برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه

اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام از کجا پول در می‌آورند؟

اپ‌های پیام‌رسان نظیر تلگرام و واتس‌اپ بخشی جداناشدنی از شیوه‌ی زندگی بشر امروزی شده‌اند و کم‌کم دارند جای خدمات پیام کوتاه را می‌گیرد. شرکت‌های بزرگ فناوری هم هرچند دیر، ولی هر کدام با معرفی حداقل یک اپلیکیشن به این خواست همگانی جواب داده‌اند.
مجله دیجی کالا - علیرضا برادران: اپ‌های پیام‌رسان نظیر تلگرام و واتس‌اپ بخشی جداناشدنی از شیوه‌ی زندگی بشر امروزی شده‌اند و کم‌کم دارند جای خدمات پیام کوتاه را می‌گیرد. شرکت‌های بزرگ فناوری هم هرچند دیر، ولی هر کدام با معرفی حداقل یک اپلیکیشن به این خواست همگانی جواب داده‌اند.
 
 اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام از کجا پول درمی‌آورند؟
 
اما تا حالا به این فکر کرده‌اید که هزینه‌های این خدمات عمدتا رایگان از کجا تامین می‌شود و شرکت‌های پشت این اپ‌ها چگونه دخل‌وخرج می‌کنند؟ در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.
 
چندی پیش وبگاه Business Insider در گزارشی اعلام کرد که طبق برآورد کارشناسان، اپ‌های پیام‌رسان (Messaging Apps) از شبکه‌های اجتماعی پیشی گرفته‌اند. کاربران پیام‌رسان‌ها دیگر فقط برای گپ‌وگفت با دوستان از این اپ‌ها استفاده نمی‌کنند؛ ارتباط با شرکت‌ها، برندها، فروشندگان، آگاهی از حراج‌ها و تخفیف‌ها و دریافت انواع محتوا، همگی از این طریق صورت می‌گیرد. چیزی که روزی یک سرویس ساده‌ی تبادل پیام، عکس، ویدیو و گیف بود به یک بستر غنی و گران با توسعه‌دهندگان، اپ‌ها و APIهای مختص خود تبدیل شده است.
 
اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام از کجا پول درمی‌آورند؟
نمودار رشد پیام‌رسان‌ها در برابر شبکه‌های اجتماعی (منبع: Business Insider)

هم‌چنین در این گزارش با اشاره به صدها میلیون کاربر ماهانه‌ی اپ‌های پیام‌رسان موبایل و بازار عظیم آن‌ها پیش‌بینی شده که این اپ‌ها در حال گذار به فاز پساپیام‌رسانی هستند. اپ‌های پیام‌رسان در مرحله‌ی اول روی رشد کمی خود تمرکز کردند و تا آن‌جا که توانستند بر دامنه‌ی کاری و شمار کاربران را افزودند. این شرکت‌ها در مرحله‌ی بعد بر ایجاد خدمات درآمدزایی از پایگاه عظیم کاربران خود متمرکز می‌شوند.
 
در این مرحله اپ‌های پیام‌رسان شرقی مانند «وی‌چت» (WeChat)، «کاکائوتاک» (KakaoTalk) و «لاین» (Line) گوی سبقت را از رقبای غربی و پرسروصدای خود ربوده‌اند و توانسته‌اند به راه‌بردهای موفق برای کسب درآمد از خدمات‌شان دست یابند.

البته علی‌رغم این تغییرات شرکت‌های رسانه‌ای و بازاریاب‌ها کماکان شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر را بر پیام‌رسان‌ها ترجیح می‌دهند و هزینه‌ی بیش‌تری می‌کنند. هرچند با حرکت پیام‌رسان‌ها به سمت ایجاد خدمات و راه‌کارهای ارتباط برند‌ها، شرکت‌ها و تبلیغات‌دهنده‌ها با کاربران این موضوع هم به همین منوال نخواهد ماند.

توضیح شیوه‌ی‌های کسب درآمد پیام‌رسان‌ها

با توجه به مطالب بخش قبل و نظر به افزایش روز افزون کاربران پیام‌رسان‌ها احتمالا فکر می‌کنید که درآمد سرشاری نصیب صاحبان آن‌ها می‌شود؛ اما آیا واقعا این طور است؟

هیچ به این فکر کرده‌اید که چرا اپ‌های پیام‌رسانی مثل لاین، وی‌چت، کیک، فیسبوک مسنجر ورود به انواع خدمات از ارسال پول گرفته تا درخواست تاکسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند؟ موضوع پیچیده نیست، پول در آوردن از یک سرویس پیام‌رسان رایگان خیلی سخت است! در این شرایط بسیاری از این شرکت‌ها چاره را در «تنوع» یافته‌اند؛ تنوع خدمات و به تبعش تنوع منابع درآمدی. آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که تنها با یک راه‌برد نمی‌توان عایدی کافی داشت برای همین به جای یک منبع درآمدی بزرگ به چند منبع درآمدی کوچک روی آورده‌اند.

بنا بر پژوهش یک موسسه‌ی انگلیسی، تجارت جهانی ارسال پیام با احتساب بخش سنتی پیامک (SMS) اپراتورهای مخابراتی و همه پیام‌رسان‌های فوری مثل واتس‌اپ طی سال‌های پیش رو از ۱۱۳٬۵ میلیارد دلار در ۲۰۱۴ به ۱۱۲٬۹ میلیارد دلار در ۲۰۱۹ تقلیل خواهد یافت.
 
در این زمان، میزان استفاده از اپ‌های پیام‌رسان سه برابر شده و تا ۱۰۰ بیلیون پیام بالا می‌رود؛ اما درآمدها با این سرعت رشد نمی‌کنند. به عبارت ساده‌تر میزان بالای استفاده از پیام‌رسان‌ها به معنای میزان بالای درآمد آن‌ها نبوده و این مشکلی است که در سال‌های آینده هم گریبان‌گیر پیام‌رسان‌ها خواهد بود.
 
طنز قضیه این است که اپ‌های مدرن امروزی که کسب‌وکار پیامکی شرکت‌های مخابراتی را خراب کردند و با ارائه‌ی بستر پویا و رایگان خود موفق شدند تعداد جهانی پیامک‌های ارسالی را تحت‌الشعاع قرار دهند حالا خود دچار مشکل مشابه و کسب درآمد از کاربران‌شان شده‌اند؛ بدتر این‌که حالا و با عادت کردن مردم به خدمات رایگان پیام‌رسان‌ها، طلب هزینه بابت ارسال پیام دیگر جزو گزینه‌ها نیست؛ پس باید از طرق دیگر هزینه‌ی این خدمات رایگان را تامین کرد.

در حقیقت فعلا و تا آینده‌ی قابل پیش‌بینی، پیامک‌های بی‌ادعا تنها محصول ارسال پیام موبایل پول‌ساز خواهند بود.

در گزارش همین موسسه‌ی پژوهشی آمده که در سال ۲۰۱۹ درآمدزایی از ارسال متن در اپ‌هایی مثل واتس‌اپ و لاین فقط ۱ درصد از کل بازگشتی پیامک‌ها و ترافیک پیام‌ها را تشکیل خواهد داد؛ بخش اعظم ۱۱۳ میلیارد دلاری درآمد پیام‌های موبایلی هنوز هم در دست ارسال پیامک‌های سنتی از طریق شبکه‌های مخابراتی خواهد بود.
 
اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام از کجا پول درمی‌آورند؟
درآمد حاصل از سه سرویس MMS ،SMS‌ و اپ‌های پیام‌رسان در سال ۲۰۱۹ (منبع: Forbes)

در آسیا اپ‌های پیام‌رسانی مثل وی‌چت (محصول شرکت معظم تنسنت چین؛ محبوب در کشور چین)، لاین (یک استارت‌آپ ژاپنی که کره‌ای‌ها خریده‌اندش؛ محبوب در ژاپن، تایوان و تایلند) و کاکائوتاک (یک شرکت کره‌ای؛ محبوب در کره) به سمت خدمات اضافه حرکت کرده‌اند. در تصویر زیر حوزه‌هایی که هر یک از آن‌ها ورود کرده‌اند را نشان می‌دهد:

اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام از کجا پول درمی‌آورند؟
منبع: Forbes

با تمام این تفاسیر پول حاصله از تبلیغات به نسبت مدل‌های سنتی‌ای مثل فیسبوک و گوگل قابل‌توجه نیست؛ چراکه بر اساس تحقیقات صورت‌گرفته، پذیرش تبلیغات از سوی مصرف‌کنندگان محدود است و عموما باعث نارضایتی آن‌ها می‌شود (اتفاقی که در ایران در مورد وایبر افتاد).

