برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه
برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه
پیام های پنهان ذهن ناخوداگاه را تحت تاثیر قرار میدهند .در واقع در مورد پیام های بصری که ممکن است داخل یک فیلم یا داخل یک تصویر خیلی سریع چمک بزند و یا داخل پیام های صوتی که توسط دیگر صداها پوشانده شده اند صحبت میکنیم .ضبط شدن صدا در سطح بسیار پایین که قابل شنیدن نیست.تحقیقات علمی هنوز در حال تحقیق بر روی چگونگی اثر بخشی این فرایند است.
۱: در سال ۱۸۹۷ روانشناسی جدید در مورد عملکرد پیام های پنهان مقاله ای را منتشر کرد .در جنگ جهانی دوم یک(tachistoscope, (روانشناسی) دستگاه تصویر افکنی سریع برای سنجش حافظه وتوجه) برای آموزش سربازان که چطور هواپیماهای دشمن را بشناسند مورد استفاده قرار گرفت.
۲: جیمز ویکاری یک محقق ادعا کرد میتواند فروش ذرت بو داده را افزایش دهد و اینکار را در یک سالن سینما در نیوجرسی از طریق پیام های پنهان در یک فیلم انجام داد .این امر منجر به استفاده از پیام های پنهان در تبلیغات مدرن شد .

۳: در سال ۱۹۷۳ یک کمپین تبلیغاتی بازی شامل پیام های پنهان بود.عده بسیاری شکایت کردند و صدای آن به کمیسیون ارتباطات فدرال FFC رسید.این پیام های پنهان مخالف منافع مردم بود و این اتفاق باعث شد ایالات متحده این روش را ممنوع کند هر چند این روش باعث ممنوعیت در کانادا هم شد.
۴: در سال ۱۹۷۸ تلاش برای گرفتن فردی به نام دنیس رادر ملقب به BTK Killer .ایستگاه تلویزیونی KAKE-TV واقع در Wichita ،امریکا اجازه اجرا یک پیام پنهان در مورد گزارش قتل BTK را داد.این گزارش شامل پیام پنهان “همین الان با رئیس تماس بگیر ” بود و با گزارش های مردمی نه چندان زیادی مواجه شدند .
۵: مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۰۰ جرج بوش یک اگهی تلویزیونی شامل پیام پنهان “موش” را در یک فریم از این اگهی در سراسر امریکا پخش کرد .پس از شکایات FFC و بررسی آن هرگز مجازاتی و اقدامی برای آن صورت نگرفت.

۶: در ۲۷ ژوئیه سال۲۰۰۷ ارم مک دونالد در یک فریم در برنامه تلویزیونی آشپز امریکا ظاهر شد این کار باعث اتهام زدن به پیام های پنهان شد.اما در یک حرکت زیرکانه این شبکه اعلام کرد که یک مشکل جزئی بوده است.
۷: هر دو برند کوکا و پپسی گرفتار پیام های پنهان شدند:
A) احساس خوردن – کوکاکولا در دهه هشتاد از این پوستر برای آگهی های تبلیغاتی استفاده کرد.پیام پنهان در مکعب یخی در سمت راست دیده میشود البته ما آن را تار کردیم اما مشخص است چه چیز میتواند باشد.هنرمند آن اخراج و مورد تعقیب قانونی قرار گرفت وتمام پوستر های طراحی شده او فراخوانی و یک کمپین جدید راه اندازی شد.

B ) کمپین تبلیغاتی پپسی در سال ۱۹۹۰ ،این کمپانی قوطی هایی را با طراحی نئونی به فروش میرساند .اگر شما دو قوطی به رو هم قرار دهید و در جای درست قرار بگیرند کلمه s.e.x نشان داده میشود.

۸: ماشین های فراری مسابقات فرمول یک، یک راننده که همیشه رنگ ماشین او قرمز است و همیشه لوگوی مارل برو(Marlboro) را با خود حمل میکند که این شرکت یکی از اسپانسرهای بزرگ مسابقات فراری است.با این حال ممنوع شدن تبلیغات دخانیات باعث میشود فراری و مارل برو در سال ۲۰۱۰ یک بارکد را به سبک لوگو طراحی کنند .این طراحی به سرعت به عنوان یک تبلیغ پنهان برای مارل برو به رسمیت شناخته شد .حتی بعد از اینکه فراری شکست خورد مارل برو متعهد شد از این تیم حمایت مستمر کند .با این حال بدون استفاده از تبلیغات رابطه بین مسابقات فراری و مارل برو از بین میرفت.

۹: فیلم های زیادی شامل پیام پنهان و سمبل های زیرکانه ای است(بیشتر پیام ها حاوی مسائل جنسی هستند بنابراین زیاد نمیخواهیم جزئیات را بررسی کنیم اما اگر در گوگل سرچ کنید فیلم ها و کلمات پنهان بیشتری را میتوانید پیدا کنید .
۱۰: یک شرکت خارجی وجود دارد که پول را عاری از پیام های پنهان میکند و با ضبط کرد صداهایی ادعا میکند میتواند هر کاری برای کمک به شما بکند از جلوگیری کردن مکیدن انگشت یه بچه توسط خودش تا یادگیری زبان خارجه در هنگام خواب همچنین برنامه ای برای کنترل روانی بدن در هنگام تولد را دارد.
اطلاعات زیادی از این مورد در دسترس نیست اما فکر میکنم ۸ مورد بالا به خوبی قدرت استفاده از این روش را نشان میدهد.