برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه
برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه

برنامه ریزی ذهن برای ثروتمند شدن با پیامهای پنهان صوتی و تصویری


مهم‌ترین مشکل همه ی ما ، مشکل مالی است به من بگو چکار کنم تا خانه‌ای برای خودم داشته باشم و از اسباب کشی‌های لعنتی سالانه راحت شوم؟ چکار کنم تا یک ماشین خوب زیر پایم بگذارم و به داستان تعمیرات همیشگی  خاتمه دهم؟ ⁣برای خرید وسایل مورد نیازم، مدام به قیمت آنها خیره نشوم؟ دیگر از خرید وسایل ارزان قیمت و بی کیفیت خسته شدم! به من بگو چکار کنم تا از شر نگرانی برای این همه هزینه تمام نشدنی، خلاص شوم؟ چکار کنم که شرمنده‌ی خانواده‌ام نباشم؟ چکار کنم تا بتوانم دست زن و بچه ام ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.