برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه
برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری

برنامه ریزی ضمیر نا خوداگاه توسط فایلهای سابلیمینال صوتی وتصویری برای رسیدن به تمام خواسته ها و اهداف .,ثروتمند شدن ,کاهش لاغری,ترک سیگار و مواد مخدر,,رها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته,وتقویت ذهن وحافظه

گام ساده و طلایی برای اینکه عشق و علاقه ی خود را به یک کسب و کار اینترنتی موفق و سود آور تبدیل کنید

 گام ساده و طلایی برای اینکه عشق و علاقه ی خود را به یک کسب و کار اینترنتی موفق و سود آور تبدیل کنید


آیا دوست داری که با کمترین هزینه و بودجه ی شروع و بدون نیاز به محصولات فیزیکی و صرفا با انجام دادن کارهایی 

که عاشق انجام دادنش هستی،

 یک کسب و کار اینترنتی موفق و سود آور رو برای خودت راه اندازی بکنی؟ حتما همینطوره! کی نمیخواد؟! درسته؟ 

در این مقاله، تمامی چیزهایی که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی آموزش محورت،

 بهش نیاز داری رو بهت آموزش میدم.

این مدل کسب و کار تست شده به من کمک کرده که فقط در یکی از کسب و کارهای اینترنتی خودم در سال گذشته بیش از 2.5 میلیارد 

تومان سود آوری اینترنتی و مجموعا حدود 6.5 میلیارد تومان سود آوری اینترنتی رو در سال گذشته در مجموع کسب و

 کارهای اینترنتی خودم داشته باشم.

علاوه بر این این سیستم به من کمک کرده که بتونم زندگی ای رو برای خودم بسازم که سرشار از آرزوها و رویاهای منه...

اما بهترین بخش این داستان اینه که این کسب و کارها صرفا بر اساس علایق من شکل گرفته و به من اجازه میده...



علاوه بر این کسب و کار اینترنتی آموزش محور این قدرت رو به من داده که بتونم به هرجایی که دوست دارم سفر کنم، 

بتونم به هر میزان که دوست دارم برای خانواده و دوستانم زمان صرف کنم و زمان خودم رو با اونها بگذرونم و بتونم محصولاتی 

رو تولید کنم که قلبا و عمیقا باور دارم که به درد افرادی میخوره که به کار آفرینی، روابط عاطفی و موفقیت علاقه مند هستن.

و خیلی چیزهای دیگه...

** نکته مهم: نتایج کسب شده برای همه یکسان نیست و ممکنه برای هر فرد متفاوت باشه.

کسب و کار اینترنتی آموزش محور چیست؟

کسب و کار اینترنتی آموزش محور در شرایطی شکل میگیره که تو اطلاعاتی رو گرد آوری و دسته بندی میکنی و 

اون رو به مشتریانی به فروش میرسونی که دوست دارن مسایل و مشکلاتی که در زندگی خودشون دارن رو حل کنن.

خوشبختانه اینترنتی، تولید و توزیع محصولات آموزشی رو از هر زمان دیگه ای راحت تر و سریع تر کرده.

برای شروع یک کسب و کار آموزشی به روش سنتی برای شروع لازم هست که بودجه یبسیار زیادی رو داشته باشی، 

برای انتشار محصولات خودت نیاز به سرمایه گذاری زیادی داری، نیاز به انبار داری تا محصولات تولید شده رو

 در اون ذخیره کنی و صرفا زمانی می تونی به درآمدزایی قابل قبول و سود آوری برسی که صدها یا هزاران نسخه 

از محصول خودت رو به فروش رسونده باشی.

اما اینترنت مسیر این بازی رو به کلی عوض کرده.

در شرایط فعلی، تو می تونی به راحتی یک محصول متنی، صوتی یا ویدیویی خیلی عالی و با کیفیت را با حداقل هزینه ی 

ممکن تولید کنی. به تنها چیزی که نیاز داری یک سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ هستش و البته برنامه های رایگانی که بهت 

کمک میکنه این محصولات آموزشی رو تولید کنی و نهایتا وارد عرصه ی کار آفرینی اینترنتی بشی.

علاوه بر این بازاریابی و فروش این محصولات آموزشی هم، خیلی راحت تر و سریع تر از اون چیزی شده که در

 گذشته در بازاریابی سنتی وجود داشته...

مجبور نیستی که حتما هزینه های بسیار زیاد و بالایی رو در مجله ها، روزنامه ها، بیلبوردهای تبلیغاتی و ... برای تبلیغات 

هزینه کنی. در عوض می تونی یک مبلغ جزیی و بودجه ی نسبتا کمی رو صرف تبلیغات هدفمند بکنی و مخاطبان 

مورد نظرت رو به سمت محصول خودت هدایت کنی. اگر هم اصلا دوست نداری که پولی رو برای تبلیغات صرف کنی،

 می تونی به کمک روش های رایگان جذب بازدید کننده و مخاطب مثل وبلاگ نویسی، انتشار محتوای رایگان، سوشال مدیا ها و ...

 بازدیدکننده ها رو به سایت خودت هدایت کنی.

به صورت کلی، کسب و کار اینترنتی آموزش محور...

کسب و کار اینترنتی آموزش محور یک فرصت خارق العاده و عالیه. این اولین چیزیه که واقعا دوست دارم بدونی. یک بازار داغ، عالی و دست اول!

همونطوری که قبلا هم به این موشوع اشاره کردم، کسب و کار اینترنتی آموزش محور در سال گذشته به کمک کرده که بیش 

از 6.5 میلیارد تومان سود آوری اینترنتیداشته باشم. با توجه به این موضوع که نایج کسب شده یک نفر با نفر بعدی می تونه متفاوت باشه و

 نتایجی که همه کسب میکنن یکسان نیست، اما مطمین هستم که به خوبی متوجه این موضوع شدی و این رو درک میکنی که چرا

 من قلبا باور دارم که کسب و کار اینترنتی آموزش محور یکی از بهترین گزینه های موجوده که می تونی در اون کار خودت رو شروع کنی.

شاید مهمترین دلایلش این باشه که...

مهمترین چیزی که برای موفقیت بهش نیاز داری علاقه و اشتیاق سوزانه.

زمانی که من کارم رو شروع کردم، این تنها چیزی بود که داشتم. به جرات می تون بگم که شاید حتی 10 درصد آموزش ها و

 اطلاعاتی که امروز در اختیار دارم و در دسترس تو هم وجود داره رو نداشتم. اما واقعا علاقه و اشتیاق سوزانی داشتم و به

 قدری این مسیر رو ادامه دادم تا بالاخره راه درست رو پیدا کردم.

اگر در حال مطالعه ی این مقاله هستی، فکر می کنم تو هم اینو داشته باشی J

در این مقاله تو دقیقا یاد میگیری که برای شروع کسب و کار اینترنتی آموزش محور خودت به چه چیزهایی نیاز داری. 

در ادامه به خوبی این موضوع رو میبینی که کسب و کار اینترنتی آموزش محور بسیار ساده است و با چند منبع و 

ابزار ساده می تونی فورا کسب و کار اینترنتی خودت رو شروع کنی.

