برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه
برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه

برنامه نویسی خواب برای ثروت - میلیونر طرز فکر - جذب فراوانی و ثروت در هنگام خواب!

برنامه نویسی خواب برای ثروت - میلیونر طرز فکر - جذب ثروت و فراوانی در هنگام خواب!



این یک تنوع از قبلا آپلود صوتی برنامه نویسی میلیونر طرز فکر خواب است، و طراحی شده است برای تغییر طرز فکر خود را به طوری که شما بهتر قادر به تصمیم گیری که منجر به ثروت بیشتر و امنیت مالی است. تغییر در شرایط زندگی اغلب با تغییر در نگرش آغاز می شود. اجازه دهید این صدا پا زدن شروع سفر خود را به رفاه!


دستورالعمل: هدف به خواب رفتن در ساعت اول. تناوب صوتی بین یک ساعت از آرامش بخش نویز سفید، برای تلفن های موبایل آب و تن isochronic برای کمک به شما را به حالت خواب عمیق، و نیم ساعت از تصدیق ثروت، خواهد شد که به شما در خواب خود برگزار خواهد شد، زمانی که ذهن شما است حساسیت بیشتری نسبت به پیشنهاد. این چرخه 90 دقیقه تکرار یکی دیگر از سه بار، آوردن کل مدت 6 ساعت است. قبل از استفاده از این صدا، توصیه می شود که شما را به تصدیق جست و خیز در دقیقه ی و مجموعه ای از حجم بر این اساس به طوری که شما بیدارم نکنید!


همانطور که با هر صوتی از این نوع، استفاده مداوم نژاد بهترین نتایج. 30 روز یا بیشتر توصیه می شود. به یاد داشته باشید که همیشه عمل مثبت به سمت اهداف خود را - این صدا نمی خواهد سقوط پول از هوا نازک، اما آن را فشار و انگیزه شما در جهت دستیابی به ثروت و رفاه.


برای اطلاعات بیشتر فایلهای دیداری افزودنی حباب brainwave، لازم است تا عضویت در کانال ما!


تصدیق


"جهان درونی من جهان بیرونی من ایجاد می کند."

"من افکار من مشاهده و سرگرم تنها کسانی که به من قدرت بخشد."

"من از لحاظ مالی موفق هستم"

"هدف من این است برای تبدیل شدن به یک میلیونر و بیشتر!"

"من به غنی بودن مرتکب."

"پول و انرژی است، من در انرژی، ما ادغام به راحتی"

"من ارزش من ترویج به دیگران با شور و شوق."

"من و مایل به دریافت مقدار زیادی از پول را به زندگی ام هستم."

"من در ساخت و ساز ارزش خالص من تمرکز!"

"من یک مدیر پول بسیار عالی است."

"من به وضوح می توانید ببینید هدف من در حال حاضر انجام"

"من به طور مداوم در یادگیری و در حال رشد متعهد است."

دسته

سرگرمی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.