برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه
برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه

دعا سلاح قدرتمندی برای موفقیت است(vanizan.com



دعا سلاح قدرتمندی برای موفقیت است
www.vanizan.com

امروزه مردم بیشتر ازگذشته دعا می کنند زیرا فهمیده اند که نقش مؤثری در کارایی آنها دارد.دعا به انسان کمک می کند از نیروهایش بهره برداری کند و از توانش به گونه ای استفاده کند که به شکل دیگری ممکن نیست.


روان شناس معروفی می گوید:«دعا قوی ترین نیرویی است که در دسترس فرد قراردارد تا با آن مشکلات شخصی اش را حل کند.قدرت دعا مرا شگفت زده می کند.»


قدرت دعا جلوه ای ازانرژی است.درست همان طور هم که روش های علمی برای آزاد کردن انرژی اتمی وجود دارد،همین طور روش های علمی برای آزاد شدن انرژی معنوی از طریق ساخت و کار دعا وجود دارد.مثال های هیجان انگیزی از قدرت نیرو بخش دعا ذکر شده اند.


دعا می تواند هر شب روح شما را تازه کند و شما را هر روز صبح با انرژی تازه از خواب بیدار کند.اگر بگذارید دعا به ضمیرناخودآگاهتان نفوذ کند می توانید راه حل مشکلاتتان را دریافت کنید.ضمیرناخودآگاه جایگاه نیروهایی است که درست یا اشتباه بودن اقدامات شما را تعیین می کنند.دعا از این قدرت برخوردار است که کاری کند تا واکنش های منطقی و درست ازخودتان نشان بدهید.دعایی که در اعماق ضمیرناخودآگاه شما نفوذ کرده باشد می تواند شما را ازنو بسازد.قدرت شما را آزاد می کند و موجب راحت جریان یافتن آن می شود.


بسیار مهم است که تشخیص بدهید هنگام دعا با عظیم ترین نیروی جهان سر و کاردارید.

 دردعایت بسیار ساده و صریح با خداوند درباره ی آن صحبت کن.به علاوه با خداوند مانند موجودی دور از دسترس و مبهم صحبت نکن بلکه تصور کن که خدواند در دفترت،در خانه ات،درخیابان ،در همه جامثل یک شریک ومثل یک دوست صمیمی نزدیک توست.با خداوند مانند یک دوست نزدیک حرف بزن مثلاً بگو:«خدایا با این مشکل چکار کنم؟»یا«خدایا فکر تازه ای درذهن من بیانداز.»او ذهنش و فعالیت هایش را با دعا توأم کرده بود.


نکته ی دوم دردعای خلاق تصویرسازی است.عامل اساسی درعلم فیزیک نیروست.عامل اساسی در علم روان شناسی آرزویی است که موفق خواهد شد.کسانی که تصورمی کنند موفق می شود احتمالاًموفق خواهد شد.کسانی که تصورمی کنند شکست می خورند احتمالاًشکست خواهند خورد.وقتی شکست یا پیروزی را درذهن خود تصویر می کنید این تصاویرذهنی به احتمال زیاد واقعیت پیدا خواهند کرد.
www.vanizan.com

برای اینکه مطمئن شوید چیز با ارزشی برای شما اتفاق خواهد افتاد اول برای آن دعا کنید وآن را مطابق با اراده ی خداوند آزمایش نمایید،بعد تصویری از اتفاق افتادن آن را درذهنتان نقش کنید.آن را درضمیرخودآگاهتان نگهداری کنید.دائماً این تصویر را به اراده ی خداوند واگذارکنید یعنی کار را به دست خدا بسپارید و راهنمایی های اورا دنبال کنید.سخت کارکنید وهوشیارباشید .بدین ترتیب نقش خود را دررسیدن به موفقیت در آن زمینه ایفا می کنید.واقعیت پیدا کردن آن تصویر را درذهنتان تمرین کنید.این کارراانجام دهید،آنگاه شما درمورد آن دعا کرده و درذهنتان تصویرکرده اید اگرقابل تحقق باشد واقعیت پیدا می کند؛البته باید قدرت خداوند را برای تحقق یافتن آن به یاری بطلبید وعلاوه برآن برای تحقق پیداکردن آن با تمام وجود تلاش کنید.

همانگونه که امام صادق علیه السلام میگوید : وقتی دعا میکنید جواب دعا رو درب خانه ببینید یعنی اونقدر مطمئن باشید که خدا حتی با سرعت جوابتون رو میده و دعاتون رو مستجاب کرده و میکنه .