برای شروع به بودجه زیادی نیاز نداری و می تونی با حداقل ها کار خودت رو شروع کنی و به مرحله ی درآمدزایی اینترنتی برسی.

ازت میخوام که این مقاله رو به دقت بخونی. با مدل کسب و کاری که بهت معرفی می کنم به خوبی آشنا بشی و مهمتر

 از همه بری و تک تک این گام ها رو اجرایی کنی.

7 گام تا راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق و سود آور

بعضی از افرادزمانی که بحث کسب و کار اینترنتی آموزش محور مطرح میشه حس می کنن که فورا باید به سراغ تولید 

محصول برن! لطفا تو این کار رو نکن دوست من.

درسته که شروع و راه اندازی کسب و کار اینترنتی آموزش محور خیلی ساده است، اما حتما به این موضوع توجه داشته باش

 که برای شروع به استراتژی و سیستم درست و قابل اطمینان نیاز داری، و به محض اینکه با فرمول و سیستم مورد نظر

 آشنا شدی، حالا دیگه وقتشه که دست به کار بشی و این سیستم رو اجرایی کنی.

چیزهایی که نیاز نداری اینه...

بله، درست دیدی دوست من، تو می تونی یک کسب و کار اینترنتی خیلی عالی، موفق و سود آور رو راه اندازی کنی، 

حتی بدون اینکه متخصص حرفه ای در زمینه ی انتخابیت باشی!

چگونه؟ خیلی ساده! می تونی از تخصص و مهارت های افراد متخصص استفاده کنی.

در ادامه بیشتر پیرامون این موضوع صحبت می کنم...

اول از همه، اجازه بده هفت گامی که برای راه اندازی و ایجاد یک کسب و کار اینترنتی موفق و سود آور باید بردارری رو 

با همدیگه مورد بررسی قرار بدیم.

گام اول: انتخاب حوزه مناسب

گام دوم: تولید محصولی که مشتری خواهان اونه

گام سوم: قیف فروش

گام چهارم: تحویل محصول به مخاطب

گام پنجم: تکنیک های فروش و بازاریابی

گام پنجم: آمادگی برای اولین درآمدزایی های اینترنتی

گام هفتم: رشد و گسترش کسب و کار اینترنتی

فقط همین!

اگر این گام ها رو به ترتیب دنبال کنی، مطمین باش که موفقیت برای تو حتمی و تضمین شده است.

یادت باشه دوست من، کلید موفقیت اجرای این گام هاست! ممکنه دوست داشته باشی که استراتژی ها، تکنیک ها و

 فرمول های زیادی رو یاد بگیری اما تا اونها رو اجرایی نکنی، هیچ خبری از موفقیت نیست.

در ادامه این 7 گام رو بیشتر با هم بررسی می کنیم، اما ازت میخوام که حتما مطمین بشی که این مواردی که یاد میگیری رو اجرایی خواهی کرد.

 

گام اول: انتخاب حوزه مناسب

این گام، گام بسیار مهمی هستش چرا که فنداسیون و زیربنای کسب و کار اینترنتی شما رو شکل میده.

حوزه: مخاطبانی که مد نظر شما هستند و نیازهای از این مخاطبان که توسط شما مورد توجه و پاسخگویی قرار میگیره.

انتخاب یک حوزه مناسب و سود آور یک کلید و گام طلایی برای موفقیت صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به حساب میاد. 

اگر حوزه ی نامناسبی رو انتخاب کنی، کسب و کارت محکوم به شکسته! اصلا هم مهم نیست که چقدر محصول خوب و

 ارزشمندی رو تولید کرده باشی یا حتی چقدر در بازاریابی قوی و عالی پیش رفته باشی.

تو به راحتی می تونی چندین کسب و کار اینترنتی موفق رو در حوزه های مختلف راه اندازی کنی و نیازی که صرفا یک 

کسب و کار اینترنتی در یک حوزه ی مشخص رو داشته باشی.

خیلی ساده می تونی مثلا به سایت هایی مثل آمازون، کتاب سبز، سایت های انتشاراتی و ... نگاه کنی، دسته بندی های این 

سایت ها رو مورد بررسی قرار بدی و پر فروش ترین کتاب ها و محصولاتی که در هر دسته بندی، از سلامتی گرفته تا روابط عاطفی، 

موفقیت در کسب و کار و ثروت و ... رو مورد بررسی قرار بدی.

این تحقیقات و بررسی این رو بهت میگه که حوزه ها و بخش های کوچک تر در هر حوزه وجود داره که اگر محصول آموزشی-دانلودی 

خودت رو در این زمینه ها تولید کنی، احتمال موفقیتت بیشتر میشه.

به طور کلی، برای اینکه بتونی تصمیم بگیری که حوزه ای که انتخاب کردی، آیا حوزه ی خوب و مناسبی هست یا نه، باید به 

این پنج سوال پاسخ بدی...

  1. 1. آیا حوزه ی انتخابی ات قابلیت تولید محصولات آموزشی دانلودی رو داره؟
  2. 2. آیا در حوزه ای که انتخاب کردی، کسب و کار اینترنتی دیگه ای وجود داره؟
  3. 3. تعداد مخاطبان و علاقه مندان به این حوزه به طور نسبی چقدره؟
  4. 4. آیا افراد به صورت آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه ی با حوزه ی انتخابی شما، در گوگل وس ایر موتورهای جست و جو سرچ میکنن؟
  5. 5. آیا حوزه ی انتخابی ات این قابلیت رو داره که چندین محصول نتفاوت رو برای مخاطبان این حوزه تولید کرده و به فروش برسونی؟

خوشبختانه حوزه های بسیار زیادی وجود داره که این 5 معیار مهم و کلیدی رو داره.

حوزه های زیر 5 نمونه از حوزه هایی هستش که این 5 معیاری که پیرامونش صحبت کردیم رو داره و بارها و بارها ثابت شده 

که این موارد در حوزه ی راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی آموزش محور به خوبی جواب میده.

حوزه لاغری و کاهش وزن

حوزه بادی بیلدینگ

حوزه روابط عاطفی

حوزه موفقیت مالی

حوزه الکترونیک

حوزه ی پیشنهادی اول: کاهش وزن

حوزه ی کاهش وزن و لاغری یکی از ملزومات همیشگی دنیای کسب و کارهای اینترنتیه.

افراد بسیار زیادی هستن که همیشه به دنبال نکته ها و تکنیک های جدیدی برای کاهش وزن هستن و به خصوص به

 دنبال تکنیک و روش هایی هستن که بتونه بهشون کمک کنه با کمترین تغییر ممکن، کاهش وزن رو تجربه کنن.

حوزه ی پیشنهادی دوم: بادی بیلدینگ

همه نمیخوان وزن خودشون رو کم کنن. خیلی از افراد هستن که دوست دارن وزن خودشون رو افزایش بدن و عضلات زیبا و جذابی 

رو داشته باشن!