اپ‌های پیام‌رسان آسیایی از فروش تبلیغات درآمد دارند ولی لازمه‌ی رسیدن به آمار مناسب کلیک‌خوری، تبلیغات باکیفیت‌تر و فکر شده‌تر  است. پیام‌رسان‌ها برای سودآوری نیاز به ترفندها و راه‌بردهای متنوع دارند. ۲۰ درصد از درآمد لاین از فروش استیکر به دست می‌آید؛ در مقابل، بازی‌ها (به صورت فریمیوم) ۶۰ درصد از عایدی این شرکت را تامین می‌کنند.
 
با این وجود مثلا در ۲۰۱۴ درآمد شرکت از برآوردها هم کمتر شد، تا جایی که سود خالص آن در این سال ۷۶ درصد کاهش داشت. وی‌چت شرکت Tencent هم با مشکل مشابه دست‌به‌گریبان است؛ اگر تحقیقات اخیر را مبنای تحلیل‌مان قرار دهیم این وضعیت مادامی که شرکت‌ها و موسسات به استفاده گسترده از خدمات اختصاصی شرکتی روی نیاورند ادامه می‌یابد. فیسبوک مسنجر و کیک در این زمینه پیشتازند؛ چیزی که به آن «A2P یا Application to Person» می‌گویند.

با روی آوردن بانک‌ها، موسسه‌ها و شرکت‌ها به امنیت و اطمینانی که از این طریق فراهم می‌شود احتمالا رویه تغییر می‌کند. مثلا حدود ۱۰ میلیون از کاربران عمدتا جوان پیام‌رسان کیک از چت‌بات‌های شرکت‌های مورد نظر خود استفاده می‌کنند. فیسبوک مسنجر هم از کسب‌وکارها دعوت به ساخت حساب رسمی کرده تا با مشتریان خود ارتباط کامل‌تری داشته باشند. چند وبگاه فروش در این مسیر پیشگام شدند و نتایج خوبی هم گرفتند.

موسسان واتس‌اپ تا چندی پیش و قبل از خریدش به‌وسیله‌ی فیسبوک تلاش داشتند تا حد ممکن اپ خود را ساده و تقریبا منحصر به قابلیت پیام‌رسانی نگه داشته و برخلاف دیگر رقیبان، مثل لاین، کاکائوتاک، وی‌چت و وایبر، از هرگونه تبلیغات دوری کنند؛ در عوض از ابتدای سال دوم از کاربر مبلغی اندک دریافت می‌کردند. اما با این شیوه نمی‌توان به درآمدهای کلان رسید و علی‌رغم کاربران میلیاردی واتس‌اپ عایدی آن از پرداختی‌های سالانه مشترکان از چند میلیون دلار تجاوز نمی‌کرد.
 
با مالکیت فیسبوک بر این پیام‌رسان، موسسان آن اعلام کردند که مسائل مالی اولویت‌شان نیست و با توجه به مالک جدید و ثروتمند شرکت، از خیر همان پرداخت سالانه هم می‌گذرند تا بر رشد کمی خود بیفزایند؛ البته هم‌زمان سیاست‌های فیسبوک مسنجر در واتس‌اپ هم اعمال شد تا بنگاه‌ها به استفاده از امکان «پیام‌های تجاری» ترغیب شوند.

البته وضعیت تلگرام، پیام‌رسان محبوب ایرانیان کمی متفاوت است. «پاول دورف» (Pavel Durov) موسس شرکت در مصاحبه‌های خود به‌صراحت اعلام کرده اعتقادی به درآمدزایی اپ‌های پیام‌رسان ندارد؛ به نظر او به‌محض ورود این اپ‌ها به حوزه‌ی پول‌سازی باید فاتحه‌ی امنیت و حریم خصوصی کاربران را خواند.
 
دورف معتقد است هزینه‌ی سر پا نگه داشتن پیام‌رسان‌ها را باید به شیوه‌هایی مثل ویکی‌پدیا تامین کرد یا نهایتا حامی مالی با شرایط سفت‌وسخت داشت. خبرهای جسته‌وگریخته‌ای از مذاکره‌های دورف با افرادی از گوگل و مایکروسافت (پای تقریبا ثابت همه خرید و فروش‌ها در حوزه‌ی فناوری) منتشر شده و لااقل تاکنون موافقت دورف جلب نشده است. باید دید او تا کی در برابر وسوسه‌ی مالی مقاومت خواهد کرد.

اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام از کجا پول درمی‌آورند؟
 
خلاصه

اگر بخواهیم فهرست‌وار شیوه‌های درآمدزایی اپ‌های پیام‌رسان را بر شمردیم می‌توانیم آن‌ها را در ۱۱ مورد جای دهیم:

۱- دریافت هزینه اشتراک؛ در این شیوه برای آغاز استفاده یا ادامه‌ی آن از مشترکان هزینه دریافت می‌شود. (همان کاری که واتس‌اپ تا چند سال پیش انجام می‌داد)

۲- تبلیغات؛ در این روش با نمایش انواع تبلیغات به‌صورت بنر و غیره از تبلیغات‌دهنده پول دریافت می‌شود.

۳- استیکرها؛ در این شیوه تصاویر ثابت و متحرک برای جذاب کردن نوشتار به مشترکان فروخته می‌شود. (مثل وایبر که در برخی کشورها استیکرها را پولی در اختیار کاربران قرار می‌داد)

۳-۱ استیکرهای رایگان: این دسته استیکرها به‌وسیله‌ی خود شرکت یا اشخاص ثالث تهیه و به‌رایگان در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد.

۳-۲ استیکرهای ممتاز: این دسته از استیکرها برای فروش به مشترکان هستند.

۴- استیکرهای با حامی مالی: برند‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه، استیکرهای مد نظر خود را در اختیار مشترکان قرار دهند. (مثل اپلیکیشن Messenger)

۵- حساب‌های رسمی؛ در این شیوه به دارندگان حساب‌های رسمی (مثل بانک‌ها) امکان دست‌رسی مستقیم به کاربران داده می‌شود. در واقع این یکی از بهترین روش‌های تعامل فعال کسب‌وکارها با مشتریان‌شان است. (مثل آن‌چه در اپلیکیشن لاین می‌بینیم)

۶- فروش کالا و لوازم مرتبط؛ در این شیوه مثلا عروسک‌ها، لباس‌ها و بازی‌های فیزیکی شخصیت‌های مطرح یک اپ یا موارد مشابه به فروش می‌رسد.

۷- فیلترها، وال‌پیپرها، تم‌ها و انواع محتوا؛ در این شیوه با فروش اقلام نام‌برده درآمد کسب می‌شود.

۸- بازی‌ها رایانه‌ای و فروش درون‌برنامه‌ای بازی‌ها و برنامه‌ها؛ اپ‌های پیام‌رسان با توسعه‌ی بازی‌های مختلف و برنامه‌های کاربردی و فروش مستقیم یا غیرمستقیم (درون‌برنامه‌ای) درآمدزایی می‌کنند.

۹- عملیات پرداخت؛ در این شیوه با ایجاد ارتباط با درگاه‌های بانکی امکان انجام دادن عملیات پرداخت از داخل اپ‌های پیام‌رسان فراهم می‌شود. (مشابه آن‌چه در اپلیکیشن WeChat می‌بینیم)

۱۰- موسیقی؛ استریم موسیقی از داخل اپ‌های پیام‌رسان؛ در این شیوه با شبیه‌سازی روش شرکت‌هایی مثل اسپاتیفای از استریم موسیقی یا فروش آن کسب درآمد می‌شود. (مانند سرویس موسیقی در اپلیکیشن لاین)

۱۱- درخواست تاکسی؛ در این شیوه اپ پیام‌رسان با عقد قرارداد با شرکت‌های «سفارش تاکسی» مثل اوبر آمریکایی یا اسنپ ایرانی، فرآیند سفارش تاکسی از طریق پیام‌رسان‌ها انجام می‌گیرد.

