برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه
برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه

دعا سلاح قدرتمندی برای موفقیت است(vanizan.com



دعا سلاح قدرتمندی برای موفقیت است
www.vanizan.com

امروزه مردم بیشتر ازگذشته دعا می کنند زیرا فهمیده اند که نقش مؤثری در کارایی آنها دارد.دعا به انسان کمک می کند از نیروهایش بهره برداری کند و از توانش به گونه ای استفاده کند که به شکل دیگری ممکن نیست.


روان شناس معروفی می گوید:«دعا قوی ترین نیرویی است که در دسترس فرد قراردارد تا با آن مشکلات شخصی اش را حل کند.قدرت دعا مرا شگفت زده می کند.»


قدرت دعا جلوه ای ازانرژی است.درست همان طور هم که روش های علمی برای آزاد کردن انرژی اتمی وجود دارد،همین طور روش های علمی برای آزاد شدن انرژی معنوی از طریق ساخت و کار دعا وجود دارد.مثال های هیجان انگیزی از قدرت نیرو بخش دعا ذکر شده اند.


دعا می تواند هر شب روح شما را تازه کند و شما را هر روز صبح با انرژی تازه از خواب بیدار کند.اگر بگذارید دعا به ضمیرناخودآگاهتان نفوذ کند می توانید راه حل مشکلاتتان را دریافت کنید.ضمیرناخودآگاه جایگاه نیروهایی است که درست یا اشتباه بودن اقدامات شما را تعیین می کنند.دعا از این قدرت برخوردار است که کاری کند تا واکنش های منطقی و درست ازخودتان نشان بدهید.دعایی که در اعماق ضمیرناخودآگاه شما نفوذ کرده باشد می تواند شما را ازنو بسازد.قدرت شما را آزاد می کند و موجب راحت جریان یافتن آن می شود.


بسیار مهم است که تشخیص بدهید هنگام دعا با عظیم ترین نیروی جهان سر و کاردارید.

 دردعایت بسیار ساده و صریح با خداوند درباره ی آن صحبت کن.به علاوه با خداوند مانند موجودی دور از دسترس و مبهم صحبت نکن بلکه تصور کن که خدواند در دفترت،در خانه ات،درخیابان ،در همه جامثل یک شریک ومثل یک دوست صمیمی نزدیک توست.با خداوند مانند یک دوست نزدیک حرف بزن مثلاً بگو:«خدایا با این مشکل چکار کنم؟»یا«خدایا فکر تازه ای درذهن من بیانداز.»او ذهنش و فعالیت هایش را با دعا توأم کرده بود.


نکته ی دوم دردعای خلاق تصویرسازی است.عامل اساسی درعلم فیزیک نیروست.عامل اساسی در علم روان شناسی آرزویی است که موفق خواهد شد.کسانی که تصورمی کنند موفق می شود احتمالاًموفق خواهد شد.کسانی که تصورمی کنند شکست می خورند احتمالاًشکست خواهند خورد.وقتی شکست یا پیروزی را درذهن خود تصویر می کنید این تصاویرذهنی به احتمال زیاد واقعیت پیدا خواهند کرد.
www.vanizan.com

برای اینکه مطمئن شوید چیز با ارزشی برای شما اتفاق خواهد افتاد اول برای آن دعا کنید وآن را مطابق با اراده ی خداوند آزمایش نمایید،بعد تصویری از اتفاق افتادن آن را درذهنتان نقش کنید.آن را درضمیرخودآگاهتان نگهداری کنید.دائماً این تصویر را به اراده ی خداوند واگذارکنید یعنی کار را به دست خدا بسپارید و راهنمایی های اورا دنبال کنید.سخت کارکنید وهوشیارباشید .بدین ترتیب نقش خود را دررسیدن به موفقیت در آن زمینه ایفا می کنید.واقعیت پیدا کردن آن تصویر را درذهنتان تمرین کنید.این کارراانجام دهید،آنگاه شما درمورد آن دعا کرده و درذهنتان تصویرکرده اید اگرقابل تحقق باشد واقعیت پیدا می کند؛البته باید قدرت خداوند را برای تحقق یافتن آن به یاری بطلبید وعلاوه برآن برای تحقق پیداکردن آن با تمام وجود تلاش کنید.

همانگونه که امام صادق علیه السلام میگوید : وقتی دعا میکنید جواب دعا رو درب خانه ببینید یعنی اونقدر مطمئن باشید که خدا حتی با سرعت جوابتون رو میده و دعاتون رو مستجاب کرده و میکنه .