افرادی که جذب بادی بیلدینگ میش، واقعا غرق بادی بیلدینگ میشن. اونها تشنه ی اطلاعات جدید و هر سیستم و فرمولی

 میشن که بتونه بهشون کمک کنه سریع تر عضلات شون رو بسازن.

حوزه ی پیشنهادی سوم: روابط عاطفی

اگر تا کنون روابط عاطفی رو تجربه کرده باشی و شکست عاطفی رو هم تجربه کرده باشی، حتما می دونی که این موضوع 

چه حس و حالی رو می تونه داشته باشه. اگر فردی باشه که دوست داشته باشی هم چنان به زندگی تو برگرده، 

احتمالا خودت رو به زمین و زمان میزنی تا بتونی راهی رو پیدا کنی که بتونی مجددا اون فرد رو به زندگی خودت جذب کنی.

دقیقا به همین علته که حوزه ی روابط و موضوعات و حوزه هایی که در این بخش وجود داره، یکی از

 حوزه ی های اینترنتی پر مخاطب و پر طرفدار اینترنتی به حساب میاد.

و جالبه بدونی که بخش ها و حوزه های بسیار زیادی در حوزه ی روابط عاطفی وجود داره که هر کدوم از اونها می تونه به یک 

کسب و کار اینترنتی بزرگ و پرمخاطب رو برای تو تبدیل بشه.

حوزه ی پیشنهادی چهارم: سرمایه گذاری و موفقیت مالی

درخواست و تقاضای بسیار زیاد و وسیعی برای دریافت اطلاعات مالی از هر نوع و دسته اش وجود داره. اما در حوزه ی

کسب و کارهای اینترنتی آموز محور، بهتره بر روی موضوعاتی تمرکز کنی که مسایل مالی مخاطبانت رو به شیوه ای

 شخصی تر مورد بررسی قرار میده.

بنابراین اگر شخصا به سرمایه گذاری، تجارت، کسب درآمد و ثروت و هر زیر شاخه ای از بحث موفقیت مالی علاقه مند هستی، 

این گزینه می تونه یک گزینه ی مناسب و سود آور برای شما باشه.

حوزه ی پیشنهادی پنجم: وسایل الکترونیکی و گجت ها

دوست من بی دلیل نیست که وبسایت های مربوط به وسایل الکترونیکی و گجت ها روز به روز محبوبیت بیشتری رو

 در دنیای اینترنت به دست میارن.

بسیاری از افراد عاشق چیزهایی هستن که به نوعی به تکنولوژی مربوط میشه. و جالبه بدونی درصد بسیار بالایی از 

افراد صرفا در اینترنت به دنبال خرید وسایل الکترونیکی و گجت ها نیستن، بلکه صرفا به دنبال اطلاعاتی در 

رابطه ی با نحوه ی استفاده ی صحیح و درست از چیزی هستن که اون رو خریداری کردن.

بنابراین تولید آموزش ها و محتواهایی برای ابزارها، اسمارت فون ها، تبلت ها، گجت ها، بازی ها، برنامه های کاربردی و

 سایر ابزارهای موجود در دنیای اینترنت که به نوعی به تکنولوژی برمیگرده، می تونه یک گزینه ی جالب برای راه اندازی 

کسب و کار اینترنتی و تولید محصول آموزشی باشه.

پنج مورد فوق، پنج مثال از حوزه های قدرتمند و موفق اینترنتی هستن که صرفا درصد ک.چکی از پتانسیل نامحدودی 

که در دنیای اینترنت برای موفقیت و کسب درآمد وجود داره رو تشکیل میده.

یادت باشه دوست من، هر حوزه ای رو که انتخاب کردی، بسیار مهمه که حتما به چک لیست زیر مراجعه کنی و 

حوزه ی انتخابی خودت رو از این فیلترینگ پنج مرحله ای عبور بدی.

آیا قابلیت تولید محصول دانلودی در این حوزه وجود داره؟

آیا کسب و کار دیگه ای در این حوزه وجود داره؟

تعداد مخاطب بالقوه این حوزه چقدره؟

آیا افراد برای دریافت اطلاعات پیرامون این حوزه در موتورهای جست و جو مثل گوگل سرچ می کنن؟

آیا می تونی چندین محصول دانلودی رو در این حوزه تولید کنی و به فروش برسونی؟

 

گام دوم تولید محصول آموزشی دانلودی

برای اینکه بتونی یک کسب و کار اینترنتی آموزش محور داشته باشی، لازمه که یک محصول آموزشی داشته باشی.

 همونطوری که در ادامه خواهی دید تولید محتوای آموزشی، اونقدرها هم که فکر می کنی کار سختی نیست.

البته نکته ی بسیار مهمی که وجود داره این هستش که لازمه در انتخاب نوع و فرمت محصولی که تولید میکنی خیلی هوشمندانه عمل کنی.

یکی از اشتباه هایی که بسیاری از صاحبان کسب و کار های اینترنتی مرتکبش میشن اینه که اکثر این افراد، بلافاصله بعد از

 اینکه حوزه ی خودشون رو انتخاب کردن، به سراغ پروسه ی تولید محصول میرن. این اشتباه خیلی بزرگیه، چون با انجام این کار

 تو صرفا محصولی رو تولید می کنی که خودت دوست داری، نه محصولی که مخاطبان و بازار هدفت واقعا میخواد!

و فکر می کنم می تونی حدس بزنی که وقتی محصولی رو تولید میکنی که مخاطبان و بازار هدف خواستارش نیستن،

 چه اتفاقی می تونه بیفته! مشتری محصولت رو نمیخره و تو هو به درآمدزایی نمیرسی.

و مسلما این چیزی نیست که تو بخوای!

نمی دونی من چقدر ایده داشتم، که فکر می کردم ایده های عالی و خارق العاده ای هستن... اما زمانی که تحقیقات و بررسی های 

خودم رو انجام دادم، متوجه شدم که بازار هدف و مخاطبان من هیچ علاقه ای به این ایده ندارن.

بعضی از زمان ها این موضوع پیش اومده که بدون در نظر گرفتن تحقیقاتی که داشتم، دوست داشتم محصول مد نظرم رو تولید کنم و

 این کار رو هم انجام دادم... اما حدس میزنی نتیجه چی بوده؟ محصول تولید شده شکست خورد.

پس ازت میخوام که همراه من، با صدای بلند تکرار کنی: حتما باید تحقیق و بررسی های لازم رو انجام بدی.

بسیار مهمه که زمانی رو اختصاص بدی و این موضوع رو کشف کنی که مشتریان و مخطبان کسب و کارت واقعا چه چیزی رو میخوان...

تا بتونی در نهایت محصولی رو تولید کنی که دقیقا به خواسته ها و نیازهای اونها پاسخ میده.

قبل از اینکه حتی به تولید محصول خودت فکر کنی، لازمه که به این سوالات پاسخ بدی:

  1. 1. بزرگترین چالش و دغدغه مخاطبان و مشتریان شما چیه؟
  2. 2. چه شرایط و موقعیت هایی باعث میشه که مخاطبان و مشتریان بالقوه شما به دنبال اطلاعاتی در رابطه ی با این موضوع باشن؟
  3. 3. مشتریان و مخاطبان شما دوست دارن که چه تغییرات و نتایجی رو در زندگی خودشون ببینن؟

 

پاسخ به این سوال می تونه خیلی بهت کمک کنه، از پروسه ی تولید محصول گرفته تا پروسه ی فروش، بازاریابی و ... .