در این میان «آی‌مسیج» (iMassage) اپل و «الو» (Allo) گوگل بی‌هزینه و بی‌تبلیغات مستقیم در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. این شرکت‌ها هزینه‌ی ساخت پیام‌رسان‌ها را به شیوه‌های دیگر (اپل بیشتر با فروش سخت‌افزار آیفون و گوگل با نگه‌داشتن کاربر در بستر این شرکت و استفاده غیرمستقیم از اطلاعات او برای ارائه‌ی تبلیغات هدفمند) تامین می‌کنند.

بازاریابی را از کجا و چگونه باید شروع کنیم؟

شما بازاریاب هستید. لازم نیست از همه چیز سر در بیاورید در ابتدای کار سعی کنید که درک صحیحی از سیستم بازاریابی شرکت پیدا کنید.


گام اول: سازمان

شما بازاریاب هستید. لازم نیست از همه چیز سر در بیاورید (البته فقط در ابتدای کار، بعد از مدتی هر اطلاعاتی می تواند برای شما مفید واقع شود.) در ابتدای کار سعی کنید که درک صحیحی از سیستم بازاریابی شرکت پیدا کنید. بدین رو شروع به انجام کارهای زیر کنید:

1. وارد سیستم نظرسنجی از مشتریان شوید

شرکت های متوسط و بزرگ اغلب به صورت منظم نظرسنجی هایی را به روش های مختلف از مشتریان خود انجام می دهند. این نظرسنجی ها طیف وسیعی از موضوعات نظیر میزان رضایت از کیفیت محصولات، میزان رضایت از خدمات پس از فروش، میزان رضایت از فرایند خرید (از زمان انتخاب محصول تا دریافت آن) و ... را در بر می گیرد. این نظرسنجی ها منابع ارزشمندی برای آشنایی با شرکت و جایگاه آن در بازار و در میان مشتریان است. نمراتی که از این نظرسنجی ها در می آید، نقاط قوت و ضعف سازمان را می شناساند.
 
بازاریابی را از کجا و چگونه باید شروع کنیم؟

نکته عملی: تمامی شرکت هایی که گواهی مدیریت کیفیت (ISO) دارند، دارای سیستم مدون نظرسنجی هستند. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که روش انجام نظرسنجی ها را بررسی کنید. آنها را با روش های استاندارد بسنجید. اگر پیشنهادی دارید ارائه دهید.

برای مرتفع کردن نقاط ضعفی که در این فرایند می بینید، پیشنهاد دهید. اگر هم شرکت فاقد این سیستم بود، کارتان را از همین جا شروع کنید. یک سیستم خوب برای نظرسنجی از مشتریان در موضوعات مختلف راه بیندازید. مدیران از نظرسنجی ها خوش شان می آید. آنها دوست دارند بدانند در شرکت شان چه خبر است. کجای کارشان ایراد دارد و مشتریان درباره آنها چه فکر می کنند.

2. یکی از ارزشمندترین دارایی های هر شرکت، بانک اطلاعاتی شکایات و پیشنهادات آن است

تمام خواسته های مشتریان در غُر زدن های شان است. آنها در مورد خواسته های شان کوتاه نمی آیند و مدام ایراد می گیرند و خواسته های پشت سر هم دارند. این خواسته ها به عنوان شکایت یا پیشنهاد در فایل های مخصوصی ثبت می شوند. البته برای شرکت هایی که دارای گواهی مدیریت کیفیت (ISO) هستند، به این فایل ها رجوع کنید و تا می توانید اطلاعات کسب کنید.

نکته عملی: همان طور که گفته شد، اگر شانس داشته باشید و بتوانید در شرکتی که گاهی مدیریت کیفیت (ISO) دارد استخدام شوید، برخی کارها از قبل انجام شده و اطلاعات موجود است. و اگر هم نتوانستید در چنین شرکتی کار کنید، خودتان دست به کار شوید و شروع به دریافت پیشنهادات و شکایات مشتریان شوید.

این کار را از راه های مختلف مثل نظرسنجی ها، تماس تصادفی و غیره می توانید انجام دهید ولی یادتان نرود، فقط دریافت شکایت یا پیشنهاد مهم نیست. مهم تر از آن این است که آن را تا انتها پیش ببرید، حلش کنید، مشتری را خشنود کنید و در نهایت یکی از ایرادات عملکرد سازان را رفع نمایید.

گام دوم: مشتریان

اگر بتوانید مشتریان تان را بشناسید، به چند مزیت مهم دست پیدا می کنید:

اول: از جایگاه شرکت در بازار اطلاعات خوبی به دست می آورید.

از این طریق می توانید نام تجاری (Brand) شرکت را که ارزشمندترین دارایی های شرکت است، بشناسید. می توانید عواملی را که باعث قوت گرفتن آن شده اند، دریابید و در برنامه های تبلیغاتی تان بر آنها تکیه کنید. می توانید عوامل آسیب زننده به نام تجاری را کشف کنید و با ارائه پیشنهاداتی به مدیریت، سعی در تقویت آن کنید. (این کار از طرفی هم باعث جلب توجه مدیریت به شما می شود.) همین یعنی کلی کار برای انجام دادن.
 
بازاریابی را از کجا و چگونه باید شروع کنیم؟

دوم: مشتریان تان را می شناسید.

این یک مزیت بزرگ برای شما به عنوان بازاریاب است. همین اطلاعات باعث می شود که در طراحی محصولات جدید، یا هر کار دیگری نظر شما را بپرسند چون تنها شمایید که با مشتری در ارتباط هستید و خواسته های او را می دانید. این اطلاعات به تدریج شما را در سازمان مهم می کند و اگر بتوانید با حفظ ارتباط با مشتریان اطلاعات تان را نسبت به آنها افزایش دهید، روز به روز در سازمان مهم تر می شوید.

یادتان نرود که نیازی نیست از همه چیز سر در بیاورید ولی اینگونه اطلاعات باعث می شود که سایر واحدهای سازمان نیاز داشته باشند تا شما به همه چیز احاطه داشته باشید، به خصوص گل سرسبد سازمان یعنی واحد تحقیق و توسعه.

سوم: با پیگیری شکایات و خواسته های مشتریان، می توانید خود را به آنها بشناسانید.

یکی از زیرمجموعه های واحد بازاریابی واحد ارتباط با مشتریان است. با پیگیری خواسته های مشتریان و برآورده کردن خواسته های آنان و جلب رضایت شان، واحد خود را به آنان بشناسانید.

پس از مدتی مشتریان واحد شما و خط تلفن شما را به عنوان دروازه شرکت می شناسند. اینگونه به صورت خودکار اطلاعات به سمت شما سرازیر می شود و شرکت هم شما را نقطه ارتباطی خود با دنیای بیرون در نظر می گیرد.

چهارم: گاهی اوقات پیش می آید که از سایر واحدهای سازمان به خصوص واحد تحقیق و توسعه درخواست انجام تحقیقات موردی به شما می شود.

اگر این تحقیقات در خصوص ایده برای محصول جدید باشد، در فایل پیشنهادات سر بکشید، بعضی از مشتریان ذهن فعالی دارند و ایده های خوبی می دهند.

پنجم: از طریق پیشنهادات و شکایات و پیگیری آنها، می توانید مشتریان تان را دسته بندی کنید.

حدود 10 درصد از مشتریان هستند که اطلاعات و تجربه بالاتری نسبت به سایرین دارند. آنها را جدا کنید و در یک فایل جداگانه نام شان را بیاورید.

به منظور انجام تحقیقات تحلیلی که نیاز به دانش و تجربه زیادی است (و نمی توانید به هر کسی رجوع کنید)، این بانک اطلاعاتی به دردتان می خورد.