کسی میگفت :باورکردم که با کمک خداوند هدف هایی که می خواستم به آنها برسم قابل دسترسی هستند.احساسی به من می گفت که همه چیز درست می شود و از آن زمان به بعد دیگر از هیچ چیزنگران نمی شوم.مطمئن بودم که کارها درست می شود، درنتیجه بهتر می خوابیدم و کم کم حالم بهترشد.مثل این بود که داروی تقویتی خورده باشم.ادراک جدیدی که پیدا کردم و استفاده از آن روش های معنوی نقطه ی عطفی درزندگی من شد.»
www.vanizan.com

 ایمان مذهبی موضوعی منحصر به افراد قشری و کوته فکرنیست بلکه روندی علمی برای زندگی موفق است،زیرا مستقیماً نتیجه ی قدرت دعا در زندگی خود را خواهید دید.


من شخصاً اعتقاد دارم که دعا انتقال یک احساس عاطفی ازیک فرد به فرد دیگر و به خداوند است.تمام دنیا درحرکت است،مولکول های یک میز حرکت دارند،هوا پراز نوسان است،واکنش میان انسان ها نیزحرکت دارد.وقتی شما برای یک فرد دعا می کنید نیرویی را که در دنیای معنوی وجود دارد به کار می گیرید.در جریان دعا حسی از عشق،مددکاری،حمایت و درکی دلسوزانه و نیرومند را ازخودتان به فرد دیگرانتقال می دهید.درطی این روند امواجی را در جهان به کار می اندازید که خداوند ازطریق آنها به هدف های خوبی که برایشان دعا می کنید واقعیت می بخشد.این اصل را آزمایش کنید و نتایج شگفت انگیزش را به چشم خود ببینید.


یکی از مهمترین کارکردهای دعا تحریک ایده های خلاق است.درون ذهن ما تمام منابع لازم برای زندگی موفق وجود دارد.ایده هایی درضمیرخودآگاه ما وجود دارند که اگرآزاد شوند و میدان پیدا کنند و درست پیاده شوند می توانند اجرای موفق هرپروژه یا کاری را به دنبال داشته باشند.خداوند در درون ذهن و شخصیت ما تمام نیروها و توانایی های بالقوه را قرارداده است که برای زندگی مثبت به آنها نیازداریم.وظیفه ی ماست که از این نیروها بهره برداری کنیم و آنها را توسعه دهیم.
با به کارگیری قدرت دعا،نیرویی باورنکردنی را کشف کنید.شما هم می توانید همین کار را بکنید .

قدرت دعا

 قانون زیر به شما کمک می کند که حداکثر نتیجه را ازدعا کردن بگیرید:
1-هرروز چند دقیقه از وقت تان را کنار بگذارید .سکوت کنید.فقط سعی کنید به خداوند فکرکنید .این کار باعث می شود ذهنتان از لحاظ معنوی آماده شود.
2-بعد با صدای بلند دعا کنید و از کلمات ساده و معمولی استفاده نمایید .هر چیزی به ذهنتان می رسد به خدا بگویید .فکر نکنید باید از عبارات مقدس و کلیشه ای استفاده کنید .به زبان خودتان با خدا حرف بزنید.مطمئن باشید زبان شما را می فهمد.
3-همان طور که به انجام کارهای روزانه مشغول هستید دعا کنید.مثلاً در اتوبوس یا مترو یا پشت میز کارتان نشسته اید ،چند دقیقه چشمتان را ببندید تا چند دقیقه از دنیا فارغ شوید و برحضورخداوند تمرکز کنید.هرچه هر روز این کاررا بیشترانجام دهید خدا را به خودتان نزدیک تر احساس خواهید کرد.
4-دردعا همیشه چیزی از خدا نخواهید درعوض نعمت های خدا را یاد کرده و بیشتر وقت دعا را صرف سپاسگزاری از خداوند کنید.
5-باورداشته باشید که دعاهای خالصانه به کسانی که دوستشان دارید می رسند و آنها را از محبت و حمایت خداوند برخوردار می کنند.
6-هرگزدردعا افکار منفی به ذهن تان راه ندهید.تنها افکار مثبت هستند که نتیجه می دهند.
7-همیشه دردعا بگویید که آماده ی پذیرفتن اراده ی خداوند هستید.آنچه دوست دارید ازخدا بخواهید اما آماده باشید که هرچه را خداوند به شما می دهد بپذیرید.شاید از چیزی که خودتان می خواهید خیلی بهترباشد.
8-این نگرش را در خودتان تقویت کنید که کارها را به دست خدا بسپارید .از خدا بخواهید به شما قدرت بدهد تا کارهایتان را به بهترین شکل انجام دهید و برای نتیجه ی کار به خدا توکل کنید.
9-برای کسانی که از آنها خوشتان نمی آید یا به شما بدی کرده اند دعا کنید.کینه بزرگ ترین مانع قدرت معنوی است.
10-فهرستی از کسانی که می خواهید برایشان دعا کنید تهیه نمایید.هرچه بیشتر برای دیگران به خصوص کسانی که با شما پیوند نزدیک ندارند دعا کنید.دعایتان بیشتراستجابت می شود
www.vanizan.com.