در ادامه با چند روش خاص و ویژه آشنا میشی که بهت کمک میکنه بتونی به این سوالات بالا پاسخ بدی تا دقیقا کشف کنی

که مشتریان و مخاطبان کسب و کار اینترنتی شما چی میخوان؟

اولین نکته ی تحقیقاتی: الهام گرفتن و الگو برداری از محصولات موفق و پر فروش

تحقیقاتی که ازش صحبت می کنم، اونقدرها هم که فکر می کنی کار سختی نیست...

همین حالا در در حوزه ی انتخابی ات محصولات دیجیتالی و دانلودی بسیار زیادی وجود داره که موفق و پر فروش بوده. 

صاحب اون محصول زمان و هزینه ی زیادی رو صرف کرده تا این محصول پر فروش رو تولید کنه، به شناسایی موارد و 

عواملی بپردازه که مشتریان باقوه شما خواهانش هستن و نهایتا ابزار و سیستمی رو طراحی کرده که می تونه به فروش 

محصولش در سطح بسیار عالی ختم بشه.

کاری که لازمه انجام بدی اینه که تا جایی که می تونی محصولات این چنینی رو پیدا کنی و تا می تونی از اونها یاد بگیری.

زمانی که داری به پروسه یفروش محصولات پر فروش آموزشی دانلودی نگاه می کنی، این سوالات رو از خودت بپرس و سعی کن

 واسش پاسخ پیدا کنی...

  1. 1. اونها به چه مسایل، مشکلات و دغدغه هایی اشاره کردن؟
  2. 2. وعده چه مزایا و دستاوردهایی رو به مخاطب میدن؟
  3. 3. قیمت این محصولات چقدره؟
  4. 4. آیا آپسل و دانسل هم دارن؟

 

قبل از اینکه محصول خودت رو تولید کنی، باید پاسخ این سوالات رو بدونی. برسی کردن کارها و عملکرد افرادی که در حوزه ی

 انتخابی شما موفق بودن، یکی از بهترین گزینه هایی هستش که می تونی کار تحقیق و بررسی خودت رو از اون شروع کنی.

نکته ی بسیار مهمی که وجود داره این هستش که هیچ وقت، تحت هیچ شرایطی نباید کار فرد دیگه رو کپی کنی، بلکه نکته ی

 مهم اینه که الگویی که باعث موفقیت این کسب و کار و سیستم شده رو کشف کنی.

دومین نکته ی تحقیقاتی: تحقیق و بررسی در انجمن ها و فروم ها

فرومها/ انجمن ها جوامعی هستن که افراد مختلف، از سراسر جهان در اون گرد هم میشن تا در مورد موضوعی به

 خصوص بحث و گفت و گو کنن.

 در رابطه ی با اکثر حوزه ها و موضوعات انجمن های مختلفی وجود داره که در صورت تمایل می تونی از اونها کمک بگیری و 

استفاده کنی.

زمانی که در این انجمن ها وارد میشی و بحث و گفت گوی موجود در انجمن ها رو بررسی می کنی، دقیقا متوجه میشی

 که مخاطبان این حوزه پیرامون چه چیزهایی بیشتر صحبت میکنن و می تونی ببینی:

این مورد هم دقیقا یکی از موارد بسیار مهمی هستش که قبل از تولید محصول باید از اون آگاهی پیدا کنی.

می تونی چنین فروم ها و انجمن هایی رو با یک سرچ خیلی ساده در گوگل پیدا کنی. تنها کافیه که

"نام حوزه ی مد نظرت+ انجمن" رو سرچ کنی.

با استفاده ی از این منابع نباید هیچ مشکلی در کشف چالش ها، دغدغه ها و مسایلی که مخاطبانت با اونها دست و پنجه نرم میکنن، 

داشته باشی.

سومین نکته ی تحقیقاتی: همیشه می تونی بپرسی

مستقیم ترین راه برای کشف نیاز های مشتری و مخاطب اینه که ازشون بپرسی.

شاید واست عجیب به نظر برسه!

ولی شاید واست جالب باشه دوست من که اینو بدونی که من بزرگترین ایده های خودم رو از نظرسنجی هایی که انجام دادم، به دست آوردم.

اگر یک لیست ایمیل از مخاطبان کسب و کارت رو داشته باشی، یا در شبکه های اجتماعی فالورهایی رو داشته باشی، 

می تونی ایمیلی رو به مخاطبانت ارسال کنی و ازشون بخوای که از بزرگترین پالش و دغدغه ای که در زندگی شون دارن، واست بگن.

می تونی برای چنین نظرسنجی هایی، هدایایی رو هم در نظر بگیری. اما خیلی از وقت ها اصلا نیازی به چنین کاری نیست.

واقعا شوکه میشی، وقتی می بینی مخاطبانت عاشق چنین فرصت هایی هستن که به صورت مستقیم بهت بگن که دقیقا به دنبال چه محتوایی هستن.

فقط کافیه بپرسی، گوش بدی و آماده ی اقدام در راستای مواردی باشی که اونها رو کشف میکنی.

یادت باشه دوست من که اولین مهارت مورد نیاز برای موفقیت در بازاریابی و فروش، همدلی کردنه. همدلی کردن به این معنی 

هستش که زمانی رو صرف کنی تا بتونی تا جایی که ممکنه بیشتر در مورد مشتریان و بازار هدفت یاد بگیری و بدونی.

 

حالا دیگه وقتشه که محصول آموزشی – دانلودی خودت رو تولید کنی

همونطوری که احتمالا میدونی، هسته و مرکز کسب و کار اینترنتی آموزش محور، محصولات آموزشیه.

دوره های آموزشی که به این منظور طراحی شده تا به مشتری و مخاطب اطلاعاتی رو بده که برای حل مسایل و مشکلاتی که در

 زندگی خودش داره.

اگر تو این قابلیت رو داشته باشی که بتونی یک سری محصولات آموزشی رو تولید کنی و اونها رو به فروش برسونی،

 می تونی خودت رو یک کار آفرینی اینترنتی و صاحب کسب و کار اینترنتی آموزش محور بدونی.

ومسلما اگر در وهله ی اول نتونی محصولات آموزشی رو تولید کنی، تقریبا کسب موفقیت به عنوان یک کار آفرین 

اینترنتی برای تو غیر مکن میشه.

خبر خوب اینه که به کمک تکنولوژی مدرنی که در عصر حاضر موجوده، به راحتی می تونی محصولات آموزشی

 بسیار با کیفیت و ارزشمندی رو تولید کنی. و شاید واست جالب باشه اینو بدونی که در برخی موارد در کمتر از چند روز می تونی

 یک محصول آموزشی بسیار عالی و با کیفیت رو تولید کنی.