گام سوم: رقبا

بانک اطلاعات رقبا را به روز کنید. شرکت های بزرگ و باتجربه، دارای بانک اطلاعاتی منظمی از رقبای شان هستند. یکی از نخستین کارهایی که شا زمانی که وارد یک شرکت می شوید می بایست انجام دهید این است که رقبای آن شرکت را بشناسید.
 
بازاریابی را از کجا و چگونه باید شروع کنیم؟

به سراغ اطلاعاتی که از آنها جمع شده (نظیر کاتالوگ، سایت، فهرست قیمت و ...) بروید و به دقت آنها را مطالعه کنید. سعی کنید هرگونه اطلاعاتی را از رقبا در ذهن بسپارید. نام آنها، محصولات شان، قیمت های شان، اینکه با چه شرکت های خارجی کار می کنند، نام مدیرعامل و هر اطلاعات دیگر.

در مواقع مورد نیاز، اگر کسی به اطلاعاتی از بازار نیاز داشت، قبل از سرک کشیدن در حجم زیادی از کاغذ می تواند به شما و ذهن شما رجوع کند. این یعنی یک مزیت بزرگ. این هم از آن دسته اطلاعاتی است که شما را در سازمان متمایز می کند.

با این حال سعی کنید که اطلاعات رقبا را نزد خودتان (و نه کس دیگری) مدام به روز نگه دارید. برای هر کدام زونکن جداگانه ای را اختصاص دهید و به طرق مختلف با آنها تماس بگیرید. سعی کنید هر طور شده اطلاعات جدید را از آنها بگیرد.

نکته عملی: یکی از کارهای جالبی که می توانید انجام دهید این است که خود را به عنوان مشتری معرفی کنید و با رقبای تان تماس بگیرید و ببینید که آنها درباره شما و محصولات تان به مشتریان چه می گویند.

این کار سخت است ولی اطلاعات بسیار خوبی به دست می دهد؛ اطلاعاتی که می تواند در معرفی محصول یا تبلیغات تان یا هر برنامه ای که برای معرفی نام تجاری تان دارید، مفید واقع شود.

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

هجوم آورده‌اند باشد.
وب‌سایت بازده: آموزش کسب درآمد از اینستاگرام می تواند راهگشای کسب و کار میلیاردها نفر که به افزاره‌هایی مثل فیس‌بوک، اینستاگرام و اسنپ‌چت هجوم آورده‌اند باشد.
 
عجیب نیست که این پلت‌فرم‌ها تا این حد برای تازه‌واردین جذابیت دارد. واضح است که درک این قدرت مطلق و دسترسی به یک پلت‌فرم مانند اینستاگرام و سایر پلت‌فرم‌ها می‌تواند از طریق یک رویکرد بسیار هدفمند در برابر میلیون‌ها دنبال‌کننده، سبب افزایش شدید فروش هر کسب‌وکاری شود.

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

هرچند، ما نیز می‌دانیم که ساختن یک حساب کاربری در اینستاگرام و به‌دست آوردن میلیون‌ها دنبال‌کننده، کار ساده‌ای نیست و مانند دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های گروهی، نیازمند تلاش، شور و شوق و مهارت زیاد در بازاریابی است. این یک مسئولیت پر پیچ‌وتاب، دشوار و بسیار پیچیده است که در طول راه با چالش‌ها و مشکلات زیادی همراه است.

با این حال، به نظر نمی‌رسد که این سختی‌ها باعث دلسردی کسانی شود که جذبِ احتمال وجود ترافیک ذاتی رایگان و تقریبا نامحدود اینستاگرام شده‌اند، ترافیکی که می‌تواند ناشی از داشتن میلیون‌ها دنبال‌کننده باشد. و من به عنوان کسی که در حوزه‌ی بازاریابی برخط غوطه‌ور است، می‌توانم به شما مستقیما بگویم که چه‌قدر این روش جذاب است.

اینستاگرام نیز مانند رتبه‌بندی که در بالای صفحات نتایج موتور جست‌وجوی گوگل وجود دارد، جایی که میلیون‌ها چشم جذب شما می‌شوند، یک ظرف طلای مجازی ارائه می‌دهد. اینستاگرام را می‌توان فقط به عنوان یک آرامان‌شهر توصیف کرد که در فضایی از چیزهای به هم پیوسته وجود دارد و یک مسیر تقریبا مستقیم رو به موفقیت را در هر حوزه‌ای فراهم می‌کند.

وقتی به افرادی که بیش‌ترین تاثیر را روی اینستاگرام داشتند، اندیشیدم من را به این فکر فرو برد که چه‌طور این آدم‌ها چنین موفقیتی را در این پلت‌فرم کسب کردند. موضوع دیگری که متوجه شدم این بود که بسیاری از حساب‌های کاربری که میلیون‌ها دنبال‌کننده دارند، دنبال‌کنندگان‌شان را برای منافع اقتصادی عظیم به کار برده‌اند.

برخی از برترین‌ها، بدون این‌که حتی یک دلار از جیب خود خرج کنند، کسب‌وکارهای چند میلیون دلاری راه انداخته‌اند. آنها به سادگی و با داشتن میلیون‌ها دنبال‌کننده، مخاطبانی ذاتی از قبل داشته‌اند. البته این امر، زیبایی ساختن یک کانال اطلاع‌رسانی است. اگر کسب‌وکاری راه بیندازید که هماهنگ با آن کانال باشد، فرصت‌ها نامحدود هستند.
آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

هر کسی می‌تواند یک کسب‌وکار در اینستاگرام راه بیندازد. اما بدون هواداری قابل توجه، آدم‌های زیادی آن کسب‌وکار را نخواهند شناخت. آن‌چه من می‌خواستم بررسی کنم این بود که چه‌طور می‌توان تعداد دنبال‌کنندگان را افزایش داد. منظور من بالای یک میلیون نفر دنبال‌کننده است، تعدادی که آگهی‌دهندگان را جذب کند.

بنابراین مستقیما سراغ مرجع رفتم. از کسانی که موفقیت‌های زیادی در این حوزه به‌دست آورده بودند، خواستم که رمز موفقیت‌شان را برای من فاش کنند. در پایان، سه نفر از افراد موفق در اینستاگرام را نشانه گرفتم که توانسته بودند به همین نوع دیوانه‌وار موفقیت نائل شوند، نوعی که چنان وسوسه‌انگیز و هیجان آور است که باعث شده حساب‌های کاربری مشابه زیادی به تقلید از آنها توسط کسانی ساخته شود که می‌کوشند موفقیت‌های آنها را تقلید کنند و با آنها رقابت کنند.

هرچند، این موفقیت، برای هیچ یک از این آدم‌ها طبق یک سناریوی یک شبه رخ نداده‌است. و ابدا به سرعت اتفاق نیفتاده‌است. بلکه زمان صرف آن شده‌است. سه نفری که من با ایشان صحبت کردم، دو تا سه سال زمان صرف کرده بودند تا حساب کاربری‌شان بیش از ۱میلیون دنبال‌کننده داشته باشد. باید بگویم که بخش بزرگی از موفقیت آنها پشتکار بوده‌است و تکرار مداوم عادات واقعا خوبی که هر کارآفرین موفقی را تعریف می‌کند.

در ادامه ۳ روش را به شما معرفی می کنیم که بتوانید از اینستاگرام درآمد خوبی کسب کنید.

۳ روش آموزش کسب درآمد از اینستاگرام:

۱. فروش مستقیم محصولات

به احتمال زیاد خیلی از تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی را می‌توانید در اینستاگرام پیدا کنید که تصاویر اجناس خود را منتشر می‌‌کنند، به فروش می‌رسانند و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می‌کنند. این روش زودبازده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

۲. تبلیغات

در این روش افراد با ترفندهایی به تعداد قابل توجهی دنبال‌کننده یا همان فالور دست پیدا می‌کنند و تبدیل به یک رسانه پر بازدید می‌شوند، سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می‌رسند. این روش ساده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

رشد وسلامت شخصی
فایل صوتی کاهش وزن

راز ورمزهای ناگفته برای ثروتمند شدن

راز ورمزهای ناگفته برای ثروتمند شدن

 انسان که روزی افریده شده تا موجودی جادویی باشه حالا تبدیل به تیکه گوشت بی خاصیت شده که به سختی روز را به شب می رسونه .

