برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه
برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه

فایل تصویری Subliminals افزایش رشد و پر پشت شدن مو

فایل تصویری Subliminals افزایش رشد و پر پشت شدن مو

فایل تصویری Subliminals افزایش رشد و پر پشت شدن مو












✅ رشد سریع موها 


✅ توقف ریزش موها

 ✅ افزایش تولید ملاتونین 

✅ موهای بلند و ضخیم

 


پیام های پنهان چطور متیواند از ریزش مو شما جلوگیری کند؟

ملاتونین هورمونی است که توسط غده پینه آل تولید میشود و وظیفه آن جلوگیری از رشد موهای نازک و خاکستری رنگ شدن موها است.ملاتونین همچنین باعث جلوگیری از ترشح ماده ای به نام گاما- آلفا- رداکتاز تولید می کند. این آنزیم باعث تبدیل هورمون تستوسترون به دی هیدروتستوسترون (DHT=Dihydrotestosterone) است که باعث تضعیف غده رشد مو و در نهایت ریزش مو میشود است.

 

در نهایت کلید توقف ریزش مو تحریک تولید ملاتونین است که پیام های پنهان یکی از ابزارهای آن است.

اتفاقی که زمانی شما به البوم گوش میکنید رخ میدهد این است که تاکیدات مثبت به ناخوداگاه ارسال میشود و این تاکیدات ناخوداگاه شما را تشویق به رشد سلول های مو میکند که باعث تولید بیشتر ملاتونین میشود بنابراین شما روند ریزش مو را با رشد مو معکوس میکنید.

تاکیدات مخفی شده نه تنها باعث افزایش ملاتونین میشوند بلکه باعث برنامه ریزی ناخوداگاه برای رشد مو شما و حذف هرگونه موانع ذهنی برای دستیابی شما به این هدف است میشود.البته باید بدانید موهای شما یک شبه رشد نخواهد کرد اما با تکراری گوش دادن البوم نتیجه پررنگتر میشود.با این البوم میتوانید حتی در هنگام خواب هم به رشد موهای خود کمک کنید و در ۸ ساعت زمان خواب هزاران بار تاکیدات را به ناخوداگاه خود ارسال کنید.

 

مطالعات نشان داده است که بیشتر افرادی که دارای مشکلات مو هستند به صورت ژنتیکی است اما میتوان با محرک هایی نظیر پیام های پنهان این روند را معکوس کرد. صبور باشید این البوم از ریشه به رشد موهای شما کمک میکند که اجازه میدهد پوست سر شما با یک بنیان قویتر برای رشد موهای جدید ساخته شود

برای دریافت بهترین نتیجه توصیه میشود:

شبها قبل از خواب و صبح ها بعد از بیداری به البوم گوش کنید  .البته شما میتوایند در حین روز هم به البوم گوش کنید و نتایج ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد.

روزانه حداقل ۱۰ دقیقه به البوم گوش کنید.

برای دریافت سریعتر نتیجه قبل از استفاده به اندازه کافی اب بنوشید تا اثرات فرکانس به حداکثر خود برسند

دریافت نتایج بین ۱ هفته تا سه ماه است.

جزئیات:

جزئیات موسیقی: پیام های پنهان

زمان فایل : ۱۰ دقیقه

هدفن : لازم است

جزئیات فایل : بالاترین کیفیت ۳۲۰kbps

فرمت فایل :MP4

حجم فایل :16 MB

پیامهای پنهانی نهفته شده در این آلبوم
موهای من هر روز رشد میکنند

موهای شما هر روز رشد میکنند

رشد موهای من باور نکردنی است

من رشد مو سریعی دارم

من رشد موهایم را میتوانم ببینم

شما میتوانید رشد موهای خود را ببینید

من نتایج رشد مو فوق العاده ای دارم

من نتایج رشد مو فوق العاده سریعی دارم

موهای من هر روز 25 میلیمتر رشد میکند

موهای شما هر روز 25 میلیمتر رشد میکند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.