در اینجا سه دسته از محصولات آموزشی- دانلودی رو مورد بررسی قرار میدیم: محصولات متنی، محصولات صوتی و محصولات ویدیویی

تو می تونی با تولید هر کدوم از این محصولات، یک کسب و کار اینترنتی موفق و سود آور رو برای خودت راه اندازی کنی. 

بنابراین بهت توصیه می کنم کار خودت رو با موردی شروع کنی که فکر می کنی می تونی به کمک اون خیلی سریع تر یک 

محصول ارزشمند و با کیفیت رو تولید کنی.

گزینه ی اول: محصولات متنی

رایج ترین نوع محصولات آموزشی در فرمت متنی ظاهر میشه که شامل موارد زیر هستش:

تولید محصولات متنی، کار بسیار ساده ایه که به کمک برنامه هایی مثل برنامه ماکروسافت ورد، گوگل داک، اپل ای پیج و ... می تونی 

محصولات آموزشی متنی خودت رو تولید کنی.

اگر نوشتن رو دوست نداری، مشکلی نیست!

می تونی به راحتی محتوای خودت رو به صورت صوتی ضبط کنی و اون رو در اختیار فری لنس ها یا تایپیست ها قرار بدی و

 نسخه ی متنی فایل صوتی ارایه شده ی خودت رو دریافت کنی.

این روش، راحت ترین و سریع ترین روش تولید محتواست. اما هم چنان بسیار ارزشمنده. و جالبه بدونی که طبق آماد جهانی،

 فروش کتاب هیا الکترونیکی هر ساله فروش بالا و پیشرفت چشمگیری رو داره.

 

گزینه ی دوم: محصولات صوتی

یکی دیگه از فرمت های تولید محصول دانلودی، فرمت صوتیه که شامل موارد زیر میشه:

می تونم حدس بزنم که الان داری به چی فکر می کنی: خوب خیلی خوبه، اما چگونه این محصول صوتی رو تولید کنم که به نظر بد

 و آماتور نرسه؟

سوال خوبیه. تا چند وقت پیش اگر میخواستی محصولات صوتی باکیفیت رو تولید کنی، این پروسه، پروسه ای بسیار 

هزینه بر و گرون قیمت بود. اما خوشبختانه اون روزها گذشته...

در عصر حاضر، با چند ابزار بسیار ساده می تونی محصولات صوتی بسیار باکیفیتی رو تولید کنی که از نظر کیفیت خیلی به

 نمونه های ضبط شده ی استودیویی نزدیکه، روشی که شاید قبلا مجبور بودی از چند صد هزار تومان تا حتی چند میلیون تومان واسش هزینه کنی.

بسیار خوب، اما برای تولید محتوای صوتی خوب به چه چیزهایی نیاز داری؟

برای تولید محتوای صوتی عالی و با کیفیت صرفا به دو چیز نیاز داری

یک میکروفون خوب و یک برنامه ضبط و ادیت صوتی.

اگر یک سرچ ساده در گوگل یا سایت هایی مثل دیجی کالا داشته باشی، به راحتی می تونی میکروفون های USB خیلی خوب و 

باکیفیتی رو پیدا کنی که قیمت بالایی هم نداره.

در رابطه ی با نرم افزاهای ضبط و ادیت صوتی هم، بهترین گزینه برنامه ی رایگان audacity هستش. این برنامه ی رایگان،

 به اکثر نیازهایی که برای ضبط و ایدت صدا داری، پاسخ میده. کار کردن با این برنامه بسیار ساده است.

اما در گذشته هرگز اینگونه نبود. در گذشته لازم بود که استودیویی رو اجاره میکردی تا میتونستی فیال صوتی با کیفیتی رو آماده کنی.

اما به کمک برنامه ای که بهت معرفی کردم یا سایر نمونه های مشابه می تونی بدون هزینه یا با کمترین هزینه ی ممکن،

 محتوای صوتی عالی و بسیار باکیفیتی رو تولید کنی.

 

گزینه ی سوم: محصولات ویدیویی

تولید محتوای ویدیویی کار بسیار ساده و راحتیه. علاوه بر این، در نظر مخاطبان هم، ارزشمند ترین فرمت محصول دانلودی به حساب میاد.

نکته ای که اکثر مردم به اون توجهی نمی کنن اینه واقعا میشه محتوای ویدیویی عالی و خارق العاده ای رو با کمترین هزینه ممکن تهیه کرد.

 به تنها چیزی که نیاز داری یک کامپیوتر و یک میکروفون هستش که می تونی با کمترین هزینه ی ممکن اینها رو تهیه کنی.

می تونم حدس بزنم که احتمالا الان داری با خودت میگی....

صبر کنم ببینم، منظورت چیه که میگی برای تهیه ی یک فایل ویدیویی عالی فقط به یک میکروفون و کامپیوتر نیاز داری؟ 

پس دوربین فیلمبرداری چی؟

خیلی ساده است دوست من. برخی از بهترین محتواهای ویدیویی که در جمع موفق ترین و پر فروش ترین محصولات ویدیویی قرار میگیرن،

 ویدیوهای پاورپوینت محور هستن. این نوع از ویدیو ها به این صورت هستن که اطلاعاتی بر روی مانیتور کامپیوتر ظاهر میشه و گوینده

 اطلاعات موجود در این پاور پوینت رو اریاه میده و نهایتا این پروسه به کمک برنامه های فیلمبرداری 

از صفحه کامپیوتر ( screen capture) رکورد و فیلمبرداری میشه.

اگر دقی تر این پروسه رو برسی کنی، در هسته ی مرکز ما یک فایل پاور پوینت رو داریم که ارایه آموزش و محتوا بر روی اون انجام میشه.

تنها کاری که لازمه انجام بدی تا بتونی یک ویدیوی عالی با کیفیت اینگونه ای رو تولید کنی اینه که فیال پاورپوینت برای اریاه آماده کنی و

 همینطور از یک برنامه ی رایگان یا ارزون قیمت فیلمبرداری از صفحه دسکتاپ مثل Camtasia ، snagit یا screen flow استفاده کنی و

 شروع کنی به ارایه ی محتوای خودت و اون رو ضبط کنی.

فقط همین!

واقعا به همین راحتی :)

و حالا تو یک محتوای ویدیویی رو داری که می تونی از اون در کسب و کار اینترنتی آموزش محورت استفاده کنی.

علاوه بر این که برنامه هایی که معرفی کردم بسیار ساده هستن و به راحتی قابل استفاده هستن، علاوه بر این امکانات بسیار جالب و

 حرفه ای رو هم دارن.

مثلا برنامه ی audacity فیلترهای صوتی ای رو داره که می تونی از اون استفاده کنی و نویزهای بک گراند رو 

از فایل صوتی خودت حذف کنی.

 این باعث میشه که فایل های صوتی شما بسیار حرفه ای به نظر برسه.

درسته که محتوای ویدیویی screen capture یک محتوای ویدیویی عالیه، اما می تونی باز هم یک گام فراتر بری و فایل های

 ویدیویی خودت رو به صورت فیلمبرداری شده با دوربین فیلمبرداری تهیه کنی و شخصا جلوی دوربین فیلمبرداری ظاهر بشی.