 

شما هم داستانها وافسانهای قدیمی راشنیدید. داستان رستم ,غول چراغ جادو وهرکول رو,شما هم

روزی مبهوت این داستانها شدید ودر رویاهاتون آرزو کردید.

 

ارزو کردید ای کاش غول چراغ جادو داشتید یا شایدم تو عالم بچگی فکر کردید که واقعا دارید.

بله دوستان من, این داستان همه ی ماهاست ,همه ی ما در هر کجای کره خاکی که زندگی کنیم

در اعماق وجودمان یه حس مشترک هست یه چیز بخصوص که فریاد می زند ما روزی موجوداتی  جادویی بودیم .

  روزی سلطان بودیم وروزی میتونستیم .این فریاد در بچگی قویتر بود.

 اماهرچه بزرگتر شدیم ومثلا عاقل تر ,سعی کردیم این صدا رو خفه کنیم یا نشینیده بگیریم .اما امروز من اینجام ,تا بگم میشه ! میشه به رویاهاتون برسید و مثل قارون ثروتمند بشید

به شما مراسمی می اموزم که در زمانی کوتاه اثری فوق العاده داره وشماها رو به سرعت ثروتمند وقدرتمند میکنه ,همون طوری که روزگاری اجداد ما بودند.

 

اما قبل از مراسم وائین ثروت ,بگذارید چیزهایی به شما بیاموزم تادل سرد نشوید وبیراهه نروید !این چیزهارا یه جادوگر معمولی به شما نمی گوید,جادوگر فقط دعا یا طلسم به شما میدهد .

 

اما من پیش از ان چیزهایی به شما میگویم که حاصل "دیدن" است .دیدن بی واسطه,پس اگر از بی پولی ,قرض وبدبختی خسته شده اید .اگر دیگه نمی خواهید کس دیگری هدایت شما را به عهده بگیرد. تصمیم قاطع ومحکم بگیرید همین حالا , به خود بگویید : تصمیم میگیرم هرچه را که جادوگر بمن می اموزد به کار بندم ومسئولیت کامل این کار رابه عهده میگیرم . زیرا ثروتمندشدن حق من است واین چیزی است که واقعا می خواهم.

کنی. و به نظر من این نھایت
قدرت و بھترین ھدیه ای که میشه به یک فرد داد. قدرت خلق زندگی...
قدرت کنترل زندگی...
می دونی این قدرت چی رو بھت میده؟ این قدرت این امکان رو بھت
میده که در ھر لحظه از زندگیت
انگشت اشاره ات رو به سمت خودت بگیری... میگی خودم کردم...
فرمولش رو یاد گرفتم، انجامش دادم و
این شد. به ھمین راحتی! درست عین دو ضربدر دو که میشه چھار... و
اگر ھم گھگاھی در زندگیت با
شرایط و اتفاق ھایی رو به رو شدی که اوضاع مطابق میل تو نبود،
نمیگی تقصر اینه، امان از مردم... خدا
نخواست... مامانم نذاشت ... پارتی نداشتم که نشد... شرایط بده...
اوضاع خرابه... نه!!!!
تمام دنیا و شرایط بیرونی و آدم ھای دور و برت رو فراموش می کنی و
انگشت اشاره ات رو می گیری به
سمت خودت... مسئولیت می پذیری... میگی آره... الان اون ثروتی که
می خوام رو ندارم؟ اون رشته ی
دانشگاھی رو ندارم؟ شغل و زندگی ایده آلم رو ندارم؟ اون رابطه ی
عاطفی، کسی که می تونه زندگی
من رو با معنا تر کنه رو ندارم؟ اون شغل به خصوص، اون ھدفی که می
خوام رو ندارم؟
قبول... کاملا درسته... در حال حاضر اونھا رو ندارم. اما فقط من، مسئول
زندگی خودم ھستم، پس حالا
که من مسئول زندگی خودم ھستم و این من ھستم که زندگی خودم
رو خلق می کنم چگونه می تونم
این شرایط رو تغییر بدم و شرایط ایده آل و مورد نظرم رو خلق کنم


اشتراک بگذارید:






پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک
انجام می شود
کدتخفیف:

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
razvramz_657260_5542.zip2.9 MB





خودهیپنوتیزم

خودهیپنوتیزم هیپنوتیزم چیست ؟ و انواع هیپنوتیزم و... تحقیقات و مشاهده علمی جدید در زمینه هیپنولوژی اطلاعات خیلی بیشتری در دسترس ماقرار داده است. با توجه به متدهای جدید متنوعی که در دسترس قرار گرفته اند , تصور می شود در اکثریت عظیمی از افراد بشر قابلیت هیپنوتیزم شدن وجود داشته باشد تقریبا درصد95 در هیپنوتیزم از روشهای بدون کلامی می توان استفاده کرد و به این ترتیب حتی افراد کر و لال هم هیپنوتیزم شده اند .این مسئ ...

توضیحات بیشتر - دانلود 35,000 تومان

نوشیدنی معجزه آسا برای کاهش وزن

نوشیدنی معجزه آسا برای کاهش وزن این نوشیدنی معجزه آسا سه روزه لاغرتان می کندبه کمک این نوشیدنی معجزه آسا کبد شما از سموم پاک سازی شده و در عرض سه روز لاغر می شوید. کبد یکی از مهمترین اندام های بدن است اگر این اندام با سموم آلوده شود به درستی عمل نکرده و بدن با مشکلات جدی روبه رو شده و به سلامتی آن آسیب وارد می شود. کبد در کاهش وزن نیز تاثیرگذار است به همین دلیل با هر آسیبی به آن روند کاهش وزن با اختلال مواجه می شود. ما به ش ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان

لوح فشرده برنامه ذهن برای اعتماد بنفس وخود باوری

لوح فشرده برنامه ذهن برای اعتماد بنفس وخود باوری اعتماد بنفس به ادمی شکوه می بخشد .اعتماد بنفس عامل رشد وارتقاء انسان است  با استفاده از این شیوه برنامه ریزی کردن ضمیر ناخوداگاه  ابتدا به حالت خلسه و ارامش عمیق ذهنی وجسمی وسپس تلقینات مورد نظر بصورت مستقیم  به ناخوداگاه داده میشوند ودر زمان کوتاهی به نتایج عالی  وموفقیتهای بینظیری دست می یابی اگر یک سخنرانی در پیش دارید… اگر قرار است با کسی باید وارد مذاکره شوید&h ...

توضیحات بیشتر - دانلود 30,000 تومان

فایل صوتی جذب شادی وجذب انرژی

فایل صوتی جذب شادی وجذب انرژی فایل های صوتی subliminal message چیست، چگونه عمل می کند و چرا یکی از قدرتمند ترین روش های نفوذ به ناخود آگاه هستش؟  آیا تا به حال شده که رفتار، عادت، طرز فکر یا باور به خصوصی داشته باشید که دوست داشته باشید به راحتی و در کمترین زمان ممکن آن را تغییر دهید؟ این رفتار، باور، طرز فکر و ... می تواند هر موردی باشد که از آن لذت نمی برید ولی واقعا دوست دارید که این شرایط و حالت به خصوص را تغییر دهید ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان

راز ورمزهای ناگفته برای ثروتمند شدن

راز ورمزهای ناگفته برای ثروتمند شدن  انسان که روزی افریده شده تا موجودی جادویی باشه حالا تبدیل به تیکه گوشت بی خاصیت شده که به سختی روز را به شب می رسونه .   شما هم داستانها وافسانهای قدیمی راشنیدید. داستان رستم ,غول چراغ جادو وهرکول رو,شما هم روزی مبهوت این داستانها شدید ودر رویاهاتون آرزو کردید.   ارزو کردید ای کاش غول چراغ جادو داشتید یا شایدم تو عالم بچگی فکر کردید که واقعا دارید. بله دوستان من, این داستان ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان

رمز و رازها ی ناگفته وتکنیکهایی برای تناسب اندام زیبا وکاهش فوری وزن

 رمز و رازها ی ناگفته وتکنیکهایی برای تناسب اندام زیبا وکاهش فوری وزن    انچه در این کتاب می اموزید ..   فرمولی تضمین شده برای بدنی زیبا وجذاب   روشهای ویژه ومنحصر بفرد برای داشتن شکمی زیبا رژیم غذایی بر اساس گروه خونی چاقی چیست وبیماریهای مرتبط با ان   چگونه میشه کمتر از یک ماه به جذابیتی ایده ال رسید چطور بدنی سالم وقوی داشته باشیم   چرا وزن کم نمی کنیم راه وروشهای کاهش وزن وچربی سوزی سریع   کاهش وزن بدون گرفتن ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان
 جدیدترین و بروز ترین طرح تدبیر 96_95 که اخرین تغییرات شهریور رو درونش لحاظ کردیم(تغییرات برنامه سالانه شامل جداسازی فعالیت های فوق برنامه و پرورشی و سلامت و تربیت بدنی همچنین فرم 5 خود ارزیابی به فرم6 با اخرین تغییرات تبدیل گردید قسمت خلاقیت و خود ارزیابی ها هم با اندکی تغییر و کاملا اماده و کافیه که شما نام مدرسه خودتونو و چارت و مواردی که مشخصات مدرسه شمارو میرسونه پر کنید این فایل پر حجم ...
جزوه انسان از دیدگاه اسلام نوشته ابراهیم نیک صفت منبع رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور شامل 300 صفحه با فرمت pdf ...
برای اولین بار در ایران : چه کسانی پروفایل اینستاگرام شما را بازدید کرده اند؟    4هزار دانلود شما نشان اعتبار ماست اگه دوست داری بدونی چه کسایی از پروفایل و عکس پروفایل ایسنتاگرام شما بازدید کردن راه کار رو ما داریم. یا اینکه دیدی یه آدم مشهور هر روز بازدید کننده پیج اینستات هست ، تو خبر نداری!! با بازدید یاب ایسنتاگرام اینا همش ممکنه... دوست دارید بدونید چه کسانی از پروفایل اینستاگر ...
این مجموعه بهترین روش یادگیری دستگاه شناسی می باشد.  بدون نیاز به دانستن نت موسیقی        این مجموعه شامل تاریخچه دستگاهها موسیقی  توضیحات دستگاههای موسیقی  روش یادگیری و تشخیص دستگاههای موسیقی  دسته بندی و طبقه بندی دستگاهها با روش اینفوگرافیک  نمونه صوتی دستگاه جهت سهولت یادگیری و تشخیص دستگاه    دوستان عزیز در صورت داشتن هر گونه مش ...
دانلود گزارش تخصصی معلمان آسیب شناسی درس زبان انگلیسی و چالشها و مشکلات در رابطه با علاقه مندی و جذب دانش آموزان به این درس مهم بافرمت ورد وقابل ویرایش تعداد صفحات 110 دانلود گزارش تخصصی معلمان,راهکارها,پیشنهادات,گزارش تخصصی فرهنگیان, این گزارش تخصصی جهت ارائه برای ارزشیابی و کسب امتیاز کامل و همچنین جهت ارائه به عنوان تحقیق ارتقاء شغلی بسیار کامل میباشد مقدمه زبان جزو نخستین وسایل ارتباطی میا ...

http://vanizan.sellfile.ir/

رشد وسلامت شخصی
فایل صوتی کاهش وزن

خودهیپنوتیزم

خودهیپنوتیزم

هیپنوتیزم چیست ؟ و انواع هیپنوتیزم و...h1

تحقیقات و مشاهده علمی جدید در زمینه هیپنولوژی اطلاعات خیلی بیشتری در دسترس ماقرار داده است.

با توجه به متدهای جدید متنوعی که در دسترس قرار گرفته اند , تصور می شود در اکثریت عظیمی از افراد بشر قابلیت هیپنوتیزم شدن وجود داشته باشد تقریبا درصد95
در هیپنوتیزم از روشهای بدون کلامی می توان استفاده کرد و به این ترتیب حتی افراد کر و لال هم هیپنوتیزم شده اند .این مسئله این اهمیت را دارد که برای مقاصد درمانی لزوماًنیازی به خلسه های عمیق هیپنوتیزمی نیست و با درجاتی از آرمیدگی که برای تمام افراد به سادگی قابل دسترسی است, امکان درک و قبول تلقینهای درمانی در رفتار و اعمال آنها امکان پذیر است.

انواع هیپنوتیزم:

هیپنوتیزم( انسانی) دونوع است:

در یکی شخص خود را هیپنوتیزم میکند که خود هیپنوتیزم نامیده میشود

در دیگری فرد شخص یا اشخاص دیگر را هیپنوتیزم میکند که دگر هیپنوتیزم گفته میشود.

با هیپنوتیزم از خواب بیدار شوید:

هیپنوتیزم یک حالت فوق طبیعی مغزی است که به طریق مصنوعی ایجاد می گردد. سلول های مغز در این حالت آمادگی بیشتری جهت یادگیری چیزهای جدید خلق تجربیات جدید خلاقیت و نوآوری دارد.

هر چقدر عمق هیپنوتیزم بیشتر شود تعداد سلولهایی که می توانند روی یک موضوع تمرکز داشته با شند بیشتر خواهد شد و میزان یادگیری به همان مقدار بیشتر خواهد شد.

در هیپنوتیزم ما با قدرت اعجاز انگیز تصویر ذهن یا باور روبرو می شویم. گاهی از اینکه تنها تصویر ذهنی یا باور می تواند چه تغییرات شگرفی در مغز انسان ایجاد کند دچار شگفتی می شویم. تصویر ذهنی در تمام مراحل زندگی اثراتی بر روی انسان می گذارد. ما با تلقینات منفی محیط هیپنوتیزم شده ایم برای اینکه بتوانیم حداکثر توان خود را نشان دهیم باید با هیپنوتیزم از خواب بیدار شویم و محدودیت هایی که برای ما ایجاد شده اند را از بین ببریم.

اغراق آمیز نیست اگر بگوییم همه انساها هر کدام تا اندازه ای تحت تاثیر عقایدی که از دیگران گرفته اند و عقایدی که برای خودشان تکرار شده است و بر حقیقی بودنش صحه گذاشته اند هیپنوتیزم شده اند . اندیشه های منفی روی افکار ما درست همان اثر اندیشه های منفی را دارند که توسط متخصص هیپنوتیزم ایجاد می شود.

اجازه دهید درباره نمایش هایی که توسط برخی از استادان هیپنوتیزم انجام می شود صحبت کنیم.

هیبنوتیزور(هیپنوتیزم کننده) به بازیکن فوتبال می گوید دستش روی میز چسبیده و او نمی تواند دستش را بلند کند.بازیکن با همه تقلایی که می کند نمی تواند دستش را از روی میز بلند کند. عضلات دست و شانه از زور فشار چون طناب کشیده می شود . اما دست همچنان از روی میز تکان نمی خورد.

هیبنوتیزور به قهرمان وزنه برداری می گوید توانایی بلند کردن مدادی را ندارد وزنه برداری که در حالت عادی 300کیلوگرم را بلند می کند از بلند کردن یک مداد عاجز می ماند.

شگفتی مسئله جایی نمایان می شود که , را ضعیف نمی کند. به صورت بالقوه قدرت همیشگی اش را حفظ می کند اما بدون اینکه بداند در جهت خلاف خود تقلا می کند. از یک سو سعی می کند مداد را بلاند کند و از سوی دیگر هم عضلاتش منقبض می شود.

آیا هیپنوتیزم قدرت واقعی اش را زیاد کرده است؟

در آزمایشی قدرت ورزشکار را روی دستگاه قدرت سنج اندازه گرفتند و عدد 100 پوند به دست آمد . هر چه ورزشکار فشار بیشتری آورد عقربه از عدد 100 پوند جلوتر نرفت. در هیپنوتیزم به او تلقین شد که فرد بسیار بسیار قوی است مجددا قدرت بازوی وی اندازه گیری شد این بار عقربه قدرت سنج روی 125 متوقف شد.