اگر واقعا می خواهی موفق شوی اینو بخون


اگر واقعا می خواهی موفق شوی و واقعا تصمیم داری توی زندگی به اون چیزایی که دوست داری برسی اگه واقعا می خواهی توی هر زمینه ای که دوست داری موفقترین باشی باید یه تصمیم خیلی خیلی خلی مهمی بگیری یه تصمیمی توی یه بخش از زندگیت که توی تمام جنبه ای زندگیت تاثیر می گذاره و اون اینه :


این متن زیر  رو با صدای بلند و از صمیم قلب و با تمام وجودت بخون : سعی کن چند بار و چند بار در هفته بخوان انوقت ببین که چه شور و شوق و انرژی فوق العاده در وجودت خواهی یافت که تو را انچنان به سمت موفقیت هدایت خواهد کرد که تا الان برایت غریب بوده .


واما ...


 


امروز فصل جدید زندگیم را رقم  میزنم .


امروز تصمیمی گرفته ام . تصمیم گرفته ام تا فصل جدیدی در زندگیم رقم بزنم امروز میخواهم زندگی جدیدی را آغاز کنم که با تمام زندگی گذشته ام زمین تا آسمان متفاوت باشد .


دیروز زندگیم روزها و شبهایی سرشار از روزمرگی بی تفاوتی تنبلی و باری به هر جهت بودن که جز سفیدی روز و تاریکی شب هیچ اتفاقی دیگر در آن رخ نمیداد گذشته است دیروزی که هیچ تازگی در هیچ یک از روز و ماه و هفته و سالش برایم اتفاق نمی افتاد جز گذشتن از دست رفتن جوانی و غریبه تر شدن در دنیایی که هر روزش با روز قبلش متفاوت تر و بهتر بود. روز و شبهایی که هر لحظه اش رتبه دیگران از من بهتر و درجه و ارزش من و زندگیم از دیگران کمتر و کمتر میشد .


امروز من از نو متولد می شوم . و دیگر مثل گذشته نه فکر خواهم کرد و نه احساس و نه زندگی . امروز فقط فقط و فقط به اوج قله موفقیت و پیشرفت و زندگی رویایی که دوست دارم می اندیشم و برای رسیدن به ان از تمام وجود و قلب و دل و دست و افکار و لحظه لحظه زندگیم مایه می گذارم .


دیگر پاداش تلاش و کوشش من شکست نخواهد بود . از این پس هر بامداد قبل از طلوع خورشید همگام با طلوع سپیده صبح زندگی و امید با نیرویی که تاکنون نمیشناختم بیدار می شوم . قدرت من افزایش می یابد . جدیت من آشکار می شود تا هر لحظه و هر دقیقه زندگیم را همچون طلای  پر ارزشی در دستانم بگیرم و آنرا در مکانی نهم تا در آینده مرا ثروتمندترین و موفقترین مرد دنیا کند و ان اینگونه است که اگر امروز را صرف کارهای تکراری و بهوده و بی ارزش و خواب و تنبلی کنم یعنی آخرین فرصت زندگیم را برای بینظیر بودن نابود کرده ام و دوباره هزاران هزار درجه و رتبه باید از گذشته ام در مکانی پستتر و پائینتر قرار بگیرم .