می تونی یک دوربین فیلمبرداری رو خریداری کنی... یا به راحتی از گوشی هوشمند خودت استفاده کنی.

نکته ی مهم و هدف من در این بخش اینه که بدونی تولید محتوای ویدیویی عالی و باکیفیت اصلا کار سختی نیست.

مثل محتوای صوتی و متنی جای هیچ توجیه و بهونه ای باقی نمی مونه. اگر محتوای ارزشمندی داری، می تونی یک محصول عای و

 خارق العاده رو تولید کنی.

اگر تحقیقاتت رو انجام دادی...

و در نهایت اطلاعات و آموزش هایی رو به اونها ارایه میدی که خواهان و خواستارش هستن.

اگر خودت شخصا متخصص نیستی، باز هم هیچ اشکالی نداره...

نکته: می تونی با یک متخصص در حوزه ی انتخابی خودت مصاحبه کنی و این مصاحبه ها رو به محصول دانلودی تبدیل کنی.

 درسته، هیچ لزومی نداره که حتما در حوزه ی انتخابی خودت متخصص باشی، کافیه که صرفا متتخصص های حوزه ی خودت رو پیدا کنی،

 با اونها مصاحبه کنی و این مصاحبه ها رو به یک محصول دانلودی تبدیل کنی!

حالا دیگه وقتشه که پیشنهاد فروشت رو آماده کنی

صرفا داشتن یک محصول عالی کافی نیست...

مشتریان محصولات شما رو خریداری نمی کنن، اونها پیشنهادهای فروش شما رو خریداری میکنن.

پیشنهادفروش: محصول شما+ بونس( هدایای) محصول شما

صاحبان کسب و کار های اینترنتی موفق استادان طراحی پیشنهادهای فروش عالی و خارق العاده هستن. این به این معنیه که در

 کنار محصول اصلی خودت، هدایای ارزشمندی رو قرار بدی و این پکیج ارزشمند که وعده ی نتایجی مشخص و عالی رو به مخاطب میده،

 به مشتریان خودت معرفی و ارایه کنی.

حالا که محصول خودت رو آماده کردی، اجازه بده به سرغ گام بعدی بریم و کم کم یک مقداری پول در بیاریم.

گام سوم: سودآوری کسب و کار اینترنتی ات رو چند برابر کن

قیف فروش عاملیه که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی موفق و حرفه ای رو از سایرین جدا می کنه. قیف فروش عاملیه که باعث میشه

 محصول شما بسیار سود آور تر از چیزی باشه که در ظاهر می تونه باشه.

بسیار خوب، اما این قیف فروش که انقدر هم مهمه،چی هست؟

قیف فروش: مجموعه ای از پیشنهاد های فروش که به مشتریانت معرفی میکنی.

اجازه بده با یک مثال بهتر این موضوع رو واست توضیح بدم...

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی یک محصولی رو تولید میکنن، صفحه ی فروشی رو برای معرفی و فروش این 

محصول تهیه میکنن و ترافیک رو به سمت این صفحه ی فروش هدایت میکنن. اکثر افراد چنین کاری رو انجام میدن...

زمانی که بازدیدکننده ها به صفحه ی فروش هدایت میشن یا محصول پیشنهادی شما رو خریداری میکنن، یا اون 

صفحه رو ترک میکنن. اگر محصول شما رو خریداری کنن، شما به درآمدزایی میرسی و احتمالا هم دیگه اون مشتری رو

 نخواهی دید. اگر هم که صفحه ی سایت شما رو ببندند نه درآمدزایی ای خواهی داشت و نه اون مشتری رو مجددا خواهی دید.

علاوه بر این، به احتمال بسیار زیاد، فروش بالایی رو نخواهی داشت، چون برای اولین بار هستش که بازدید کننده ها با شما، سایت شما و

 محصول شما آشنا میشن... شما رو نمیشناسن و این اولین تعامل مشتری با شماست و در اولین تعامل داری از مشتری

 درخواست پرداخت پول و هزینه میکنی.

اما حالا... اجازه بده که فقط دو گام ساده رو به این پروسه اضافه کنیم و ببینیم که چه تغییری در نتیجه حاصل میشه.

در گام اول، یک صفحه ی لندینگ پیج (دانلود هدیه رایگان) اضافه می کنیم

لندینگ پیج (صفحه فرود): صفحه ای ساده از وبسایت شما که در اون هدیه ای به بازدید کننده در ازای دریافت ایمیل بازدید کننده، ارایه میشه.

قبلا، بارها چنین صفحاتی رو دیدی... صفحه ای مثل صفحه ی زیر...

طراحی و ایجاد چنین صفحاتی کار بسیار ساده ایه. تنها هدف این صفحه اینه که بازدید کننده رو ترغیب به دانلود هدیه ی رایگان کنه.

در گام دوم، برای فروش محصول یک قیف فروش تعریف می کنیم

قیف فروش: پروسه ای طراحی شده برای فروش از لحظه ی ورود بازدید کننده به سایت تا زمانی که مخاطب خرید خودش رو قطعی کنه.

قیف فروش می تونه اینگونه باشه...

همونطوری که در تصویر فوق میبینی، به جای اینکه مستقیما بازدیدکننده ها رو به سمت صفحه ی فروش هدایت کنی، 

در وهله ی اول بازدید کننده ها رو به سمت صفحه ی فرود یا هدیه ی رایگان خودت هدایت می کنی.

حتی اگر بازدید کننده ها شما رو نشناسن، شانس بسیار زیادی وجود داره که اونها ایمیل خودشون رو در اختیارت قرار بدن و در عوض

 هدیه ی رایگان پیشنهادی ات رو دانلود کنن.

معمولا بسیاری از صفحات فرود یا صفحه ی دانلود رایگان من بین 30 الی 50 درصد نرخ تبدیل داره.

نرخ تبدیل: درصد تبدیل بازدید کننده به عضو سایت

در گام بعدی، زمانی که بازدید کننده هدیه ی رایگانت رو دانلود کرد، می تونی بازدید کننده رو به سمت صفحه ی فروش و

 محصولی که داری هدایت کنی تا در صورت تمایل مشتری محصولت رو خریداری کنه.

اگر مخاطب محصولت رو خریداری کنه، تو به درآمدزایی میرسی و پیشنهاد آپسل شما به مخاطب نشون داده میشه که در

 این مرحله می تونی میزان سود آوری رو در کسب و کار اینترنتیت افزایش بدی.

اگر مخاطب محصول شما رو خریداری نکنه هم مشکلی نیست! چون ایمیل مخاطبت رو داری و این یعنی می تونی در ادامه با

 مخاطبانت در ارتباط باشی.

اما چیزی که می تونه جالب باشه اینه که...

درصد بسیار بالایی از فروش های در هر کسب و کار اینترنتی به کمک ایمیل های فالو آپی که برای مخاطبانت ارسال میکنی رقم میخوره.

این یکی از ساده ترین روش ها برای افزایش میزان درآمد در سیستم کسب و کارهای اینترنتی آموزش محوره.