آیا می توان این کار را از روش علمی توجیه کرد ؟

ورزشکار در شرایط چون فکر می کرد قدرتش از 100 پوند بیشتر نیست محدودیتی برای قدرت خود ایجاد کرده بود . هیپنوتیزور با برداشتن این مانع ذهنی به او امکان داد تا تمامی نیروی حقیقی اش را به کار گیرد.

هیپنوتیزم شما را از خواب باور های منفی و غلط بیدار می کند. موانع را از سر راه شما برمیدارد . با هیپنوتیزم از خواب بیدار می شوید و خود حقیقی که بسیار قدرتمند و سودمند می باشد را به نمایش می گذارید .


چگونه هیپنوتیزم دارای چنین قدرتی است؟

همانگونه که می دانید کامپیوتر برنامه ریزی می شود. کامپیوتر طبق برنامه جواب های مناسب را پیدا می کند . مغز انسان شبیه به یک کامپیوتر بسیار قوی پر قدرت است . اگر شما آن را جهت موفقیت برنامه ریزی کنید بدون انحراف و بی راهه رفتن شما را به موفقیت می رساند اگر اطلاعات غلط به آن بدهید یا هدفتان مشخص نباشد یا به طور کلی خوب برنامه ریزی نشود و به علائم هشدار دهنده این کامپیوتر عظیم توجه نکنید به جای آن که شما را موفق کند دچار سردر گمی می کند و حتی با تلاش زیاد هم موفقیت چندانی نسیبتان نمی کند.

ما تنها از 5/. یا کمتر از ظرفیت کلی مغزمان استفاده می کنیم . هیپنوتیزم این قدرت را دارد که نیروی نهفته مغز ما را بیدار کند .

قرار گرفتن در حالت خود هیپنوتیزمی بدین معنا نمی باشد که از جسمتان به کلی دور شوید و آن را فراموش کنید . بر عکس تجربه خود هیپنوتیزم این امکان و قدرت را در اختیار شما قرار می دهد که شما بیشتر از قبل با خودتان ارتباط برقرار کنید . و این وسیله نقلیه (ماشین ذهن)که سالها باید با آن همراه و همگام باشید را بیشتر بشناسید .

بهتر بتوانید آن را برنامه ریزی کنید و از آن بهتر استفاده کنید.

تحقیقات نشان می دهد که بیش از 90/. از بیماریها و مشکلات انسان بهدنبال وجود استرس در بدن ایجاد می شود . برای اینکه بتوانیم استرس را از بین ببریم لازم است بدنمان در یک وضعیت آرامی قرار گیرد . در واقع هر قدر که شما از لحاظ جسمی و روانی در وضعیت ریلاکس تر و آرامتری قرار بگیرد سرعت درک سلامتی تمرکز فکر بهتر می گردد.

و بهترین راه استفاده از هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم است .

 

کاربردهای درمانی

به تدریج کارایی فراوان هیپنوتیزم در امور درمانی بیشتر ثابت می شود . بندرت هفته ای می گذرد که گزارش تازه از درمانهای موفق با استفاده از کاربرد هیپنوتیزم ارائه نگردد.واضح است که برای استفاده ازآن دراموردرمانی مقداری اطلاعات در زمینه روانشناسی و پزشکی مورد نیاز است . این بدان علت است که برخی از علائم بیماری (روان تنی ) یک فرد عصبی چنان به علائم اولیه یک بیماری جدی تر شبیه است که قدرت تشخیص علائم مشکوک ضروری می باشد .

اگر بیمار برای راهنمایی در مورد احتمال وجود یک بیماری خطرناک به هیپنوتیزور مراجعه نماید حتما باید توسط یک پزشک هم معاینه شود .

و مشخص شود که بیماری مزبور بخاطر مشکل فیزیکی حادث شده یا روانی . و بیمار نسبت به درمان معمول چه واکنشی نشان داده است.

از تلقین هیپنوتیزمی در مورد بیماری های زیادی می توان کمک گرفت .

هیپنوتیزور حتی قادر است بر روی بسیاری از بیماری هایی که روند معمول درمان تاثیری بر روی آن ها نداشته اند اثر گذارد .

اگر چه دانستن اینکه هیپنوتیزم قادر است بسیاری از ناراحتی ها را درمان کند و نیز تنها روش بیهوشی و بی حسی است که مرگ و میر و عوارضی به دنبال ندارد .

باعث خوشحالی ما می شود اما باید متوجه باشیم که نباید از آن به طور بی رویه برای از بین بردن درد استفاده کرد . نباید فراموش کرد که درد و ناراحتی علائمی طبیعی هستند که نشان می دهند موضوع خاصی از بدن نیاز به توجه بیشتری دارد .بدون راهنمایی یا نظارت پزشکی هیچ درمانی نباید انجام گیرد.

هیپنو آنالیز
هیپنو آنالیز شیوه ای عملی و در حقیقت یک روانکاوی فشرده است . همانطور که روانکاوی در نتیجه آزمایشهای هیپنوتیزمی بوجود آمده و مدتی بعنوان وسیله ای برای اکتشاف چیزهایی با صورت مخفی و کارکردهای پنهان در ذهن ناخودآگاه مورد استفاده قرار گرفت
در سالهای اخیر روانکاوی یک مبنای تجربی وعملی صحیح را ایجاد نمود و همراه با دیگر شاخه های علوم پزشکی هر چه بیشتر از هیپنوتیزم به عنوان ابزاری عملی سود جست .

به دلیل جابه جا گرفتن هدف با وسیله در میان روانکاوی اولیه توقعات نادرستی از هیپنوتیزم و قدرت درمانی آن بوجود آمد.
هیپنوتیزم به خودی خود یک ابزار بود وسیله ای برای رسیدن به هدف و درک آن نیازمند بینش بود .
در پنجاه سال گذشته این بینش تا حد زیادی حاصل گردید . یعنی با دانش مهارت و درک هیپنوتراپیست ها.توانایی هیپنوتیزم در اصلاح رفتار غیر عادی و کمک به انطباق بسته به این که تا چه میزان مقاومت ها و صدمات درونی شناسایی شوند و چه اقدام موثری بر غلبه بر آنها صورت گیرد مشخص می شود
کاربردهای بالینی هیپنوتیزم

به طور کلی کاربردهای هیپنوتیزم به دوبخش بالینی وغیر بالینی تقسیم میشود.حیطه بالینی هیپنوتیزم یا هیپنوتراپی بالینی با قدمتی دیرینه درجهت تشخیص وکمک درمان وحتی درمانی به کار گرفته شده است .طب نوین پزشکی هنوز در بسیاری از موارد در شناسایی مکانیسم و نحوه درمان بیماریها ناتوان است. بهره گیری از توانائی های شخصی انسان حتی بااینکه هنوز فرایندی ناشناخته داردبسیار قابل توجه وکارآمد می باشد.

هیچگاه نباید از هیپنوتراپی انتظار معجزه داشت هر چند گاهی اوقات نیز بدون اغراق معجزه می کند.در مواردی مانند تروماها واورژانسها که پروسه های روتین پزشکی قابلیت ارزیابی وکارایی دقیق وبا سرعتی را دارا است دیگر استفاده از روشهایی مانند هیپنوتراپی نباید به کار برده شود.

آشنایی با فیزیوپاتولوژی بیماریها موارد احتیاط تداخلات دارویی وغیره در مورد بیماری مورد نظر تنها توسط کادر پزشکی مورد نظر امکان پذیر است واز دخالت افراد سودجو در این زمینه بایدجلوگیری شودامروزه کاربردها ی هیپنوتیزم در حیطه پزشکی ودندانپزشکی بسیار گسترده است وردپای آن تقریباً در تمام بخشهامانند روانپزشکی ،طب اطفال، ایمنی ، پوست ،سرطان ، اندوکرین، رادیولوژی پرستاری ،جراحی و... دیده می شود ازطرف دیگر آشنایی وتخصص درمانگر در زمان بکارگیری هیپنوتیزم بسیار لازم وضروری میباشد.که این روش در کنار دانش پزشکی نوین میتوانند به عنوان مکملهای یکدیگر در جهت سلامت و بهداشت مورد استفاده قرار گیرد.