 


بنابراین هر ساعت و دقیقه و لحظه امروز را گرامی خواهم داشت زیرا هرگز تکرار نخواهند شد چه کسی میتواند باد را در تور اندازد ؟ هر دقیقه این روز را با هر دو دست خواهم گرفت و به آن از عشق خود خواهم دمید زیرا بهای آن ورای قیمت گذاری است . فقط احمقها بین جواهرات نفیس و سنگ ریزه های بیابان تفاوتی نمی بینند و ساعات عمر را صرف کارهای بیهوده و تکراری می کنند . من این ساعات را نفیستر خواهم کرد . امروز آرزوی من برای رویارویی با سختیها تنبلیها نا امیدیها خستگیها و نتوانستنها آنچنان رویایی است در وجودم ُ که هم اکنون و هر لحظه چنان قدرت و انرژی و شور و اشتیاقی در من فوران می کند که تمام ناامیدیها و کسلی ها و خستگیها را در هم می کوبم و با تلاشی خستگی ناپذیر و پشتکاری آهنین دقایقم را برای رسیدن به آرزوها و خواسته هام طلایی و افسانه ای می کنم .


آرزوی من برای رویارویی با جهان بر هر ترسی که با طلوع خورشید پیدا شده بود غلبه کرده و من از آن آنچه می اندیشیدم زودتر به خواسته هایم خواهم رسید .


امروز زندگی جدید و پر از بزرگی را رقم می زنم . وبا خود سوگند یاد می کنم که هیچ چیز زندگی جدید مرا به تعویق نیندازد . من حتی یک لحظه از زندگیم را هم تلف نخواهم کرد چون نه دوباره بدست می آید و نه دوباره میتوانم لحظه ای را جایگزین آن کنم اگر می خواهم برترین باشم و مطمئنم هستم که میتوانم نمی گذارم هیچ چیز بی ارزشی لحظه ای مرا از رسیدن به رویاهایم باز دارد . نمیگویم عیب نداره فوقش یک روز دیرتر هیچ وقت هیچ موقع و هیچ لحظه .


بزودی من با گامهای بلند و استوار در میان انسانها قدم بر می دارم و آنها مرا نخواهند شناخت زیرا امروز من انسان خارق العاده ای هستم با توانائیها و استععدادهایی بی نظیر و بزرگ و عظیمwww.vanizan.co .m

www.nanizan.com/









تکنیک های فنگ شویی برای جذب ثروت

سایت ونیزان

 

 

در میان چینی‌ها بــاوری وجــود دارد که با کمک تکنیک‌های فنگ‌شویی می‌توان برای جذب ثروت و پول اقدام و بخت و اقبال اعضای خانواده را دچار تحولی مثبت کرد.

 

چینی‌هـا علاوه بر آنکــــه از تکنیک‌های فنگ‌شویی در معماری و چیدمان خانه‌شان بهره می‌برند با اجرای این تکنیک‌ها در روند زندگی روزمره و ایجاد هارمونی و هماهنگی در زندگی می‌پردازند و به این ترتیب انرژی‌های ثروت را به خود جذب می‌کنند. اگر شما هم دوست دارید با تمرکز بر انرژی‌های جذب ثروت شرایط زندگی خود را تغییر دهید و پولدار شوید به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید.

جذب ثروت,جذب ثروت و پول,انرژی‌های جذب ثروت

 

 

 

رنگ‌هایی که با خود رفاه می‌آورند

رنگ‌آمیزی دیوارهای خانه با رنگ‌های بنفش، قرمز و سبز یشمی اولین قدم برای جذب رفاه، ثروت و پول به محیط خانه است. انتخاب اشیای دکوری، مبلمان، فرش و حتی استفاده از نورپردازی و بلورهایی به رنگ قرمز، بنفش و سبز یشمی می‌تواند به حرکت انرژی‌های رفاهی در خانه کمک ‌کند و این حرکت حتی به افزایش حرکت و جریان گردش پول و امکانات رفاهی در خانه منجر می‌شود. تنها کافی است از این اشیا در گوشه جنوب شرقی خانه‌تان بهره بگیرید.

 

نمادهای ثروت را فراموش نکنید

یکی دیگر از شیوه‌هایی که می‌تواند انرژی‌های پولسازی را در خانه افزایش دهد، قرار دادن نمادهای ثروت در منزل است. چینی‌ها بر این باورند که اگر یکی از نمادهای ثروت فنگ‌شویی مثل ظرف سکه، مجسمه‌های کوچک طلایی و مجسمه ماهی در فضای خانه قرار بگیرد می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش تفکر خلاقانه و جذب سرمایه و رفاه به محیط خانه باشد.