نمونه ای که با هم بررسی کردیم یک نمونه ی ساده اما بسیار قدرتمند از قیف فروشه که در اون تو مخاطبان کسب و کارت رو به پروسه ای

هدایت می کنی که شامل چندین فرصت برای تعامل بیشتر مخاطب با کسب و کار شماست.

این تعامل می تونه به واسطه ی خرید محصول آموزشی- دانلودی تو باشه یا حتی دانلود هدیه ی رایگانی که به مخاطبت ارایه میدی.

با طراحی قیف فروش، نه تنها شانس خودت رو برای افزایش میزان سودآوری کسب و کارت افزایش میدی، بلکه باعث میشی 

مخاطبانت به طرفداران پر و پا قرص کسب و کار اینترنتیت تبدیل بشن. این واقعا خارق العاده است!

 

گام چهارم: تحویل محصول دانلودی به مشتری

زمانی که محصول خودت رو به فروش رسوندی، لازم است به دنبال ابزاری باشی که بتونه این محصول خریداری شده رو در

 اختیار فردی که محصول رو تهیه کرده قرار بده.

اگر در گذشته تصمیم به انجام چنین کاری می گرفتی، می بایست با کدنویسی آشنا میشدی، نحوه ی راه اندازی سایت رو یاد میگرفتی و ... .

 ولی خوشبختانه در حال حاضر تحویل محصول خریداری شده به مشتری کار بسیار ساده و راحتیه.

خوشبختانه ابزارهایی بسیار ساده و خارق العاده وجود داره که بهت کمک می کنه بتونی به راحتی و به صورت کاملا 

اتوماتیک محصول دانلودی خودت رو در اختیار مخاطبان و افرادی که محصولت رو خریداری کردن قرار بدی. یکی از

بهترین ابزارهایی که می تونه در این زمینه بهت کمک کنه سایت ساز کسب و کار آنلاین دات کام هستش.

استفاده ی از این سیستم بسیار ساده و راحته و با چند کلیک ساده در کمتر از 5 دقیقه می تونی یک سایت کامل و بسیار حرفه ای 

رو دریافت کنی. اگر چندین سال پیش، زمانی که تازه کسب و کار خودم رو شروع کرده بودم، به این ابزارها دسترسی داشتم، 

می تونستم در زمان خودم صرفه جویی کنم و سریع تر و راحت تر به درآمدزایی برسم.

گام پنجم: فروش و بازاریابی آنلاین

وقتی که محصولت رو آماده کردی و قیف فروش خودت رو هم طراحی کردی، گام بعدی اینه که محصولت رو به فروش برسونی.

نمی دونم با چه حسی این رو بهت بگم که چه تعداد افرادی رو دیدم که ماه ها بر روی تولید محصول زمان میگذارن

 تا یک محصول عالی و خارق العاده رو تولید کن اما محصول شون در نهایت با استقبال و فروش خوبی رو به رو نمیشه، 

چرا که به اندازه ی کافی بر روی پروسه ی فروش کسب و کار شون کار نمی کنن!

برای اینکه بتونی محصول آموزشی دانلودی خودت رو به فروش برسونی، نیازی نیست که استاد بازاریابی و فروش باشی.

 اگر تمرینات گام دو رو به خوبی انجام داده باشی و نیازهای مخاطبان و بازار هدفت رو به خوبی کشف کرده باشی، درصد قابل توجهی

از متن تبلیغاتی ات تا اینجا آماده شده!

اگرچه که کاملا واضحه که لازمه زمانی رو صرف کنی تا یک متن تبلیغاتی بسیار قدرتمند و تاثیرگذار رو برای

 محصول آموزشی ات تهیه کنی.

سه روش برای معرفی و فروش محصولت وجود داره:

اولین روش: تبلیغ متنی

تبلیغات متنی ساده ترین روش برای فروش محصولات به حساب میاد که می تونی در عکس زیر نمونه ای از این تبلیغات رو ببینی...

تبلیغ متنی ای که آماده میکنی باید به مخاطبانت این رو بگه که چرا اون مخاطب باید روی محصولت سرمایه گذاری کنه و 

محصولت رو خریداری کنه. به مخاطبانت میگی که برای حل چالش و دغدغه هایی که دارن، به چه چیزی نیاز دارن، اما

 هرگز به مخاطبانت نمیگی که چگونه می تونن این کار رو انجام بدن.

اول از همه >> عنوانی قدرتمند و تاثیرگذار

عنوانی که برای صفحه ی محصولت قرار میدی بسیار مهم و کلیدیه. عنوانی که برای صفحه ی فروشت می نویسی 

عاملیه که می تونه به یک فروش موفقیت آمیز ختم بشه یا پروسه ی فروشت رو با شکست رو به رو کنه.

دلیل این موضوع کاملا مشخصه! اگر عنوان صفحه ی فروش محصولت نتونه توجه مخاطبت رو به خودش جلب کنه، 

مخاطب هرگز اونچه که در زیر عنوان نوشته شده رو نخواهد خواند!

متن تبلیغاتی ات به بخش هایی شکسته میشه که به هر کدوم از این بخش ها میگیم زیر عنوان. هر زیر عنوان مستقیما 

یکی از بزرگ ترین و مهمترین چالش ها و دغدغه های مخاطب و مشتری بالقوه ات رو مورد هدف قرار میده.

علاوه بر این، بسیار مهمه که از تکنیک داستان گویی هم برای برقراری ارتباط در سطحی احساسی با مخاطبانت، استفاده کنی.

زمانی که در متن تبلیغاتی خودت در مورد محصولت صحبت می کنی، حواست باشه که تمرکزت به مزایای 



محصولت برای مخاطب باشه نه ویژگی های محصولت!

مثالی از اشاره به ویژگی» سیستم تهویه هوا

مثالی از اشاره به مزیت» تجربه ی یک هوای مطبوع و خوشایند در یک روز داغ تابستانی

برخی از متن های تبلیغاتی کمتر از یک صفحه هستن و برخی دیگه ممکنه تا بیست صفحه و یا حتی بیشتر هم ادامه پیدا کنه.

این امر بستگی به قیمت محصولت داره.

به طور کلی هرچه قیمت محصول شما گران تر باشه، متن تبلیغاتی معرفی و فروش محصولت هم باید طولانی تر و مفصل تر باشه.

دلیل این موضوع کاملا ساده و مشخصه: هرچه درخواست شما از مشتری برای دریافت پول و هزینه بیشتر باشه، در ابتدای کار لازم هست 

که ارزش آفرینی بیشتری رو انجام بدی.

تبلیغات متنی برای هر سه نوع پیشنهاد فروش جواب میده اما بهترین فیدبک و تاثیرگذاری رو زمانی داره که قیمت محصول شما 

کمتر از 50 هزار تومان باشه.

دومین روش: تبلیغ ویدیویی

ویدیوی تبلیغاتی درست مثل تبلیغ متنی هستش با این تفاوت که در فرمت ویدیویی تهیه میشه.

معمولا نوع رایج این نوع از تبیلغات به کمک فایل های ویدیویی پاور پوینت محور تهیه میشه.

