و از دیدن نتایج شگفت زده شوید!!
شما قادر به شنیدن پیام های پنهان نیستید اما با استفاده از موزیک و صداهای مختلف باعث تحریک امواج مغزی میشود که باعث انتقال پیام ها به ناخوداگاه شما میشود.

رنگ پوست با مقدار ملانین در پوست مشخص میشود .ملانین رنگدانه تولید شده توسط سلولهای تخصصی با نام ملانوسیت است. افرادی که پوست تیره دارند ملانین بیشتری نسبت به افراد با پوست روشن دارند مقدار ملانین پوست شما به ساختار ژنتکی شما بستگی دارد. البته هورمون ،آسیب های پوستی ،و قرار گرفتن درمعرض مواد شیمیایی میتواند ملانین را تحت تاثیر قرار دهد. هیپرپیگمانتاسیون یک مشکل عمومی ومشترک است که قسمت های از پوست را نسبت به دیگر جاها تیره تر میکند. تماس طولانی با هوای آلوده، استفاده زیاد از لوازم آرایشی و بهداشتی، پیری، رژیم غذایی نامتعادل، استرس، وراثت، عوامل محیطی خاص، پوست خشک، ژنتیک، شرایط پزشکی خاص و انتخاب شیوه زندگی نامناسب، همه علل های بالقوه تغییر رنگ هستند.
معمولا کرم هاو لوسین هایی برای روشن کردن پوست وجود دارد اما این محصولات و مواد شیمیایی در نهایت میتواند به پوست شما آسیب بزند .مواد تشکیل دهنده اکثر این محصولات جیوه است بنابراین پوست میتواند به مسمویت جیوه منجر شود.
جیوه یک عامل سمی است که میتواند مشکلات شدید روانی و کلیوی را ایجاد کند .زنان بارداری که از روشن کننده های پوست استفاده میکنند این جیوها به فرزند انها منتقل میشود.استفاده از جیوه در محصولات مو و پوست در ایالات متحده ممنوع شده است اما برخی از تولید کننده های خارج از امریکا هنوز از جیوه استفاده میکنند.

ممکن است بدن وذهن شما برای این تغییرات مقامت کند زیرا ذهن تغییر را دوست ندارد بنابراین با این تغییرات مبارزه کنید سعی کنید بر مقاومت ذهنتان قلبه کنید وبه همین دلیل اکثر مردم برای تغییر زندگیشان بسیار مقاومت میکنند مثل : کاهش وزن، عضله سازی ، ترک عادت های بد یا تمرکز روی یک عادت خوب و گسترش آن.تغییر سخت است و طول میکشد اما با تداوم میتوانید با آن مقابله کنید .برای شروع، ذهن شما تغییرات رد میکند و از انها چشم پوشی میکند اما شما باید ذهنتان را برای تغییرات کمک کنید و هر روز با این البوم کار کنید تا ناخوداگاه شما قبول کند این واقعیت است و از همه مهمتر باید باور کنید که این البوم کار میکند .
برای افراد مبتدی سعی کنید با چشم بسته بدن مورد نظر خود را تجسم کنید .شاید به نظر این جادویی باشد اما بدانید کل جهان جادو و انرژی است و با ارسال انرژی هم سنگ با هدفتان هدف مورد نظر تان را خلق کنید و با این البوم میتوانید انرژی مورد نظر را در ذهنتان ایجاد کنید .
این صدا برای تولید ملانین بسیار قدرتمند است و طوری طراحی شده است که پوست شما را سفید و در عین حال سالم نگه میدارد

دستورالعمل:
۱: این البوم را حداقل ۲ ساعت در روز برای ۳ ماه گوش کنید البته به دفعات بیشتر هم میتوانید گوش کنید.
۲: سرعت نتایج بستگی به فرد دارد و معمولا در ۲ ماه اول تا ۵ و ۶ ماه نتایج ایجاد میشوند.زمانی که به نتایج رسیدید صبور باشید نتایج دائمی هستند.
۳: در روز به اندازه کافی اب بنوشید تا بدن شما هیدارته شود
۴:استفاده از هدفن ضروری است
۵: از قرار گرفتن در برابر نور خورشید ،خوردن کافیئن و قهوه خودداری کنید
۶: زمان لازم : دو هفته  تا ۶ ماه
این آهنگ   صوتی برای کاهش ملانین پوست ساخته شده است. اطمینان حاصل کنید که برای نتایج سریع به طور مداوم گوش دهید. هدفون یا گوشی توصیه می شود

http://vanizan.com/product/%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-subliminals-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.