 با طبیعت گرایی ثروتمند شوید

قرار دادن آب نماهای کوچک در فضای خانه یکی دیگر از روش‌های جذب پول و رفاه به خانه است. اغلب چینی‌ها بر اساس همین باور در محیط خانه‌شان آب نمایی کوچک را قرار می‌دهند. آنها معتقدند آب روان یکی از نمادهای جاودانه جذب ثروت در خانه است و می‌تواند روند فعالیت‌ها و کارهای اعضای خانواده را به سمت جذب رفاه و آسایش هدایت کند. علاوه بر آب‌نما، چینی‌ها باور دیگری دارند و آن استفاده از گیاه بامبو در خانه است.

جذب ثروت,جذب ثروت و پول,انرژی‌های جذب ثروت

 

 جادوی اسب‌های دونده

نصب تابلویی از اسب‌های دونده یا قراردادن مجسمه‌ای از اسب‌های دونده در محلی که محل گذر اعضای خانواده است و توجه آنها را به خود جلب می‌کند، می‌تواند به افزایش انرژی و خلاقیت اعضای خانواده برای کسب درآمد بیشتر و جذب بیشتر سرمایه و رفاه موثر باشد. همین مسئله موجب می‌شود تا چینی‌ها در مناسبت‌های مختلفی که دارند برای هدیه دادن به عزیزانشان تابلوی اسب‌دونده یا مجسمه اسب‌های دونده را انتخاب می‌کنند.

 

افزایش دارایی با 8 ماهی قرمز

قرار دادن آکواریوم در ضلع جنوب‌شرقی خانه نیز می‌تواند در جذب سرمایه برای کار موثر باشد. به باور چینی‌ها اگر یک آکواریوم که در آن 8 ماهی قرمز، نارنجی یا طلایی به‌علاوه یک ماهی گلدفیش سیاه درون آکواریوم قرار دهید می‌توانید علاوه بر رفاه و ثروت، شادکامی و کامیابی را نیز به سمت خانه خود جذب کنید. چینی‌ها تصور می‌کنند در صورتی که این 9 ماهی را در خانه داشته باشند اگر شکست، بی‌پولی یا انرژی منفی به سمت آنها بیاید ماهی گلد‌فیش سیاه خود را قربانی می‌کند و به این ترتیب انرژی‌های جذب پول همچنان در خانه برقرار می‌ماند.

 

زیورآلات پر انرژی

اگـــر در خانه از جواهر، زیورآلات یا ظرف‌های کریستالی مراقبت می‌کنید به شما توصیه می‌کنیم مجموعه این زیورآلات زیبا و جذاب را که به جاذب انرژی چی و رفاه معروفند در ضلع جنوب شرقی خانه قرار دهید، بنابراین می‌توانید ویترین ظرف‌های خود را در این ناحیه قرار دهید تا به این ترتیب به تجمع و جریان گردش چی در منزل کمک کنید. قرار گرفتن در چنین فضایی به شما کمک می‌کند تا علاوه بر بهبود روند کار و تجربه، پیشرفت‌های کاری در آینده نزدیک، پروژه‌های پولساز بیشتری به شما پیشنهاد شود.

 

زباله‌ها را تلنبار نکنید

یکی از باورهای مردم چین این است که نگه‌داشتن زباله‌ها در منزل موجب اختلال در جریان گردش انرژی چی، ثروت و رفاه در منزل می‌شود. آنها بر این باورند اگر زباله‌ها را بیش از 24 ساعت در منزل نگه دارید و آنها را به خارج از خانه منتقل نکنید، موجب از بین رفتن تمرکز انرژی‌ها می‌شوید. به همین دلیل است که چینی‌ها با انضباط و وسواس زیادی هر شب راس ساعت 9 زباله‌ها را از منزل خارج می‌کنند و به هیچ‌وجه در این کار تعلل نمی‌کنند.

جذب ثروت,جذب ثروت و پول,انرژی‌های جذب ثروت

 

 

تکنیک‌های هدر رفتن ثروت را بشناسید

در میان قوانین فنگ‌شویی باورهایی وجود دارد که موجب دور شدن ثروت، پول و رفاه از خانواده می‌شود، مردم چین علاوه بر آنکه تکنیک‌های جذب انرژی ثروت را در زندگی روزمره‌شان به کار می‌بندند از باورهایی که موجب دفع این انرژی‌ها نیز می‌شوند پرهیز می‌کنند. یکی از این باورها چکه کردن شیرهای خراب خانه در آشپزخانه و حمام است. چینی‌ها معتقدند چکه کردن آب موجب هدر رفتن آب و بالا رفتن مبلغ قبض آب می‌شود و این مسئله می‌تواند میزان جذب ثروت را تحت تاثیر قرار دهد.