یادت باشه دوست من که مهمترین قوانینی که در مورد تبلیغ متنی صدق می کرد، در مورد تبلیغ ویدیویی هم صدق میکنه.

فایل های تبلیغاتی ویدیویی برای پیشنهاد های فروش محصولات با قیمت های متوسط خیلی خوب جواب میده.

سومین روش: تبلیغ وبیناری

من یکی از طرفداران پر و پا قرص وبینار هستم و تقریبا برای فروش بسیاری از محصولات خودم از وبینار استفاده می کنم.

علت اینکه من معمولا از وبینار برای فروش استفاده می کنم اینه که معمولا محصولاتی که به فروش می رسونم، 

اکثرا محصولات گران قیمتی هستن.

وبینار در حقیقت ترکیبی از دو کلمه ی سمینار و آنلاین هستش» سمینار آنلاین» وبینار که در اون شما به مخاطبان خودت پیرامون موضوعی 

خاص آموزش میدی. به عنوان نمونه اگر داری محصولی در زمینه ی بادی بیلدینگ رو به فروش میرسونی، شاید وبیناری رو برگزار کنی 

که مثلا در رابطه ی با پنج تمرین طلایی برای افزایش حجم عضلات باشه!

در طول وبینار اطلاعات بسیار ارزشمند و عالی ای رو به مخاطبانت ارایه میدی و در نهایت در پایان وبینار محصولت رو به 

مخاطبانت معرفی می کنی.

زمانی که چنین اطلاعات ارزشمندی رو به مخاطانت ارایه میدی، در حقیقت...

چنین کاری باعث میشه که مخاطب دوست داشته باشه روی پیشنهاد فروشی که بهش میدی سرمایه گذاری کنه و محصول پیشنهادی ات رو 

خریداری کنه. حتی اگه در این حالت مشتری خریدی رو از سایتت انجام نده، مشکلی نیست... اطلاعات بسیار مفید و ارزشمندی رو 

ازت دریافت کرده و اگر در آینده تصمیم به خرید چنین محصولی بگیره، احتمالا به سراغ شما خواهد اومد.

این زیبایی برگزاری وبیناره که قصد و نیت تو صرفا فروش نیست. بلکه در عین ارزش آفرینی برای مخاطب بحث فروش رو هم پیگیری میکنی.

برای برگزاری وبینار ابزارهای بسیار ساده و باکیفیتی وجود داره که می تونی از اونها کمک بگیری.

 

گام ششم»» وقشته بریم سراغ درآمدزایی اینترنتی

به محض اینکه محصول آموزشی دانلودی باکیفیتی رو تولید کردی و قیف فروشت رو هم طراحی کردی... دیگه کم کم آماده ای تا به

صورت رسمی وارد دنیای کسب و کارهای اینترنتی آموزش محور بشی.

البته این رو مد نظر داشته باش که جمله هایی مثل این جمله که تو مغزه رو باز کن، مشتری خودش میاد... هرگز در سیستم کسب و 

کارهای اینترنتی بهت جواب نمیده!

لازمه که یک سری کارها رو برای جذب ترافیک انجام بدی و بازدید کننده ها رو به سایتت هدایت کنی تا از سایتت دیدن کنن.

دو روش برای جذب بازدیدکننده و ترافیک وجود داره:

ترافیک شامل هزینه: بازدید کننده هایی که برای جذب شون باید هزینه پرداخت کنی

ترافیک رایگان: بازدید کننده هایی که برای جذب شون نیازی به پرداخت هزینه نداری

یک نکته ی مهم رو مد نظر داشته باش دوست من، جذب ترافیک رایگان به این معنی نیست که هیچ بهایی برای جذب ترافیک نباید بدی...

در روش جذب ترافیک رایگان، به جای هزینه کردن ریالی و مالی لازمه که از زمان خودت مایه بگذاری و سرمایه گذاری کنی.

 مسلما، همونطوری که حدس میزنی در این روش، برای دیدن نتایج اولیه به زمان طولانی تری نیاز داری...

علاوه بر این لازمه که روزانه زمان بیشتری رو به کمک گرفتن از روش هایی اختصاص بدی که می تونه باعث جذب ترافیک رایگان به

 سایتت بشه.

در روش جذب ترافیک شامل هزینه، به فرد یا سایت دیگه ای هزینه و مبلغی رو پرداخت می کنی تا در نهایت بازدید کننده ها به کمک 

روش های زیر مجموعه اون به سایت شما هدایت بشن.

از کدوم روش استفاده کنم بهتره؟ من هر دو روش رو بهت توصیه می کنم!

 

گام هفتم»» رشد کسب و کار اینترنتی

در این مرحله از کسب و کار اینترنتیت فرصت ها و موقعیت هایی که وجود داره نامحدوده. در این مرحله می تونی کسب و کار

 اینترنتی آموزش محورت رو به هر چیزی که بخوای تبدیل کنی و اون رو به هر سطح و لولی که بخوای ببری.

یادت باشه دوست من، از اینجا به بعدش صرفا به شما و عشق و علاقه ای که داری بر میگرده.

حتی در ادامه می تونی سایر متخصصین حوزه ی انتخابی ات رو پیدا کنی و به اونها کمک کنی که وارد دنیای کار آفرینی اینترنتی بشن! 

متخصصین بسیار زیادی هستن که هیچ اطلاعی از روش های فروش و بازاریابی ندارن.

زیبایی کسب و کارهای اینترنتی آموزش محور اینه که این سیستم، کسب و کاریه که به راحتی می تونی اون رو ایجاد کنی و

 از طرف دیگه هیچ محدودیتی در میزان رشد و گسترش نداره.

همه چیز از اینجا شروع میشه که با خودت عهد می کنی این سیستم رو یاد بگیری و اون رو اجرایی کنی. اگر واقعا خواهان موفقیت هستی 

هر دوی این عولمل کلیدی و مهم هستن.

اجازه بده یک سوال مهم و خیلی کلیدی رو ازت بپرسم... آیا با خودت عهد می کنی؟ آیا حاضری گام های لازم برای ساختن 

کسب و کار رویایی ات رو برداری؟

 

دوست داری که بیشتر در مورد کسب و کار اینترنتی آموزش محور بدونی؟

حالا که این اطلاعات ارزشمند و کلیدی رو با تو دوست خوبم به اشتراک گذاشتم و می دونی که کسب و کار اینترنتی آموزش محور 

چه فرصت خارق العاده ایه و با 7 گامی هم که بین تو و دنیای رویاهات هست آشنا شدی، وقتشه که دست به کار بشی و 

اولین محصول آموزشی- دانلودی خودت رو تولید کنی...

بهترین جایی که می تونه بهت کمک کنه کار خودت رو شروع کنی دوره ی آنلاین راز یک میلیون دلاری منه!

آیا واقعا آماده ای؟ آیا به اندازه ی کافی مصمم و جدی هستی؟         کلیک کن 

 


نظرات 1 + ارسال نظر
زیزا دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 23:25 http://zizaa.blogsky.com/

جالبه
اما مطالب کمب به هم ریخته است

با سلام و عرض ادب ممنون از دقت شما دوست عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.