کسی میگفت :باورکردم که با کمک خداوند هدف هایی که می خواستم به آنها برسم قابل دسترسی هستند.احساسی به من می گفت که همه چیز درست می شود و از آن زمان به بعد دیگر از هیچ چیزنگران نمی شوم.مطمئن بودم که کارها درست می شود، درنتیجه بهتر می خوابیدم و کم کم حالم بهترشد.مثل این بود که داروی تقویتی خورده باشم.ادراک جدیدی که پیدا کردم و استفاده از آن روش های معنوی نقطه ی عطفی درزندگی من شد.»
www.vanizan.com

 ایمان مذهبی موضوعی منحصر به افراد قشری و کوته فکرنیست بلکه روندی علمی برای زندگی موفق است،زیرا مستقیماً نتیجه ی قدرت دعا در زندگی خود را خواهید دید.


من شخصاً اعتقاد دارم که دعا انتقال یک احساس عاطفی ازیک فرد به فرد دیگر و به خداوند است.تمام دنیا درحرکت است،مولکول های یک میز حرکت دارند،هوا پراز نوسان است،واکنش میان انسان ها نیزحرکت دارد.وقتی شما برای یک فرد دعا می کنید نیرویی را که در دنیای معنوی وجود دارد به کار می گیرید.در جریان دعا حسی از عشق،مددکاری،حمایت و درکی دلسوزانه و نیرومند را ازخودتان به فرد دیگرانتقال می دهید.درطی این روند امواجی را در جهان به کار می اندازید که خداوند ازطریق آنها به هدف های خوبی که برایشان دعا می کنید واقعیت می بخشد.این اصل را آزمایش کنید و نتایج شگفت انگیزش را به چشم خود ببینید.


یکی از مهمترین کارکردهای دعا تحریک ایده های خلاق است.درون ذهن ما تمام منابع لازم برای زندگی موفق وجود دارد.ایده هایی درضمیرخودآگاه ما وجود دارند که اگرآزاد شوند و میدان پیدا کنند و درست پیاده شوند می توانند اجرای موفق هرپروژه یا کاری را به دنبال داشته باشند.خداوند در درون ذهن و شخصیت ما تمام نیروها و توانایی های بالقوه را قرارداده است که برای زندگی مثبت به آنها نیازداریم.وظیفه ی ماست که از این نیروها بهره برداری کنیم و آنها را توسعه دهیم.
با به کارگیری قدرت دعا،نیرویی باورنکردنی را کشف کنید.شما هم می توانید همین کار را بکنید .

قدرت دعا

 قانون زیر به شما کمک می کند که حداکثر نتیجه را ازدعا کردن بگیرید:
1-هرروز چند دقیقه از وقت تان را کنار بگذارید .سکوت کنید.فقط سعی کنید به خداوند فکرکنید .این کار باعث می شود ذهنتان از لحاظ معنوی آماده شود.
2-بعد با صدای بلند دعا کنید و از کلمات ساده و معمولی استفاده نمایید .هر چیزی به ذهنتان می رسد به خدا بگویید .فکر نکنید باید از عبارات مقدس و کلیشه ای استفاده کنید .به زبان خودتان با خدا حرف بزنید.مطمئن باشید زبان شما را می فهمد.
3-همان طور که به انجام کارهای روزانه مشغول هستید دعا کنید.مثلاً در اتوبوس یا مترو یا پشت میز کارتان نشسته اید ،چند دقیقه چشمتان را ببندید تا چند دقیقه از دنیا فارغ شوید و برحضورخداوند تمرکز کنید.هرچه هر روز این کاررا بیشترانجام دهید خدا را به خودتان نزدیک تر احساس خواهید کرد.
4-دردعا همیشه چیزی از خدا نخواهید درعوض نعمت های خدا را یاد کرده و بیشتر وقت دعا را صرف سپاسگزاری از خداوند کنید.
5-باورداشته باشید که دعاهای خالصانه به کسانی که دوستشان دارید می رسند و آنها را از محبت و حمایت خداوند برخوردار می کنند.
6-هرگزدردعا افکار منفی به ذهن تان راه ندهید.تنها افکار مثبت هستند که نتیجه می دهند.
7-همیشه دردعا بگویید که آماده ی پذیرفتن اراده ی خداوند هستید.آنچه دوست دارید ازخدا بخواهید اما آماده باشید که هرچه را خداوند به شما می دهد بپذیرید.شاید از چیزی که خودتان می خواهید خیلی بهترباشد.
8-این نگرش را در خودتان تقویت کنید که کارها را به دست خدا بسپارید .از خدا بخواهید به شما قدرت بدهد تا کارهایتان را به بهترین شکل انجام دهید و برای نتیجه ی کار به خدا توکل کنید.
9-برای کسانی که از آنها خوشتان نمی آید یا به شما بدی کرده اند دعا کنید.کینه بزرگ ترین مانع قدرت معنوی است.
10-فهرستی از کسانی که می خواهید برایشان دعا کنید تهیه نمایید.هرچه بیشتر برای دیگران به خصوص کسانی که با شما پیوند نزدیک ندارند دعا کنید.دعایتان بیشتراستجابت می شود
www.vanizan.com.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.