 

از نگه‌داشتن گل‌های خشک پرهیز کنید

پرهیز از تزئین اتاق‌ها با گل خشک یا گل‌های مصنوعی یکی دیگر از قواعدی است که به باور چینی‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در جذب نشدن سرمایه، ثروت و رفاه داشته باشد. از این رو چینی‌ها هرگز از گل‌های خشک نگهداری نمی‌کنند و اعتقادی به نگهداشتن گل‌ها به‌عنوان یادگاری ندارند.

 

غم‌انگیزها را دور بریزید

دور ریختن یادگاری‌هایی که انسان را یاد خاطرات غمگین می‌اندازند نیز یکی دیگر از تکنیک‌های فنگ‌شویی جذب ثروت است. چینی‌ها معتقدند اشیا و عکس‌هایی که ما را به یاد خاطرات غم‌انگیز و شکست‌های زندگی می‌اندازد، می‌تواند در جریان گردش انرژی و جذب سرمایه و ثروت اثر بگذارد و مانع جذب ثروت شود. از این رو چینی‌ها حتی عکس‌هایی را که آنها را به یاد خاطرات غم‌انگیز می‌اندازند مثل عکس‌هایی که یادآوری طلاق یا شکست در یک پروژه کاری یا تحصیلی را به آنها یادآوری می‌کنند هرگز نگه نمی‌دارند.

 

خرابکارهای پول‌سوز

اگر وسیله برقی خرابی دارید حتما برای تعمیر آن اقدام کنید. وسایل الکترونیکی خراب و نیمه سوز بخش زیادی از انرژی‌ها را صرف خود می‌کند و تمرکز انرژی‌ها را برای جذب شادی، ثروت و سرمایه از بین می‌برند. پس اگر رادیوی خراب و سشوار نیمه‌سوز دارید برای تعمیر آنها زودتر اقدام کنید و لامپ‌های سوخته، ساعت‌های خراب و باتری‌های استفاده شده را دور بریزید تا انرژی‌های ثروت را بهتر و بیشتر جذب کنیدwww.vanizan.com

www.vanizan.com

قانون جذب

بزرگترین راز زندگی ما قانون









است.قانون جذب بیان می کند هر چیزی مشابه خود را جذب می کند


فنگ شوئی .. دفع انرژی منفی و جذب انرژی مثبت ..

مقدمه

فنگ شویی هنر ایجاد تعادل و هماهنگی در جریان طبییعی انرزی های پیرامونمان است تا در زندگی مان تاثیراتی سودمند پدید اوریم.

سابقه فنگ شویی به حدود 4700 سال قبل از میلاد ، در چین باز می گردد . بسیاری از مکان ها و مناظر مانند دیوار بزرگ چین و شهر ممنوعه پکن بر اساس اصول فنگ شویی و برای هماهنگ کردن انرژی های آسمان و زمین بوده است .

استقرار اشیا به گونه ای که مردم (انسان ) محیط زیست ( خاک ) و روان ( آسمان ) با تشکیل و حدتی موزون ، زمینه های پیشرفت انسان را ایجاد کنند.

از طریق فنگ شویی می توان دریافت در کدام نقطه از ساختمان جریان انرژی بند آمده است و یا برای اینکه انرژی دیگر بار آزادانه جریان یابد چه باید کرد.

برای زندگی موثر ، لازم است که انرژی و نیروی حیات ، آزادانه در خانه و محل کارتان جریان یابد . نخستین گام برای آزاد ساختن انرژی مسدودی که به مرور زمان در ساختمان جمع شده پالایش مکان است . به طور کلی انسداد انرژی به دلایل زیر است


آلودگی فیزیکی :

هر نوع چرکی و خوراکی های مانده که پیرامون خود انرژی پایین تولید میکند.

انباشتگی و در هم ریختگی :هر گونه بی نظمی و در هم ریختگی بر جریان نرم و هموار و آزادانه انرژی پیرامون یک فضا مانع ایجاد می کند.

تلاش کنیم هر شی را در مکان خاص خود قرار دهیم تا آرامش یابیم و سنگینی اجسام و فضا بر جسم و روحمان کارگر نشود.

بر این اساس نحوه طراحی فضا و چیدمان وسایل و اشیا منزل تاثیر بسزایی در آرامش ما دارد و رعایت اصول فنگ شویی ما را در ارایه هر چه بهتر فضای معماری کمک می کند.