پدیده های هیپنوتیزمی

با مطالعه دقیق پدیده های هیپنوتیزمی می توان به ماهیت ترانس یا خلسه پی برد.

در هیپنوز تغییراتی در فیزیولوژی بدن ایجاد می شود ازجمله این تغییرات:تغییر ریتم قلب،کاهش فشار خون و کاهش مقاومت عروق محیطی و نیز کاهش متابولیسم پایه است . درجه حرارت بدن، مقاومت الکتریکی پوست، تعداد و عمق تنفس کاهش مییابد . تلقینات هیپنوتیزمی در تون عضلات و ترشحات غدد درون ریز تغییراتی ایجاد می کنند این تغییرات اساس بعضی از پدیده های جالب هیپنوتیزمی هستند که باعث جذابیت هیپنوتیزم شده است و نیز پدیده هایی که باعث اثرات درمانی می شوند .

برخی از پدیده های هیپنوتیزمی عبارتند از : حالت کاتالپسی یا جمود عضلانی ، تغییرات در حواس پنجگانه، بی حسی هیپنوتیزمی ، سومنامبولیسم، تغییرات قدرت حافظه و رجعت سنی و قدرت تلقین پذیری فوق العاده و غیره


اشتراک بگذارید:






پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 350,000 ریال
عملیات پرداخت با همکاری بانک
انجام می شود
کدتخفیف:

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
khod-hipnotizm_659493_3983.zip54.5 MB





نوشیدنی معجزه آسا برای کاهش وزن

نوشیدنی معجزه آسا برای کاهش وزن این نوشیدنی معجزه آسا سه روزه لاغرتان می کندبه کمک این نوشیدنی معجزه آسا کبد شما از سموم پاک سازی شده و در عرض سه روز لاغر می شوید. کبد یکی از مهمترین اندام های بدن است اگر این اندام با سموم آلوده شود به درستی عمل نکرده و بدن با مشکلات جدی روبه رو شده و به سلامتی آن آسیب وارد می شود. کبد در کاهش وزن نیز تاثیرگذار است به همین دلیل با هر آسیبی به آن روند کاهش وزن با اختلال مواجه می شود. ما به ش ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان

لوح فشرده برنامه ذهن برای اعتماد بنفس وخود باوری

لوح فشرده برنامه ذهن برای اعتماد بنفس وخود باوری اعتماد بنفس به ادمی شکوه می بخشد .اعتماد بنفس عامل رشد وارتقاء انسان است  با استفاده از این شیوه برنامه ریزی کردن ضمیر ناخوداگاه  ابتدا به حالت خلسه و ارامش عمیق ذهنی وجسمی وسپس تلقینات مورد نظر بصورت مستقیم  به ناخوداگاه داده میشوند ودر زمان کوتاهی به نتایج عالی  وموفقیتهای بینظیری دست می یابی اگر یک سخنرانی در پیش دارید… اگر قرار است با کسی باید وارد مذاکره شوید&h ...

توضیحات بیشتر - دانلود 30,000 تومان

فایل صوتی جذب شادی وجذب انرژی

فایل صوتی جذب شادی وجذب انرژی فایل های صوتی subliminal message چیست، چگونه عمل می کند و چرا یکی از قدرتمند ترین روش های نفوذ به ناخود آگاه هستش؟  آیا تا به حال شده که رفتار، عادت، طرز فکر یا باور به خصوصی داشته باشید که دوست داشته باشید به راحتی و در کمترین زمان ممکن آن را تغییر دهید؟ این رفتار، باور، طرز فکر و ... می تواند هر موردی باشد که از آن لذت نمی برید ولی واقعا دوست دارید که این شرایط و حالت به خصوص را تغییر دهید ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان

راز ورمزهای ناگفته برای ثروتمند شدن

راز ورمزهای ناگفته برای ثروتمند شدن  انسان که روزی افریده شده تا موجودی جادویی باشه حالا تبدیل به تیکه گوشت بی خاصیت شده که به سختی روز را به شب می رسونه .   شما هم داستانها وافسانهای قدیمی راشنیدید. داستان رستم ,غول چراغ جادو وهرکول رو,شما هم روزی مبهوت این داستانها شدید ودر رویاهاتون آرزو کردید.   ارزو کردید ای کاش غول چراغ جادو داشتید یا شایدم تو عالم بچگی فکر کردید که واقعا دارید. بله دوستان من, این داستان ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان

رمز و رازها ی ناگفته وتکنیکهایی برای تناسب اندام زیبا وکاهش فوری وزن

 رمز و رازها ی ناگفته وتکنیکهایی برای تناسب اندام زیبا وکاهش فوری وزن    انچه در این کتاب می اموزید ..   فرمولی تضمین شده برای بدنی زیبا وجذاب   روشهای ویژه ومنحصر بفرد برای داشتن شکمی زیبا رژیم غذایی بر اساس گروه خونی چاقی چیست وبیماریهای مرتبط با ان   چگونه میشه کمتر از یک ماه به جذابیتی ایده ال رسید چطور بدنی سالم وقوی داشته باشیم   چرا وزن کم نمی کنیم راه وروشهای کاهش وزن وچربی سوزی سریع   کاهش وزن بدون گرفتن ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان
 جدیدترین و بروز ترین طرح تدبیر 96_95 که اخرین تغییرات شهریور رو درونش لحاظ کردیم(تغییرات برنامه سالانه شامل جداسازی فعالیت های فوق برنامه و پرورشی و سلامت و تربیت بدنی همچنین فرم 5 خود ارزیابی به فرم6 با اخرین تغییرات تبدیل گردید قسمت خلاقیت و خود ارزیابی ها هم با اندکی تغییر و کاملا اماده و کافیه که شما نام مدرسه خودتونو و چارت و مواردی که مشخصات مدرسه شمارو میرسونه پر کنید این فایل پر حجم ...
جزوه انسان از دیدگاه اسلام نوشته ابراهیم نیک صفت منبع رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور شامل 300 صفحه با فرمت pdf ...
برای اولین بار در ایران : چه کسانی پروفایل اینستاگرام شما را بازدید کرده اند؟    4هزار دانلود شما نشان اعتبار ماست اگه دوست داری بدونی چه کسایی از پروفایل و عکس پروفایل ایسنتاگرام شما بازدید کردن راه کار رو ما داریم. یا اینکه دیدی یه آدم مشهور هر روز بازدید کننده پیج اینستات هست ، تو خبر نداری!! با بازدید یاب ایسنتاگرام اینا همش ممکنه... دوست دارید بدونید چه کسانی از پروفایل اینستاگر ...
این مجموعه بهترین روش یادگیری دستگاه شناسی می باشد.  بدون نیاز به دانستن نت موسیقی        این مجموعه شامل تاریخچه دستگاهها موسیقی  توضیحات دستگاههای موسیقی  روش یادگیری و تشخیص دستگاههای موسیقی  دسته بندی و طبقه بندی دستگاهها با روش اینفوگرافیک  نمونه صوتی دستگاه جهت سهولت یادگیری و تشخیص دستگاه    دوستان عزیز در صورت داشتن هر گونه مش ...
دانلود گزارش تخصصی معلمان آسیب شناسی درس زبان انگلیسی و چالشها و مشکلات در رابطه با علاقه مندی و جذب دانش آموزان به این درس مهم بافرمت ورد وقابل ویرایش تعداد صفحات 110 دانلود گزارش تخصصی معلمان,راهکارها,پیشنهادات,گزارش تخصصی فرهنگیان, این گزارش تخصصی جهت ارائه برای ارزشیابی و کسب امتیاز کامل و همچنین جهت ارائه به عنوان تحقیق ارتقاء شغلی بسیار کامل میباشد مقدمه زبان جزو نخستین وسایل ارتباطی میا ...