منبع : طراحی نظم به شیوه فنگ شویی ( کارن کینگستون ، گیتی خوشدل)


مفهوم بخش های فنگ شویی


مفهوم هر بخش : « نکته بسیار مهم :  همه اتاقها هم شامل هر 9 بخش می شود»

** موقعیت شغلی: علاوه بر موفقیت در کار وحرفه ، خوشنامی و هدف زندگی را نیز در بر می گیرد. 

** علم: سمبول پختگی و دانایی درونی است. 

** خانواده: سمبول گذشته و آینده است. این بخش نشانگر مشکلات بین اعضای خانواده ، کارفرمایان یا زیردستان و به خصوص مشکلات بین بچه ها و معلمان است. 

** ثروت : نه تنها نشانگر دارایی مادی بلکه تمام چیزهایی است که به زندگی ارزش می بخشد، آن را زیباتر می سازند و غنی تر می کنند. ارزش قایل شدن برای نفس خویش و ارتقاء بخشیدن آن و غنای روحی نیز جزو این بخش محسوب می شوند. 

** شهرت: این قسمت نشانگر تأثیری است که ما بر دیگران داریم و مانند آینه ای درخشش و پرتو درونی ما را به خودمان باز می گرداند. 

** زناشویی: رابطه بین همسران و همچنین رئیس یا کارفرما، همکاران و مشتریان را شامل می شود. 

** کودکان : این قسمت نشانگر آینده شماست، انرژی خلاقه در این بخش قرار می گیرد، این قسمت تنها به کودکان در معنای واقعی تعلق ندارد، بلکه به ایده ها و نظریات که کودکان روح ما هستند، مشغولیت و برنامه های مورد علاقه ما بستگی دارد. 

** دوستان همراه و یاری دهنده: در این بخش نوعی انرژی نهفته است که شما از بیرون مساعدت و پشتبانی آن را تجربه می کنید. 


رها کردن   .. استوارت و ایلد ..


هر آنچه دارید در پرتو مراقبت نیروی الهی است. اگر به خانه آمدید و دیدید که دستگاه صوتی شما سر جایش نیست به جای این که ناراحت شوید بگویید: دستگاه صوتی اکنون در یک جای دیگر است. از سوی خدا آمده بود و به سوی خدا بازگشته است. اکنون یک نفر دیگر آن را دارا است. این ذهنیت فضایی ایجاد می کند تا یک ضبط صوت دیگر وارد زندگیتان شود. شاید هم فضای ایجاد شده به این منظور است که هیچ پخش صوتی در آنجا نباشد. اکنون از سکوت بهره مندید تا به مراقبه و مکاشفه بنشینید و دریابید که کیستید و زندگیتان از بهر چیست. 

و اگر جویای چیزی هستید که تا پولتان را صرف آن کنید می گوید"

کاربرد اصلی پول تملک و تصاحب نیست و کاربردش استفاده ومصرف آن است . دلیل اصلی ایجاد پول خریدن تجارب است ولی بعضی از افراد می خواهند غایت حیات خود را به ارقامی که در بانک دارند کسب کنند یعنی به گذشته ها بنگرند و بگویند خدایا چه انبوهی از تجربه ها را در اینجا گرد آورده ام زیرا هیچ یک از خاطره هایتان محو نمی شوند. 


محل گذر


زندگی مدام در حال تغییر و محل گذر است. پس هر گاه چیزی به سراغتان آمد از آن محظوظ شوید . هر گاه نیز که زمان رفتن آن شد رهایش کنید. به همین سادگی اگر مالک چیزی هستید به این معنا نیست که باید همیشه در تملک شما باشد. چون زندگی محل گذر است موقتاً نگهبان بعضی از اشیاء هستید به هر حال در لحظه مرگ نمی توانید محتوای کابینت آشپزخانه تان را با خود ببرید ضرورتی نیز ندارد. 

هر چیز مادی صرفا صور گوناگون انرژی است و شاید فکر کنید صاحب خانه یی هستید یا در بانک پول دارید. ولی واقعیت این است که حتی صاحب تنی که درآن به سر می برید نیستید این تن را از این سیاره وام گرفته اید و هنگامی که کارتان با آن تمام شود خود به خود تغییر شکل می دهد و بدون حضور شما و به سیمایی دیگر پدیدار می گردد زیرا تو روحی : شکوهمند و جاودان و آسیب ناپذیر و بی زوال . اما وضعیت بشری ات در بهترین حال نیز گذرا است زیرا جسمت را اجاره کرده ای. 

بدنت معبد موقت روح توست آنچه را که در پیرامونت در گستره معبدی که خانه توست نگاه میداری باید همراه و همنوا با دگرگونیها و رشد خودت تغییر یابد تا بتوانند نمایانگر وجود و هستی ات باشند به ویژه اگر سرگرم هر گونه برنامه رشد شخصی باشید لازم است به طور منظم در محیط اطرافتان تغییراتی را به وجو آورید پس عادت دور افکندن انباشتگی را در خود بپرورانید و آن را نشانه پیشرفت خود بدانید.


شناخت مختصات فنگ شویی

ارتعاشات: انرژی های سیال تراوش شده از هر ماده را می گویند. این نوسانات در واحد زمان قابل اندازه گیری هستند و دانشمندان این ارتعاشات را فرکانس نامیده اند. 

فرکانسها 

آلفا: بین خواب و بیدار، آگاهی خالص، بی زمانی، بی مکانی ، سرور ناب و انرژی بسیار زیاد 

بتا: حالات معمولی و زمانی که از 21 مگا هرتز بالاتر روند افراد دچار حالاتی مانند: ترس، خشم ، ستیزه جویی و بی خوابی می شوند. 

دلتا: سستی و کرختی (قبل از خواب یا روزهای بارانی ) 

تتا: خواب عمیق 

امگا: فرکانس خداوند 

انرژی چی: فرکانسهای تراوش شده از مرکز هر ماده، اطراف آن ماده میدان مغناطیسی را می سازد که به این میدان انرژی چی گفته می شود. 

فرم ساختمان، وضعیت درها و پنجره ها و به خصوص نوع مواد مصرفی در سازه ساختمان می تواند جریان چی را تغییر دهد. تغییر در آگاهی فرد هم باعث تغییر انرژی چی در بدن او می شود. مغناطیس سیارات دیگر هم بر جریان انرژی چی اثر دارد. ( محیط و بدن ما) 

اگر انرژی یک محیط از انرژی چی بدن ما براحتی عبور کند در ایده آل ترین محیط زندگی می کنیم. 

اگر در محیطی انرژی چی جریان پیدا نکند و ذخیره گردد و مسدود شود انباشتگی انرژی یا انسداد انرژی پیش می آید. 


نکته بسیار مهم : معمولا انرژی های چی انباشته دارای بوی نامطلبوعی هستند.


 


روشهای به جریان انداختن انرژی چی 

** جرم زدایی ؛ پاکیزگی در محیط ( حتی انرژی ساکنین قبلی را پاک نمائید زیرا ممکن است آن افراد در شرف طلاق گرفتن و بیماری و اضافه وزن بوده اند.) زنگ گرفتگی کاشیها باید حتماً پاک شود در غیر اینصورت تعویض شود. 

** ایجاد نظم و از بین بردن انباشتگی انرژی چی در محیط و در بدن 


انباشتگی های انرژی چی در محیط از 4 حالت درونی ما سرچشمه می گیرند 

** چیزهایی که دوست نداریم و استفاده نمی کنیم 

** چیزهایی که نامنظم و نامرتب هستند 

** اشیایی بسیار در محیطی کوچک قرار دارند.

** هر چیز ناتمام (فیزیکی عاطفی ذهنی معنوی)


مشکلاتی که انباشتگی انرژی چی در ما ایجاد می کند. 

** خستگی و رخوت 

** شما را در گذشته نگاه می دارد 

** گرفتگی و احتقاق در جسم تان 

** انباشتگی وزن بدنتان 

** کلافگی و آشفتگی 

** شیوه رفتار نا مناسب مردم با شما 

** عدم هماهنگی ( ذهنی ، ارادی، حرکتی) 

** احساس شرمساری 

** فعالیتهای زندگیمان را به تعویق می اندازیم 

** افسردگی 


دلایل انباشتگی

** به منظور احتیاط 

** هویت ( اشیایی که شخصیت و هویت می آورد) 

** جاه و مقام و چشم به هم چشمی 

** برای امنیت که همیشه نیازمند هستیم 

** تملک جویی 

** رفتارهای موروثی 

** هر چه بیشتر بهتر 

** خساست 

** سرکوب کردن عواطف و پرهیز از تنهایی 

** خاطرات گذشته

www.vanizan.com